Matje is aan, mits niet overdreven lang.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En dat zeg jij met je matje en je ketting.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Matje is aan, mits niet overdreven lang.
En die ketting is gewoon status.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:26 schreef Potloodvis het volgende:
Even serieus, Gio Goi heeft wel echt toffe t-shirts.
Ik heb geen kuifje.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers met je kuifje en onbehangen nek.
"Ketting is gewoon status" Eerder een teken van kamper-gedrag. En dat matje maakt het helemaal af.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Matje is aan, mits niet overdreven lang.
En die ketting is gewoon status.
Vooroordelen over een keurige burger.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
"Ketting is gewoon status" Eerder een teken van kamper-gedrag. En dat matje maakt het helemaal af.
Stereotype woonwagenbewoner.
Ik moet toch iets zeggen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb geen kuifje.En liever mijn nek mooi opgeschoren dan dat ik een harige bever er in heb hangen.
Ja, maar feit blijft dat je de ketting/matje-combo niet in je voordeel werkt om iets over AP's petje te zeggen.quote:
niks vooroordelenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vooroordelen over een keurige burger.
neequote:
maak van die 3200 maar 2800 brutoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jonge, wise brengt 3200 doekoes in de maand in, neukt lekkere wijven in zijn 80m2 penthouse.
O, dus als je zelf iets hebt wat anderen niet waarderen mag je je mening niet geven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar feit blijft dat je de ketting/matje-combo niet in je voordeel werkt om iets over AP's petje te zeggen.
Hier is alles maximaal, dus dat je een Ferrari hebt hoef je niet te zeggen, want dat weten we al.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:32 schreef wise het volgende:
[..]
maak van die 3200 maar 2800 bruto, en helaas klopt voor de rest allen het oppervlakte
![]()
Pssst, help ik je en dan diss je je zelf.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:32 schreef wise het volgende:
[..]
maak van die 3200 maar 2800 bruto, en helaas klopt voor de rest allen het oppervlakte
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
O, dus als je zelf iets hebt wat anderen niet waarderen mag je je mening niet geven.
Ferrariquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hier is alles maximaal, dus dat je een Ferrari hebt hoef je niet te zeggen, want dat weten we al.
leuk hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Pssst, help ik je en dan diss je je zelf.
Wat, ik drink niet op het werk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pak je anders even een pilsje erbij achter je beeldscherm.
op dit tijd stip bier drinkenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pak je anders even een pilsje erbij achter je beeldscherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |