Stoken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:38 schreef Skylark. het volgende:
Oude Runescape account doet het niet meer.
Populair!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef Japsnars het volgende:
Dit is gewoon niet leuk meer:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef Japsnars het volgende:
Dit is gewoon niet leuk meer:
[ afbeelding ]
Mja tis meestal wel leuk, nu was het alleen niet enorm druk wrs doordat het vakantie is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die stad is niet gemaakt om aan te gaan.
quote:
WAT!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:42 schreef wise het volgende:
[..]¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡1 kreeg een ene john aan de lijn. Snel opgehangen
quote:Peter R. de Vries komt zondag met een onthullende uitzending over Maria Mosterd, die naar eigen zeggen vier jaar lang in handen was van een loverboy. Ze tekende haar ervaringen op in het boek ‘Echte mannen eten geen kaas’ en vertelde daarover onder meer in De Wereld Draait Door en Jensen. De Vries onderzocht of haar beschuldigingen over loverboy Manou op waarheid berusten en komt tot een ’schokkende ontdekking’. Volgens De Vries heeft zij haar verhaal verzonnen.
De bestseller ‘Echte mannen eten geen kaas’ is een relaas van een meisje uit Zwolle dat op twaalfjarige leeftijd wordt ingewijd in een wereld van gedwongen seks, drugs en geweld. Haar loverboy Manou ontpopt zich tot een extreem gewelddadige pooier, maar dat niet alleen. Manou blijkt de leider te zijn van een internationale bende die handelt in drugs en vrouwen. Het boek werd een bestseller.
De Vries is in het verhaal van Mosterd gedoken. “De vraag dringt zich op hoe waarheidsgetrouw het verhaal van Maria eigenlijk is. Is het werkelijk mogelijk dat Manou, dan nog maar een tiener, aan het hoofd staat van een internationaal crimineel netwerk? Zit hij, zoals Maria beweert, achter tal van verdwijningen? En kan een middelbare scholier als Maria vier jaar lang vrijwel iedere dag spijbelen zonder dat ook iemand hier iets van merkt?“, aldus SBS.
De misdaadjournalist heeft met direct betrokkenen en gerenommeerde wetenschappers gesproken die het boek hebben bestudeerd. “En hij weet de hand te leggen op politiedocumenten die een nieuw licht werpen op de zaak. Klopt het verhaal van Maria Mosterd wel? Of is ze alleen maar het slachtoffer van haar eigen fantasie?”
‘Peter R. de Vries, misdaadverslaggever’ is zondag om 21.30 uur te zien op SBS 6.
die mosterd liegt gewoon. Ze heeft er van genoten en probeert er zo geld uit te slaan. Mevrouw is zelf zo dom geweest om er in te tuinenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:45 schreef Bragi het volgende:
CHAI!!!
http://www.mediacourant.nl/?p=68087&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
[..]
Tegen mij wou hij niet zeggen hoe hij heette. Toen vroeg hij waarvoor ik belde en toen zei ik dat ik wou weten of hij John heette. En toen zei hij dat hij helemaal geen john heette.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:42 schreef wise het volgende:
[..]¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡1 kreeg een ene john aan de lijn. Snel opgehangen
misschien had ik zijn vriend dan aan de lijn. Of een cijfer verkeerdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Tegen mij wou hij niet zeggen hoe hij heette. Toen vroeg hij waarvoor ik belde en toen zei ik dat ik wou weten of hij John heette. En toen zei hij dat hij helemaal geen john heette.
"Wat" "Ben jij t weer? "Naja ik vraag me af waarom je dit doet joh" "piep piep pie"quote:
Mm als ik er aan denk ga ik wel kijken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:45 schreef Bragi het volgende:
CHAI!!!
http://www.mediacourant.nl/?p=68087&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
[..]
Door een hoog stemmetje op te zetten.quote:
Hoe ging het gesprek verder dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gebrandmerkt voor het leven met zo'n naam.
Tariefbesprekingquote:
Lol jij was er echt 2 seconde in en toen al wegquote:
echt he. Gewoon belachelijk dat een 1 maand ban voor AP maar 2 dagen betekendquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:50 schreef Bragi het volgende:
BREKEND: Is AdvancedPower het mongoloïde neefje van Danny?
wat zit je het donker¿quote:
Mijne is nog slechter en mobiel heeft niet zo'n duidelijk beeld meer na een rondje wasmachine.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, mijn webcam is niet al te best.
quote:
Wij bluffen ten minste niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijne is nog slechter en mobiel heeft niet zo'n duidelijk beeld meer na een rondje wasmachine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |