Of als wraak een penisvergroting aanbieden met zijn volgende verjaardag.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ligt er aan. Als ik zelf er ontevreden mee ben en hij weet dat, dan vind ik het niet zo erg. Ook al heb ik het dan nooit over een borstvergroting gehad.
zo maar even met pauze. Ff de stad in. Kut regen komt eraan zie ik alquote:
ik ben er al een tijdjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:03 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb net een groot stuk van Cars nagemaaktAl die het willen horen zijn welkom op http://tinychat.com/klbsc
Iets zegt me dat het angstvallig leeg blijft
moeder neukersquote:
Ligt er aan wat voor een bijles je moet geven?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:07 schreef Skylark. het volgende:
Speltip 15: Geef geen bijles als je misselijk bent.
Nederlands en Wiskunde, maar dat maakt geen zier uit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor een bijles je moet geven?
Dus je gaf over in de klas?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nederlands en Wiskunde, maar dat maakt geen zier uit.
Heb geen geluid hier, sorry.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:03 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb net een groot stuk van Cars nagemaaktAl die het willen horen zijn welkom op http://tinychat.com/klbsc
Iets zegt me dat het angstvallig leeg blijft
Nee, maar ik voelde me wel extreem kut. En het is 1 op 1 bij de leerling thuis.quote:
Ooh oke, moet je ook maar niet zo veel zuipen de dag ervoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, maar ik voelde me wel extreem kut. En het is 1 op 1 bij de leerling thuis.
Oh, is het heus?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ooh oke, moet je ook maar niet zo veel zuipen de dag ervoor
Dankjewel voor de tip.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ooh oke, moet je ook maar niet zo veel zuipen de dag ervoor
Hier regent het al sinds vanmorgen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:02 schreef wise het volgende:
[..]
zo maar even met pauze. Ff de stad in. Kut regen komt eraan zie ik al
had wel ff zon, maar verder grijs. En nu regenquote:
Ik denk dat dat alleen door je wangen kan zonder iets belangrijks te beschadigenquote:
Ik heb liever hier regen dan 3 dagen geleden toen ik in Barcelona wasquote:
Ik rijd dadelijk denk ik even naar mijn bedrijf toe.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier ook, maar als het goed is is het vanaf ongeveer nu over.
Ik heb liever dat het in Barcelona regent, want daar heb ik geen last van.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb liever hier regen dan 3 dagen geleden toen ik in Barcelona was
En ja, daar regende het maandag en dinsdag de hele dag
Chai is onderweg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:27 schreef wise het volgende:
http://tinychat.com/klbsc voor de penis van PV
Lot is van mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:29 schreef wise het volgende:
waar zijn wd en l0t
was gezellig gister in de chat
vanochtend zei ze wat andersquote:
quote:
niet nodigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]