als je nu nog wakker moet worden heb je of een lange nacht gehad of heb je echt een baan nodigquote:
hoop met je mee, ik denk zelf aan Fiction Plane, omdat die vorige keer genoemd werd door Ekdom en Veenstraquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:08 schreef Captain_Slow het volgende:
Zijn er nog mensen met voorspellingen of hoop voor een megahit?
Ik hoop op Unthough Known van Pearl Jam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zojuist verklapt door Stenders
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
Dat is ook een super plaatquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:17 schreef FlorentijnH het volgende:
clap your hands van Sia is de nieuwe megahit!
zei stenders net op KX
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:17 schreef themauster het volgende:
En de MH isJammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zojuist verklapt door Stenders
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik vind het na EW toch altijd wel fijn om even wat minder praten en wat meer goede muziek te hebben, dat stond Rudy altijd wel garant voor
Elke weer weerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is ook een super plaat
Stenders verklapt wel vaak de MH he?
Ah, ook gaaf!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
@ Roel: Vet, die volvo!
Wij hadden laatst een hele oude yellow-cab (buick denk ik?) op de parkeerplaats...
[ afbeelding ]
Summer of '69 zingtblèrt altijd zo lekker mee!
5x horen en je bent 'm zat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:19 schreef Bol_Wan het volgende:
nog niet gehoord, is het wat?
komt goed uit want ik luister nog meer vijf keer per week een programmaquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
komt goed uit want ik luister nog meer vijf keer per week een programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |