Blijkbaar, maar gelukkig is hij hier nog niet langs gekomen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:08 schreef Banzaiaap het volgende:
Hey maar is AP nu gewoon terug? Ik dacht dat ie een maand had?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar gelukkig is hij hier nog niet langs gekomen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:10 schreef Potloodvis het volgende:
Dat mensen zich nog met AP ophouden.
De alien onder de echte mensen met zijn kankerpetje.
Ja, had een maand gekregen, maar na amper 48 uur mocht hij weer terug komen. Vriendjes politiek zeg ik jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:08 schreef Banzaiaap het volgende:
Hey maar is AP nu gewoon terug? Ik dacht dat ie een maand had?
na 12 uur was hij al weer terug.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:11 schreef wise het volgende:
[..]
Ja, had een maand gekregen, maar na amper 48 uur mocht hij weer terug komen. Vriendjes politiek zeg ik je
Klopt, maar dan zit m'n vriendin kansloze TV programma's te kijken die ik niet wil zien. Had het meer over een hele dag vrij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Maar 's avonds zit je hier ook en dan werk je niet.
Dan deze schoenen eronder en ik ben de koning te rijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:15 schreef wise het volgende:
http://yahoosports.teamfa(...)_Series_Track_Jacket
adidas Los Angeles Lakers Ladies White Court Series Track Jacket
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:11 schreef wise het volgende:
[..]
Ja, had een maand gekregen, maar na amper 48 uur mocht hij weer terug komen. Vriendjes politiek zeg ik je
Pfff.... belachelijk..quote:
Ik bestel die op het laatst van deze maand nog.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:15 schreef wise het volgende:
http://yahoosports.teamfa(...)_Series_Track_Jacket
adidas Los Angeles Lakers Ladies White Court Series Track Jacket
Have fun! Fijn weekend.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:23 schreef ynuhh het volgende:
Doei, ik ga naar Amsterdam. Tot maandag.
/dagboek
Beter dan die kale shirts met enkel het merk erop bedrukt en dan 60 euro kosten.quote:
En dat zeg jij met je matje en je ketting.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:10 schreef Potloodvis het volgende:
Dat mensen zich nog met AP ophouden.
De alien onder de echte mensen met zijn kankerpetje.
Vergeet geen souvenir te kopen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:23 schreef ynuhh het volgende:
Doei, ik ga naar Amsterdam. Tot maandag.
/dagboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |