abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:43:48 #91
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_81185017
Ik snap niet dat men niet begrijpt dat puur links of puur rechts gewoon niet goed is. De paarse middenweg vind ik dan ook verreweg het beste
Laffe huichelaar
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:06:53 #92
165633 eriksd
The grand facade...
pi_81188335
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap niet dat men niet begrijpt dat puur links of puur rechts gewoon niet goed is. De paarse middenweg vind ik dan ook verreweg het beste
Kan kloppen, maar zolang Paars gevormd wordt door een PvdA in de huidige Cohen variant, komt daar niets uit voort. Die man is een flapdrol eerste klas.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_81189524
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:06 schreef eriksd het volgende:

[..]

Kan kloppen, maar zolang Paars gevormd wordt door een PvdA in de huidige Cohen variant, komt daar niets uit voort. Die man is een flapdrol eerste klas.
Ja, met Wouter Bos viel er nog wel wat van te maken denk ik. Cohen is een echte linkse PvdA'er, Bos was denk ik zo ongeveer de meest rechtse PvdA'er die er verkrijgbaar was.
pi_81202718
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:33 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ja, met Wouter Bos viel er nog wel wat van te maken denk ik. Cohen is een echte linkse PvdA'er, Bos was denk ik zo ongeveer de meest rechtse PvdA'er die er verkrijgbaar was.
Ja, dat zou mooi zijn, twee flikkertjes, Bos en Rutte en de neoliberale lovebaby/miskraam.

Beter Cohen.
pi_81203170
Dan is dit land voorgoed kapot.
  zondag 9 mei 2010 @ 19:26:04 #96
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_81222631
"Wat als VVD straks echt de grootste wordt"

Dan is de arbeider de LUL.

Hun motto is: ambitie.
Iemand met een fiks banksalso had de ambitie rijk te worden en is gelaagd in z'm missie. De carriere ambitie, dat is de hele denkwijze van de VVD (ook wel Vieze Vette Donders genaamd).
Hoe het mogelijk is dat ze zo hoog in de peilingen stan is mij dan ook een raadsel. Het overgrote deel der Nederlanders jaagt namelijk niet alleen pure materiele status na en wil niet ten koste van ANDEREN een miljoenen saldo op hun bank. Ja geld zegt zeker wat in ons huidige systeem, maar niet iedereen wil het bemachtigen door een ander tekort te doen. Hoe je het ook bekijkt, iemand die veel geld "verdient" doet dit altijd ten koste van anderen; iets LATEN maken om er daarna aan te verdienen. Niks info delen, niks anderen helpen, er moet grof betaald worden. Schrijf 1 programma en verkoop het werldwijd voor een vette prijs. Kopiëren verboden!!! 1 idee verkopen, het LATEN maken van het programma door ANDEREN is een typisch VVD voorbeeld van carriere gemaakt hebben. Het ultieme voorbeeld, maar ok.
" Wie van een EVD spreekt kon nog wel eens bedrogen uitkomen: onderschat niet hoeveel goeds juist de VVD voor de lagere (en hogere) middenklasse doet. Staar je niet blind op een paar villabewoners waar je persoonlijk jaloers op bent, maar let goed op de middenklasse. ZIJ zijn de motor van al onze welvaart, zij betalen alle uitkeringen en ga zo maar door. En de VVD is er vooral voor hen." quote:
http://www.vvd.nl/markrut(...)verkiezingsprogramma

Én HOGERE middenklasse.
"De middenklasse is een sociale klasse, die bestaat uit personen die niet (meer) met hun handen (hoeven) werken. (wikipedia).

Dussss welke gek die nog wel gewoon met z'n handen werkt stemt er VVD??? Het is mij een raadsel hoe zo'n partij dat toch voor elkaar krijgt....
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  Moderator zondag 9 mei 2010 @ 19:45:35 #97
249559 crew  Lavenderr
pi_81223242
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:29 schreef MazigeWafkees het volgende:

[..]

In mijn ogen zorgt een goede samenleving ook voor zijn zwakkeren.
[..]

De één kan dan ook meer missen dan de ander om op een zelfde niveau van welvaart te leven. Wat maakt jou beter dan een ander?
Dat wordt toch gedaan? We betalen toch allemaal mee om de zwakkeren in de samenleving te steunen?
  zondag 9 mei 2010 @ 20:00:37 #98
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_81223904
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:36 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Maar het mooie is, de grenzen zijn open. Laat de goedkope werkkrachten het hier maar overnemen, dan ga ik wel naar een ander land waar ik me wat minder genaaid voel.
Ja rot maar lekker op, weer een opmaker minder.
Het is hier zo wie het meest "verdiend" het meest betaald.
Het is altijd zo dat er een type mensen is dat lijdt aan chronische hebzucht. Ze hebben rijkdommen vergaard ZONDER hun handen vuil te hebben gemaakt. Deze categorie mensen vindt ZICHZELF slim en zoekt steun bij andere "slimme" mensen. Werken met je handen is voor de dommen is hun motto, dat laat je doen.
Het huidige systeem maakt het mogelijk dat ze er makkelijk mee wegkomen, sterker nog, ze komen nog op ook voor hun "rechten" (het recht misbruik van een ander te mogen maken), ze hebben er samen voor gezorgd dat er wetten en regels kwamen waarin alles mogelijk werd.
Ze vinden elkander slim en vinden dat ze de berg geld echt verdiend hebben, "sja je bent jaloers dat ik zo slim ben en er van kon profiteren" zeggen ZE... "slim" daar waar ik vandaan kom is slim niet altijd synoniem aan intelligent, nee het staat synoniem voor: UITSCHOT
De werkende en dus economie draaiende houdende mensen vinden jullie soort inderdaad slim, maar dan niet als in "intelligent".
Jullie zijn het die alles kapot maken. Jij hebt het vast al helemaal gemaakt of er is al baan gemaakt voor een pad dat je er brengt. Baan maken..hmm denk niet dat je weet wat dat is, "slimmerik" ... het is hetop hoogte brengen met zand en daarna vlak maken en aflopend zodat het water er niet op blijft liggen, dit wordt eerst gedaan door kruiwagens met zand aan of af te voeren om de juiste hoogtes te bereiken, er worden wel eerst hoogtes uitgezet btw, daarna met een schop het een beetje op orde brengen, daarna met een rijlat het mooi afwerken op hoogte en zo glad mogelijk strijken.
Dat was nog maar het baan maken.... de steentjes voor het pad, in jouw geval een straat natuurlijk je pakt het groots aan "U" gaat voor het hoogste doel natuurlijk, de stenen moeten daarna gekruild worden en er nog ingelegd worden , p stuk a 9 KILO. of tegels van 12,5 kg ps..en als je pech hebt (als paden maker dan he) van die 46 kilo krengen..
In ieder geval, jou baan is al VOOR JOU DOOR ANDEREN gemaakt. En dat zit hier te zijken dat z'n bankrekening, die toch al hoog in de plus staat, dat daar wat vanaf gaat... naar bijvoorbeeld medisch ondezoek... wordt ook gedaan van DE belastingcenten...

Ok dus, ga maar gauw... alhoewel... ik heb meelij met de mensen in het land waar jij je dan gaat parasiteren...

[ Bericht 2% gewijzigd door theghostrider op 09-05-2010 20:08:06 ]
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_81224743
quote:
Op zondag 9 mei 2010 19:26 schreef theghostrider het volgende:

Iemand met een fiks banksalso had de ambitie rijk te worden en is gelaagd in z'm missie. De carriere ambitie, dat is de hele denkwijze van de VVD (ook wel Vieze Vette Donders genaamd).
Hoe het mogelijk is dat ze zo hoog in de peilingen stan is mij dan ook een raadsel. Het overgrote deel der Nederlanders jaagt namelijk niet alleen pure materiele status na en wil niet ten koste van ANDEREN een miljoenen saldo op hun bank. Ja geld zegt zeker wat in ons huidige systeem, maar niet iedereen wil het bemachtigen door een ander tekort te doen. Hoe je het ook bekijkt, iemand die veel geld "verdient" doet dit altijd ten koste van anderen; iets LATEN maken om er daarna aan te verdienen. Niks info delen, niks anderen helpen, er moet grof betaald worden. Schrijf 1 programma en verkoop het werldwijd voor een vette prijs. Kopiëren verboden!!! 1 idee verkopen, het LATEN maken van het programma door ANDEREN is een typisch VVD voorbeeld van carriere gemaakt hebben. Het ultieme voorbeeld, maar ok.
" Wie van een EVD spreekt kon nog wel eens bedrogen uitkomen: onderschat niet hoeveel goeds juist de VVD voor de lagere (en hogere) middenklasse doet. Staar je niet blind op een paar villabewoners waar je persoonlijk jaloers op bent, maar let goed op de middenklasse. ZIJ zijn de motor van al onze welvaart, zij betalen alle uitkeringen en ga zo maar door. En de VVD is er vooral voor hen." quote:

Én HOGERE middenklasse.
"De middenklasse is een sociale klasse, die bestaat uit personen die niet (meer) met hun handen (hoeven) werken. (wikipedia).

Dussss welke gek die nog wel gewoon met z'n handen werkt stemt er VVD??? Het is mij een raadsel hoe zo'n partij dat toch voor elkaar krijgt....
Ik ben het met je eens dat het ene volstrekt raadsel is. Nog even afgezien wat de partij precies allemaal wilt
  zondag 9 mei 2010 @ 20:29:36 #100
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_81225417
Dat zou mooi zijn, misschien dat we dan ooit een regering krijgen die de grenzen wat verder sluit en mensen laat werken voor hun geld in plaats van het van anderen af te pakken.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  † In Memoriam † zondag 9 mei 2010 @ 20:53:53 #101
230491 Zith
pls tip
pi_81226592
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:07 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is een correlatie alleen te berekenen tussen kwantitatieve variabelen.
Ach, ik zie mij dit soort analyses wel doen via een regressie analyse. En als je dan naar de definitie van correlatie kijkt (=samenhang) zou je de uitkomst best zo mogen noemen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 9 mei 2010 @ 21:08:36 #102
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_81227378
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:53 schreef Zith het volgende:

[..]

Ach, ik zie mij dit soort analyses wel doen via een regressie analyse. En als je dan naar de definitie van correlatie kijkt (=samenhang) zou je de uitkomst best zo mogen noemen
ja "slimme" gasten zijn jullie. Geen kans onbenut latend om nutteloze maar O zo itteligent klinkende post als deze achte te laten.
Waar hebben jullie die deftige woordjes vandaan eigenlijk? Cursus gevolgd of gewoon een Vandalist, het bestuderen van de dikke Van Dale...
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  Moderator zondag 9 mei 2010 @ 21:15:54 #103
249559 crew  Lavenderr
pi_81227758
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:08 schreef theghostrider het volgende:

[..]

ja "slimme" gasten zijn jullie. Geen kans onbenut latend om nutteloze maar O zo itteligent klinkende post als deze achte te laten.
Waar hebben jullie die deftige woordjes vandaan eigenlijk? Cursus gevolgd of gewoon een Vandalist, het bestuderen van de dikke Van Dale...
Ben het hierin wel met je eens. Schrijf de dingen op in begrijpelijke taal. Dat is prettiger lezen voor iedereen.
  zondag 9 mei 2010 @ 21:18:26 #104
154534 Bolkesteijn
TINSTAAFL!
pi_81227882
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ben het hierin wel met je eens. Schrijf de dingen op in begrijpelijke taal. Dat is prettiger lezen voor iedereen.
Ik kan er niks aan doen. Dat zijn de termen die er nou eenmaal voor bedacht zijn. Bovendien was het meer een terloopse opmerking, niet iets wat je dan tot in de puntjes van uitleg gaat voorzien.
  Moderator zondag 9 mei 2010 @ 21:21:13 #105
249559 crew  Lavenderr
pi_81228018
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:18 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik kan er niks aan doen. Dat zijn de termen die er nou eenmaal voor bedacht zijn. Bovendien was het meer een terloopse opmerking, niet iets wat je dan tot in de puntjes van uitleg gaat voorzien.
Was ook geen kritiek, zou het alleen fijn vinden als iedereen kon begrijpen wat er geschreven wordt. Kunnen we er allemaal van leren
Zou voor mij ook leerzaam zijn, gezien mijn niet al te hoge score bij de test
  zondag 9 mei 2010 @ 21:30:40 #106
165633 eriksd
The grand facade...
pi_81228524
quote:
Op zondag 9 mei 2010 19:26 schreef theghostrider het volgende:

Én HOGERE middenklasse.

Ken je het nummer Droomland?

Maargoed, je prachtige epos over delen en van elkaar is heel leuk en aardig. Stem met je hart. Maar laat je afgunstige gelul achterwege.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 9 mei 2010 @ 21:32:21 #107
165633 eriksd
The grand facade...
pi_81228601
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:08 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Heb je die grap zelf bedacht?
Mooi ook dat je zoveel respect hebt voor mensen die doormiddel van een opleiding over een grote woordenschat beschikken. Ik dacht dat die linkse mensen altijd zo sociaal waren en ruimdenkend? Of in ieder geval pretenderen te zijn.
Bis bis bis
  zondag 9 mei 2010 @ 21:34:42 #108
165633 eriksd
The grand facade...
pi_81228745
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Beetje treurig dit. Als je iets niet snapt, zou je het ook kunnen opzoeken. Maarja, de omgekeerde weg biedt het minste weerstand dus die is makkelijker he?
Bis bis bis
  Moderator zondag 9 mei 2010 @ 21:41:13 #109
249559 crew  Lavenderr
pi_81229146
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:34 schreef eriksd het volgende:

[..]

Beetje treurig dit. Als je iets niet snapt, zou je het ook kunnen opzoeken. Maarja, de omgekeerde weg biedt het minste weerstand dus die is makkelijker he?
Nee, zo bedoel ik het niet.
Niet iedereen is goed doorgevoerd in deze materie en het zou mooi zijn als mensen die wel geinteresseerd zijn in politiek hier wat op kunnen steken. En voor die mensen is het dan fijn als het er in begrijpelijke taal staat. Dat bedoel ik. Laagdrempelig.
  zondag 9 mei 2010 @ 21:52:51 #110
41894 du_ke
du_ke
pi_81229835
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet iedereen is goed doorgevoerd in deze materie en het zou mooi zijn als mensen die wel geinteresseerd zijn in politiek hier wat op kunnen steken. En voor die mensen is het dan fijn als het er in begrijpelijke taal staat. Dat bedoel ik. Laagdrempelig.
Tijdens een discussie op een forum is het toch aan de discussianten welk niveau het heeft? Het ene onderwerp is namelijk wat ingewikkelder dan het andere.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Moderator zondag 9 mei 2010 @ 22:36:51 #111
249559 crew  Lavenderr
pi_81232113
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tijdens een discussie op een forum is het toch aan de discussianten welk niveau het heeft? Het ene onderwerp is namelijk wat ingewikkelder dan het andere.
Dat is ook weer waar .
Het gaat mij er eigenlijk om dat ik het zo fijn zou vinden als iedereen die interesse heeft in politiek mee kan doen.
En vaak schrikken moeilijke woorden af.
Maar je hebt gelijk, het is aan de discussianten.
  zondag 9 mei 2010 @ 22:42:02 #112
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_81232347
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is ook weer waar .
Het gaat mij er eigenlijk om dat ik het zo fijn zou vinden als iedereen die interesse heeft in politiek mee kan doen.
En vaak schrikken moeilijke woorden af.
Maar je hebt gelijk, het is aan de discussianten.
Ach, je kunt er natuurlijk ook van leren Google is je vriend. Indien je wordt geconfronteerd met een woord waarvan je de betekenis niet weet, dan zoek je definitie op via Google en ben je weer een tikkeltje wijzer geworden.

Overigens maak ik nooit gebruik van lastige termen. Heb op school geleerd dat een schrijver zich zoveel mogelijk van Jip & Janneke taal moet bedienen. Bij wijze van dan
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 9 mei 2010 @ 22:46:25 #113
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_81232593
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik weet niet of een forum de beste manier is om je mening te vormen. Mensen zouden gaan denken dat de PvdA de meest linkse partij is, Geert Wilders een racist is. Dat de PvdA alleen voor allochtonen opkomt en dergelijke onzin. PvdA voor en zachte aanpak van immigranten staat.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  zondag 9 mei 2010 @ 22:52:26 #114
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_81232894
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:46 schreef TomLievense het volgende:
Geert Wilders een racist is.
Is dat niet zo dan?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zondag 9 mei 2010 @ 23:16:15 #115
249559 crew  Lavenderr
pi_81233994
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, je kunt er natuurlijk ook van leren Google is je vriend. Indien je wordt geconfronteerd met een woord waarvan je de betekenis niet weet, dan zoek je definitie op via Google en ben je weer een tikkeltje wijzer geworden.

Overigens maak ik nooit gebruik van lastige termen. Heb op school geleerd dat een schrijver zich zoveel mogelijk van Jip & Janneke taal moet bedienen. Bij wijze van dan
Ja, heb je gelijk in.
Nou ja, ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, laten we het daar maar op houden
  zondag 9 mei 2010 @ 23:18:02 #116
16943 Ferdo
Ferdo
pi_81234067
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Is dat niet zo dan?
Welke rassen discrimineert hij zoal volgens jou?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zondag 9 mei 2010 @ 23:18:13 #117
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_81234076
quote:

[..]

Zo heb ik wel engels geleerd. Maar ik heb geen zin om in m'n eigen taal steeds een woordenboek te moeten gebruiken. Omdat er zonodig wat nieuwe woorden aan de collectie zijn toegevoegd. Of woorden die veranderd worden omdat het dan intelligenter klinkt.
Paar simpele voorbeelden:

school = universiteit
schooljaar = college- of studiejaar
leraar, juffrouw, meester = docent, hoogleraar, professor
klas = college, werkgroep
les = college volgen
leren = studeren
huiswerk = zelfstudie
proefwerk = tentamen
leerling = student
directeur= rector
directie = College van Bestuur
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  Moderator zondag 9 mei 2010 @ 23:18:16 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_81234079
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:46 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Ik weet niet of een forum de beste manier is om je mening te vormen. Mensen zouden gaan denken dat de PvdA de meest linkse partij is, Geert Wilders een racist is. Dat de PvdA alleen voor allochtonen opkomt en dergelijke onzin. PvdA voor en zachte aanpak van immigranten staat.
Maar je kunt op een forum wel veel opsteken. Bijvoorbeeld hoe andere mensen over deze dingen denken.
Hun kijk op de dingen kan je helpen je mening te vormen.
  zondag 9 mei 2010 @ 23:21:21 #119
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_81234246
quote:
Op zondag 9 mei 2010 23:18 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Welke rassen discrimineert hij zoal volgens jou?
daar wil ik ook wel antwoord op geven: de moslims en dan met name van Marrokaanse afkomst.
"kopvoddentax" ahum...
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zondag 9 mei 2010 @ 23:22:08 #120
16943 Ferdo
Ferdo
pi_81234289
quote:

[..]

Politiek laat zich ook niet zo makkelijk vatten in Jip- en Janneketaal. Het is een wereldje waarin nogal wat jargon wordt gebruikt. Doe je dat niet dan moet je hele verhalen typen om te omschrijven wat met gebruik van jargon in een enkele zin is samen te vatten, bij wijze van spreken.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')