Matje is aan, mits niet overdreven lang.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En dat zeg jij met je matje en je ketting.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Matje is aan, mits niet overdreven lang.
En die ketting is gewoon status.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:26 schreef Potloodvis het volgende:
Even serieus, Gio Goi heeft wel echt toffe t-shirts.
Ik heb geen kuifje.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers met je kuifje en onbehangen nek.
"Ketting is gewoon status" Eerder een teken van kamper-gedrag. En dat matje maakt het helemaal af.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Matje is aan, mits niet overdreven lang.
En die ketting is gewoon status.
Vooroordelen over een keurige burger.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
"Ketting is gewoon status" Eerder een teken van kamper-gedrag. En dat matje maakt het helemaal af.
Stereotype woonwagenbewoner.
Ik moet toch iets zeggen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb geen kuifje.En liever mijn nek mooi opgeschoren dan dat ik een harige bever er in heb hangen.
Ja, maar feit blijft dat je de ketting/matje-combo niet in je voordeel werkt om iets over AP's petje te zeggen.quote:
niks vooroordelenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vooroordelen over een keurige burger.
neequote:
maak van die 3200 maar 2800 brutoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jonge, wise brengt 3200 doekoes in de maand in, neukt lekkere wijven in zijn 80m2 penthouse.
O, dus als je zelf iets hebt wat anderen niet waarderen mag je je mening niet geven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar feit blijft dat je de ketting/matje-combo niet in je voordeel werkt om iets over AP's petje te zeggen.
Hier is alles maximaal, dus dat je een Ferrari hebt hoef je niet te zeggen, want dat weten we al.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:32 schreef wise het volgende:
[..]
maak van die 3200 maar 2800 bruto, en helaas klopt voor de rest allen het oppervlakte
![]()
Pssst, help ik je en dan diss je je zelf.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:32 schreef wise het volgende:
[..]
maak van die 3200 maar 2800 bruto, en helaas klopt voor de rest allen het oppervlakte
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
O, dus als je zelf iets hebt wat anderen niet waarderen mag je je mening niet geven.
Ferrariquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hier is alles maximaal, dus dat je een Ferrari hebt hoef je niet te zeggen, want dat weten we al.
leuk hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Pssst, help ik je en dan diss je je zelf.
Wat, ik drink niet op het werk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pak je anders even een pilsje erbij achter je beeldscherm.
op dit tijd stip bier drinkenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pak je anders even een pilsje erbij achter je beeldscherm.
Ik geloof inderdaad alles wat jij zegt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Pssst, help ik je en dan diss je je zelf.
Dankje voor mijn epenisgroei.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad alles wat jij zegt.
Zo weinig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar mijn baas niet en dan wil ik niet dat de 3200 netto op het spel gaan staan hé.
1 ik zit op werkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat doe jij op vakantie met je kameraden dan rond deze tijd?
Waarmee?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:38 schreef WillFerrell het volgende:
Maar als je het niet veel uitmaakt Potvis, ga ik weer verder.
Doen alsof je 's morgens in het appartement iets beters hebt te doen dan kaarten en bier drinken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:38 schreef wise het volgende:
[..]
1 ik zit op werk
en 2 ben ik dat stadium al ontgroeit![]()
oh en 3, onder vakantie versta ik wat anders dan bier nuttigen met vrienden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:43 schreef Bragi het volgende:
www.amazingcumsluts.comIk ken de SGP niet eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, opruimen bijvoorbeeld. Of films kijken, of foto's/films beheren. Genoeg te doenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Doen alsof je 's morgens in het appartement iets beters hebt te doen dan kaarten en bier drinken.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:43 schreef Bragi het volgende:
www.amazingcumsluts.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Opruimen doen wij de laatste dag van de vakantie pas.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:44 schreef wise het volgende:
[..]
ja, opruimen bijvoorbeeld. Of films kijken, of foto's/films beheren. Genoeg te doen
quote:Charlotte Church had flink de pest in toen ze een borstvergroting als huwelijkscadeau kreeg. Van haar verloofde.
Charlotte (24) is onlangs behoorlijk afgevallen, dus dacht haar verloofde rugby-speler Gavin Henson haar een plezier te doen door haar een borstvergroting te schenken zodat haar voorgevel weer werd gerestaureerd. Dat viel niet in goede aarde...
"Ze ging volledig uit haar dak. Charlotte vond het nogal een onbeschoft gebaar. Ze dacht dat hij haar lichamelijk niet meer aantrekkelijk vond."
Gavin had dus één en ander uit te leggen, meldt The Sun. "Hij heeft haar gezegd dat ze haar lichaam altijd mooi heeft gevonden, slank of minder slank. Hij was ook dol op haar rondingen, en zij zelf ook, dacht hij. Dus hij dacht haar een plezier te doen door haar een borstvergroting te geven."
Charlotte is inmiddels afgekoeld en zou het aanbod serieus overwegen.
Nou kan het me wel voorstellen dat je die lege huidzakken een beetje op wilt pompen nadat je heel veel bent afgevallen.quote:
Ja, maar om dat nou zo aan te bieden aan je verloofde.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou kan het me wel voorstellen dat je die lege huidzakken een beetje op wilt pompen nadat je heel veel bent afgevallen.
Ja, maar zou jij zelf blij worden met zo'n aanbod?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou kan het me wel voorstellen dat je die lege huidzakken een beetje op wilt pompen nadat je heel veel bent afgevallen.
Ligt er aan. Als ik zelf er ontevreden mee ben en hij weet dat, dan vind ik het niet zo erg. Ook al heb ik het dan nooit over een borstvergroting gehad.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar zou jij zelf blij worden met zo'n aanbod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |