Zij is lelijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:28 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie afkraakt is lelijk. Dus bek. Dicht.
quote:
Zag je mijn hoofd erbijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die behaarde gast met die kleine piemel
Hij zei dat Bt's lach hem beviel maar volgens zijn lul loog hij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die behaarde gast met die kleine piemel
Ja en toen zette je meteen je cam uitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zag je mijn hoofd erbij? Echt zo:
![]()
Chillie!quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij zei dat Bt's lach hem beviel maar volgens zijn lul loog hij.
Duhquote:
Sinds wanneer ben jij geïnteresseerd in piemels?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:21 schreef Fascination het volgende:
Wtf, heb ik natuurlijk net weer gemist.
Sinds altijd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij geïnteresseerd in piemels?
Jij was erquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven er ook redelijk flink van te balen dat ik die piemel gemist heb.
Hij heeft hem ergens anders gemist.quote:
Dan was het een lulletje en is een piemel een groot woord.quote:
Boeiend. Meld maar als Bt er weer is.quote:
yeaquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:31 schreef wolvendagen het volgende:
002. 365 wolvendagen
WHEHEHE IK HAD VANDAAG EEN LEVEN!!1!
Omdat ik eerder een vieze perv had verwachtquote:
Zeg, wel een beetje normaal hè!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat lach je me uit dan papi chulo?!
Gaat je je lichaam kosten ditmaal.quote:
Zo vrijblijvend blijft het allemaal niet!quote:
Je stuurt me pics. Nu. En gij zult zwijgen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo vrijblijvend blijft het allemaal niet!
Kun jij niet handlen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je stuurt me pics. Nu. En gij zult zwijgen.
Op 't nippertje.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Schatje, die andere kon ik ook aan.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Schatje, die andere kon ik ook aan.
[2:09] reetveter: waar is wdquote:
Ik kom er zo aan om je op te warmen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ga slapen want he tis al half 3Moi
quote:
Ik ben kapot.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:22 schreef Chai het volgende:
[..]
En je kon het niet eens opbrengen hier goedemorgen te posten zoals altijd?![]()
Nu is mijn hele ochtend verpest. [ afbeelding ]
Niet eens. Feestje met TheKC waar ik te lang bleef hangen en daarna nog thuis met een andere maat ben doorgegaan met zinloos bier drinken en tv kijken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Door wie ben je nu weer in elkaar geslagen?
waarheen¿quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:11 schreef Mozy het volgende:
Zie mij gaan.
In Nijmegen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 04:16 schreef MouzurX het volgende:
Nog iemand hier?
Vanavond uit was maar matig, weinig mooie deernes, weinig mensen sowieso wrs door de vakantie
Nijmegenquote:
Dyndquote:
Om die fout te fixen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:27 schreef BobbyB het volgende:
Oh wacht, Dynd doet zich niet meer voor als een lekker blond mokkeltje.
Nee. Hier zijn ook 2 collega's vrij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:27 schreef Potloodvis het volgende:
Ben ik de enige die vandaag een vrije dag heeft?
Hoe duur?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Om die fout te fixen.![]()
[ afbeelding ]
Nee, als ik vrij was zat ik niet op FOK!.quote:
Ik zit bijna altijd in mijn vrije tijd dat ik alleen ben hier.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, als ik vrij was zat ik niet op FOK!.
28.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:37 schreef Potloodvis het volgende:
Bob, hoe oud ben je dat je in vaste dienst werkt?
same herequote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, als ik vrij was zat ik niet op FOK!.
Door die topic denk ik terug aan de basisschool.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:37 schreef Maisnon het volgende:
Farmville #90. Een gouden ei, hoort er bij.
Wat ben ik blij dat ik geen Farmville doe
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:37 schreef Maisnon het volgende:
Farmville #90. Een gouden ei, hoort er bij.
Wat ben ik blij dat ik geen Farmville doe
Nachtdienst.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Maar 's avonds zit je hier ook en dan werk je niet.
elke nachtquote:
quote:
Net bruin broodje met pittige kip opquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:00 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zit hier levenloos naar mijn beeldscherm te turen terwijl ik suikerwafels eet.
GTA VC.quote:
Blijkbaar, maar gelukkig is hij hier nog niet langs gekomen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:08 schreef Banzaiaap het volgende:
Hey maar is AP nu gewoon terug? Ik dacht dat ie een maand had?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar gelukkig is hij hier nog niet langs gekomen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:10 schreef Potloodvis het volgende:
Dat mensen zich nog met AP ophouden.
De alien onder de echte mensen met zijn kankerpetje.
Ja, had een maand gekregen, maar na amper 48 uur mocht hij weer terug komen. Vriendjes politiek zeg ik jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:08 schreef Banzaiaap het volgende:
Hey maar is AP nu gewoon terug? Ik dacht dat ie een maand had?
na 12 uur was hij al weer terug.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:11 schreef wise het volgende:
[..]
Ja, had een maand gekregen, maar na amper 48 uur mocht hij weer terug komen. Vriendjes politiek zeg ik je
Klopt, maar dan zit m'n vriendin kansloze TV programma's te kijken die ik niet wil zien. Had het meer over een hele dag vrij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Maar 's avonds zit je hier ook en dan werk je niet.
Dan deze schoenen eronder en ik ben de koning te rijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:15 schreef wise het volgende:
http://yahoosports.teamfa(...)_Series_Track_Jacket
adidas Los Angeles Lakers Ladies White Court Series Track Jacket
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:11 schreef wise het volgende:
[..]
Ja, had een maand gekregen, maar na amper 48 uur mocht hij weer terug komen. Vriendjes politiek zeg ik je
Pfff.... belachelijk..quote:
Ik bestel die op het laatst van deze maand nog.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:15 schreef wise het volgende:
http://yahoosports.teamfa(...)_Series_Track_Jacket
adidas Los Angeles Lakers Ladies White Court Series Track Jacket
Have fun! Fijn weekend.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:23 schreef ynuhh het volgende:
Doei, ik ga naar Amsterdam. Tot maandag.
/dagboek
Beter dan die kale shirts met enkel het merk erop bedrukt en dan 60 euro kosten.quote:
En dat zeg jij met je matje en je ketting.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:10 schreef Potloodvis het volgende:
Dat mensen zich nog met AP ophouden.
De alien onder de echte mensen met zijn kankerpetje.
Vergeet geen souvenir te kopen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:23 schreef ynuhh het volgende:
Doei, ik ga naar Amsterdam. Tot maandag.
/dagboek
Matje is aan, mits niet overdreven lang.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En dat zeg jij met je matje en je ketting.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Matje is aan, mits niet overdreven lang.
En die ketting is gewoon status.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:26 schreef Potloodvis het volgende:
Even serieus, Gio Goi heeft wel echt toffe t-shirts.
Ik heb geen kuifje.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers met je kuifje en onbehangen nek.
"Ketting is gewoon status" Eerder een teken van kamper-gedrag. En dat matje maakt het helemaal af.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Matje is aan, mits niet overdreven lang.
En die ketting is gewoon status.
Vooroordelen over een keurige burger.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
"Ketting is gewoon status" Eerder een teken van kamper-gedrag. En dat matje maakt het helemaal af.
Stereotype woonwagenbewoner.
Ik moet toch iets zeggen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb geen kuifje.En liever mijn nek mooi opgeschoren dan dat ik een harige bever er in heb hangen.
Ja, maar feit blijft dat je de ketting/matje-combo niet in je voordeel werkt om iets over AP's petje te zeggen.quote:
niks vooroordelenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vooroordelen over een keurige burger.
neequote:
maak van die 3200 maar 2800 brutoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jonge, wise brengt 3200 doekoes in de maand in, neukt lekkere wijven in zijn 80m2 penthouse.
O, dus als je zelf iets hebt wat anderen niet waarderen mag je je mening niet geven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar feit blijft dat je de ketting/matje-combo niet in je voordeel werkt om iets over AP's petje te zeggen.
Hier is alles maximaal, dus dat je een Ferrari hebt hoef je niet te zeggen, want dat weten we al.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:32 schreef wise het volgende:
[..]
maak van die 3200 maar 2800 bruto, en helaas klopt voor de rest allen het oppervlakte
![]()
Pssst, help ik je en dan diss je je zelf.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:32 schreef wise het volgende:
[..]
maak van die 3200 maar 2800 bruto, en helaas klopt voor de rest allen het oppervlakte
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
O, dus als je zelf iets hebt wat anderen niet waarderen mag je je mening niet geven.
Ferrariquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hier is alles maximaal, dus dat je een Ferrari hebt hoef je niet te zeggen, want dat weten we al.
leuk hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Pssst, help ik je en dan diss je je zelf.
Wat, ik drink niet op het werk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pak je anders even een pilsje erbij achter je beeldscherm.
op dit tijd stip bier drinkenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pak je anders even een pilsje erbij achter je beeldscherm.
Ik geloof inderdaad alles wat jij zegt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Pssst, help ik je en dan diss je je zelf.
Dankje voor mijn epenisgroei.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad alles wat jij zegt.
Zo weinig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar mijn baas niet en dan wil ik niet dat de 3200 netto op het spel gaan staan hé.
1 ik zit op werkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat doe jij op vakantie met je kameraden dan rond deze tijd?
Waarmee?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:38 schreef WillFerrell het volgende:
Maar als je het niet veel uitmaakt Potvis, ga ik weer verder.
Doen alsof je 's morgens in het appartement iets beters hebt te doen dan kaarten en bier drinken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:38 schreef wise het volgende:
[..]
1 ik zit op werk
en 2 ben ik dat stadium al ontgroeit![]()
oh en 3, onder vakantie versta ik wat anders dan bier nuttigen met vrienden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:43 schreef Bragi het volgende:
www.amazingcumsluts.comIk ken de SGP niet eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, opruimen bijvoorbeeld. Of films kijken, of foto's/films beheren. Genoeg te doenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Doen alsof je 's morgens in het appartement iets beters hebt te doen dan kaarten en bier drinken.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:43 schreef Bragi het volgende:
www.amazingcumsluts.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Opruimen doen wij de laatste dag van de vakantie pas.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:44 schreef wise het volgende:
[..]
ja, opruimen bijvoorbeeld. Of films kijken, of foto's/films beheren. Genoeg te doen
quote:Charlotte Church had flink de pest in toen ze een borstvergroting als huwelijkscadeau kreeg. Van haar verloofde.
Charlotte (24) is onlangs behoorlijk afgevallen, dus dacht haar verloofde rugby-speler Gavin Henson haar een plezier te doen door haar een borstvergroting te schenken zodat haar voorgevel weer werd gerestaureerd. Dat viel niet in goede aarde...
"Ze ging volledig uit haar dak. Charlotte vond het nogal een onbeschoft gebaar. Ze dacht dat hij haar lichamelijk niet meer aantrekkelijk vond."
Gavin had dus één en ander uit te leggen, meldt The Sun. "Hij heeft haar gezegd dat ze haar lichaam altijd mooi heeft gevonden, slank of minder slank. Hij was ook dol op haar rondingen, en zij zelf ook, dacht hij. Dus hij dacht haar een plezier te doen door haar een borstvergroting te geven."
Charlotte is inmiddels afgekoeld en zou het aanbod serieus overwegen.
Nou kan het me wel voorstellen dat je die lege huidzakken een beetje op wilt pompen nadat je heel veel bent afgevallen.quote:
Ja, maar om dat nou zo aan te bieden aan je verloofde.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou kan het me wel voorstellen dat je die lege huidzakken een beetje op wilt pompen nadat je heel veel bent afgevallen.
Ja, maar zou jij zelf blij worden met zo'n aanbod?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou kan het me wel voorstellen dat je die lege huidzakken een beetje op wilt pompen nadat je heel veel bent afgevallen.
Ligt er aan. Als ik zelf er ontevreden mee ben en hij weet dat, dan vind ik het niet zo erg. Ook al heb ik het dan nooit over een borstvergroting gehad.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar zou jij zelf blij worden met zo'n aanbod?
Of als wraak een penisvergroting aanbieden met zijn volgende verjaardag.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ligt er aan. Als ik zelf er ontevreden mee ben en hij weet dat, dan vind ik het niet zo erg. Ook al heb ik het dan nooit over een borstvergroting gehad.
zo maar even met pauze. Ff de stad in. Kut regen komt eraan zie ik alquote:
ik ben er al een tijdjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:03 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb net een groot stuk van Cars nagemaaktAl die het willen horen zijn welkom op http://tinychat.com/klbsc
Iets zegt me dat het angstvallig leeg blijft
moeder neukersquote:
Ligt er aan wat voor een bijles je moet geven?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:07 schreef Skylark. het volgende:
Speltip 15: Geef geen bijles als je misselijk bent.
Nederlands en Wiskunde, maar dat maakt geen zier uit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor een bijles je moet geven?
Dus je gaf over in de klas?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nederlands en Wiskunde, maar dat maakt geen zier uit.
Heb geen geluid hier, sorry.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:03 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb net een groot stuk van Cars nagemaaktAl die het willen horen zijn welkom op http://tinychat.com/klbsc
Iets zegt me dat het angstvallig leeg blijft
Nee, maar ik voelde me wel extreem kut. En het is 1 op 1 bij de leerling thuis.quote:
Ooh oke, moet je ook maar niet zo veel zuipen de dag ervoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, maar ik voelde me wel extreem kut. En het is 1 op 1 bij de leerling thuis.
Oh, is het heus?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ooh oke, moet je ook maar niet zo veel zuipen de dag ervoor
Dankjewel voor de tip.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ooh oke, moet je ook maar niet zo veel zuipen de dag ervoor
Hier regent het al sinds vanmorgen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:02 schreef wise het volgende:
[..]
zo maar even met pauze. Ff de stad in. Kut regen komt eraan zie ik al
had wel ff zon, maar verder grijs. En nu regenquote:
Ik denk dat dat alleen door je wangen kan zonder iets belangrijks te beschadigenquote:
Ik heb liever hier regen dan 3 dagen geleden toen ik in Barcelona wasquote:
Ik rijd dadelijk denk ik even naar mijn bedrijf toe.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier ook, maar als het goed is is het vanaf ongeveer nu over.
Ik heb liever dat het in Barcelona regent, want daar heb ik geen last van.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb liever hier regen dan 3 dagen geleden toen ik in Barcelona was
En ja, daar regende het maandag en dinsdag de hele dag
Chai is onderweg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:27 schreef wise het volgende:
http://tinychat.com/klbsc voor de penis van PV
Lot is van mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:29 schreef wise het volgende:
waar zijn wd en l0t
was gezellig gister in de chat
vanochtend zei ze wat andersquote:
quote:
niet nodigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar heb je geen zinnig antwoord op.
Stoken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:38 schreef Skylark. het volgende:
Oude Runescape account doet het niet meer.
Populair!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef Japsnars het volgende:
Dit is gewoon niet leuk meer:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef Japsnars het volgende:
Dit is gewoon niet leuk meer:
[ afbeelding ]
Mja tis meestal wel leuk, nu was het alleen niet enorm druk wrs doordat het vakantie is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die stad is niet gemaakt om aan te gaan.
quote:
WAT!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:42 schreef wise het volgende:
[..]¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡1 kreeg een ene john aan de lijn. Snel opgehangen
quote:Peter R. de Vries komt zondag met een onthullende uitzending over Maria Mosterd, die naar eigen zeggen vier jaar lang in handen was van een loverboy. Ze tekende haar ervaringen op in het boek ‘Echte mannen eten geen kaas’ en vertelde daarover onder meer in De Wereld Draait Door en Jensen. De Vries onderzocht of haar beschuldigingen over loverboy Manou op waarheid berusten en komt tot een ’schokkende ontdekking’. Volgens De Vries heeft zij haar verhaal verzonnen.
De bestseller ‘Echte mannen eten geen kaas’ is een relaas van een meisje uit Zwolle dat op twaalfjarige leeftijd wordt ingewijd in een wereld van gedwongen seks, drugs en geweld. Haar loverboy Manou ontpopt zich tot een extreem gewelddadige pooier, maar dat niet alleen. Manou blijkt de leider te zijn van een internationale bende die handelt in drugs en vrouwen. Het boek werd een bestseller.
De Vries is in het verhaal van Mosterd gedoken. “De vraag dringt zich op hoe waarheidsgetrouw het verhaal van Maria eigenlijk is. Is het werkelijk mogelijk dat Manou, dan nog maar een tiener, aan het hoofd staat van een internationaal crimineel netwerk? Zit hij, zoals Maria beweert, achter tal van verdwijningen? En kan een middelbare scholier als Maria vier jaar lang vrijwel iedere dag spijbelen zonder dat ook iemand hier iets van merkt?“, aldus SBS.
De misdaadjournalist heeft met direct betrokkenen en gerenommeerde wetenschappers gesproken die het boek hebben bestudeerd. “En hij weet de hand te leggen op politiedocumenten die een nieuw licht werpen op de zaak. Klopt het verhaal van Maria Mosterd wel? Of is ze alleen maar het slachtoffer van haar eigen fantasie?”
‘Peter R. de Vries, misdaadverslaggever’ is zondag om 21.30 uur te zien op SBS 6.
die mosterd liegt gewoon. Ze heeft er van genoten en probeert er zo geld uit te slaan. Mevrouw is zelf zo dom geweest om er in te tuinenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:45 schreef Bragi het volgende:
CHAI!!!
http://www.mediacourant.nl/?p=68087&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
[..]
Tegen mij wou hij niet zeggen hoe hij heette. Toen vroeg hij waarvoor ik belde en toen zei ik dat ik wou weten of hij John heette. En toen zei hij dat hij helemaal geen john heette.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:42 schreef wise het volgende:
[..]¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡1 kreeg een ene john aan de lijn. Snel opgehangen
misschien had ik zijn vriend dan aan de lijn. Of een cijfer verkeerdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Tegen mij wou hij niet zeggen hoe hij heette. Toen vroeg hij waarvoor ik belde en toen zei ik dat ik wou weten of hij John heette. En toen zei hij dat hij helemaal geen john heette.
"Wat" "Ben jij t weer? "Naja ik vraag me af waarom je dit doet joh" "piep piep pie"quote:
Mm als ik er aan denk ga ik wel kijken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:45 schreef Bragi het volgende:
CHAI!!!
http://www.mediacourant.nl/?p=68087&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
[..]
Door een hoog stemmetje op te zetten.quote:
Hoe ging het gesprek verder dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gebrandmerkt voor het leven met zo'n naam.
Tariefbesprekingquote:
Lol jij was er echt 2 seconde in en toen al wegquote:
echt he. Gewoon belachelijk dat een 1 maand ban voor AP maar 2 dagen betekendquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:50 schreef Bragi het volgende:
BREKEND: Is AdvancedPower het mongoloïde neefje van Danny?
wat zit je het donker¿quote:
Mijne is nog slechter en mobiel heeft niet zo'n duidelijk beeld meer na een rondje wasmachine.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, mijn webcam is niet al te best.
quote:
Wij bluffen ten minste niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijne is nog slechter en mobiel heeft niet zo'n duidelijk beeld meer na een rondje wasmachine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |