Was dat al bekend?quote:Nieuwsartikel
Rob Stenders Hoofd Radio bij PowNed
Rob Stenders Hoofd Radio bij PowNed Rob Stenders wordt Hoofd Radio bij PowNed. "Over dwalingen bij de publieke omroep gesproken", zo zegt de 3FM-dj er zelf over met een knipoog. Zoals eerder gemeld krijgt Stenders daarnaast twee programma's op 3FM op vrijdagavond tussen 22:00 en 00:00 uur en vrijdagmiddag tussen 14:00 en 16:00 uur. RabRadio van de KRO maakt daar op vrijdagmiddag plaats voor. Dat programma wordt in het nieuwe seizoen uitgezonden op maandag tot en met donderdag.
De vorige zendermanager Florent Luyckx vond dat Stenders uiteindelijk door moest stromen naar Radio 2. "Ik wilde niet weg bij 3FM", zo legt Stenders uit. "Er was wel goed voor me gezorgd, maar ik vind het op 3FM zo leuk. En toen kwam PowNed voorbij. Daar vonden ze het leeftijdsdiscriminatie dat ik weg moest. Ze wilden daar juist dwars tegenin."
Daarnaast vindt de nieuwe zenderbaas Wilbert Mutsaers juist dat Stenders best kan blijven. "Dus uiteindelijk heb ik vanaf september een middag- en avondprogramma op vrijdag."
Vorig jaar nog gaf de dj aan dat hij wel wil doorstromen naar Radio 2, maar hij blijft toch liever bij 3FM.
ga em wel halenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:31 schreef alors het volgende:goedemorgen allen
Ik sta nu te wachten op een bus en ik heb een hele krappe overstap.. Hopen dattie op tijd is en dat er geen tractoren op de weg rijden...
Hoi !quote:
En ik heb juist de hele week al een weekendgevoel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:57 schreef alors het volgende:
Claudiaik heb helemaal geen vrijdaggevoel omdat ik naar school moet, en ook nog tot laat
11 en 2?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:37 schreef Vlindur het volgende:
Zei Roosmarijn nou dat ze morgen tussen 11 en 2 zit? Waar is Timur dan?
En ik ben niet zo bij meer de laatste tijd, heb het niet eens druk ofzo
Daarom meld ik het ook, ik verstond echt 'tussen 11 en 2'quote:
Ik ben morgen vrij!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wanneer mogen wij langskomen, Brenda??. Ben dol op pasta! Wat dat meisje betreft;..
[ afbeelding ]
Mja, en twee keer zo vlak achter elkaar pasta is ook een beetje teveel van het goede.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Count me in! Alhoewel.. Nee, morgen wordt lastig want dan zit ik in Martiniplaza.
Nee joh! hoe kom je daar nou bijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:50 schreef Brennel het volgende:
[..]
Mja, en twee keer zo vlak achter elkaar pasta is ook een beetje teveel van het goede.
Werk ze! Tot vanavondquote:Ik ga een paar uurtjes werken, schakel ergens tijdens EW weer in.!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://twitter.com/paul3fm/status/13541913288
Ja.
Whehe die brilquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://twitter.com/paul3fm/status/13541913288
Ja.
Misschien moeten ze er ook week-cd van maken. Ow, wacht...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:23 schreef alors het volgende:
Leuk zeg, Train in That's Live, echt zo'n band die je nog niet genoeg gehoord hebt...
Jaar of twee geleden viel Stenders een week voor Corton in. Dat beviel me toen primaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:28 schreef Bol_Wan het volgende:
Stenders in de Rudy tijd...
goeie radioman, maar volgens mij heb ik op dat tijdstip toch liever een Rudy, minder praten meer platen..
maar ik wacht wel af hoor
ik hoop geen kookplaat, die nachtelijke snacks komen hard aanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jaar of twee geleden viel Stenders een week voor Corton in. Dat beviel me toen prima. Maar ligt eraan wat er allemaal in het programma zit
.
Inderdaad, Stenders is een goede opvolger voor Der Rudy in ieders geval beter dan dat er bijvoorbeeld BNN danceprogramma voor in de plek zou komenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:36 schreef Krambo het volgende:
Wel een mooie vrijdagavond programmering, eerst EW en dan Stenders
dat klopt, met zijn muzieksmaak zit het wel goed, even afwachten of tie veel gaat praten.. heeft ie wel een hadnje vanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Inderdaad, Stenders is een goede opvolger voor Der Rudy in ieders geval beter dan dat er bijvoorbeeld BNN danceprogramma voor in de plek zou komen
Normaal hou ik ook niet zo van 'praatradio', maar op vrijdagavond vind ik het altijd wel lekker. Zeker als het Stenders is (benieuwd welke sidekicks hij meeneemt trouwens)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:39 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat klopt, met zijn muzieksmaak zit het wel goed, even afwachten of tie veel gaat praten.. heeft ie wel een hadnje van
ik vind het na EW toch altijd wel fijn om even wat minder praten en wat meer goede muziek te hebben, dat stond Rudy altijd wel garant voorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef Krambo het volgende:
[..]
Normaal hou ik ook niet zo van 'praatradio', maar op vrijdagavond vind ik het altijd wel lekker. Zeker als het Stenders is (benieuwd welke sidekicks hij meeneemt trouwens)
QFT.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik vind het na EW toch altijd wel fijn om even wat minder praten en wat meer goede muziek te hebben, dat stond Rudy altijd wel garant voor
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik hoop geen kookplaat, die nachtelijke snacks komen hard aan
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gave Volvo uit 1968 op de parkeerplaats aan de overkant:
[ afbeelding ]
Volgens RDW.nl een Volvo 211341 P.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |