Kan je nog van geluk spreken dat ie niet onderkoeld is geraakt, daar ken je dood aan gaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:21 schreef freeDragon het volgende:
TU Twente - heule tijd geleden al weer. Zwaar bezopen medebewoner met bed en al op de middenstip van een voetbalveld neergezet... die werd de volgende dag raar wakker.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:12 schreef engessa het volgende:
*PANG*
Dinsdagavond ergens in maart. Hele harde knal, huis trilde er werkelijk van. Mijn huisgenote van boven komt mijn kamer binnen stormen: 'Hoorde je dat?' Dat hoorde ik zeker. Of ik wist wat dat was. Vast vuurwerk. Nee, dat was vast geen vuurwerk maar een pistool. Ik vond dat ze zich niet zo aan moest stellen. Maar toch de politie bellen. Nog geen 6 minuten later een politieauto met zwaailichten aan in de straat, 2 agenten die nog naarstig hun kogelvrij vest aan het dichtknopen zijn en op zoek zijn naar hun riot-helm bonken op de deur en stormen de trap op. ' WAAR IS HIER GESCHOTEN?'
Wat heb ik gelachenLater meer!
Geen idee. Die knal kwam 'van buiten' maar meer weet ik tot op de dag van vandaag nog niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:37 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
(was het nou vuurwerk of niet
?
)
Een pistoolschot is qua volume te vergelijken met een rotje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:37 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
(was het nou vuurwerk of niet
?
)
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:49 schreef engessa het volgende:
.....................
Ik sjouw weer naar binnen en zet mijn koptelefoon op en ga verder met waar ik mee bezig was.
Wat een onsamenhangend verhaal, post dan niets ofzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 02:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik had een huisgenoot en die hield echt enorm van slapen, dus het was een keer zaterdagochtend uurtje of 10, ik was niet thuis, en er wordt aangebeld. Hugo denkt: "ja fuck dat, ik ga niet open doen!" en blijft dus liggen ook nadat er een 2e, 3e en 4e keer is aangebeld. Maar de sukkel had 's nachts de deur niet dicht gedaan dus hij was weer hal fin slaap als hij ineens de deur hoort dichtslaan, hij loopt zn kamer uit en ziet een gitaarversterker in de woonkamer staan....
De volgende dag (ik was nog steeds niet thuis) wordt er rond een uurtje of 9 's ochtends keihard op de deur gebonst, alle ramen worde aangetikt, mensen schreeuwen, hij vond het onbeleefd en weigerde dus open te doen, bleef in zn bed liggen, en die mensen zijn nooit terug gekomen.
Eenmaal thuis bleek de versterker een best aardige basversterker te zijn, maar heel gek, het is er een van pearl, een drummerk welke volgens internet nog nooit een versterker had gemaakt... Maarja best nice, heb een paar weken later een basgitaar gekocht en heb de versterker nu nog steeds!
Nou nou nou wat onsamenhangend, ik begrijp er zelf inderdaad ook niets van!quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:07 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Wat een onsamenhangend verhaal, post dan niets ofzo.
Samenvatting: basversterker in mn huis gedropt door volslagen onbekenden, nooit meer iets van gehoord.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:07 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Wat een onsamenhangend verhaal, post dan niets ofzo.
Dan ben je wel een nonchalante baas.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:18 schreef 9crimes het volgende:
Een huisgenoot die een pan spinazie à la crème (die al een week stond) in de prullenbak gooit zonder te kijken of er überhaupt wel een vuilniszak in zit of niet. Om vervolgens de prullenbak schoon te maken door er een emmer water in te mieteren, denkende dat de prullenbak wel waterdicht zal zijn. Gevolg: de hele gang ligt onder de spinazie-smurrie-soep. Handig joh, vloerbedekking..
OMG dat is echt te eng, sowieso in een oud ziekenhuis wonen waar mensen zijn dood gegaan. brrrquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:08 schreef Rezzy het volgende:
Kamer zat in een onwijs donkere gang, met 1m van mijn deur verwijderd een trappetje naar beneden zat. Bleek dat daar het mortuarium was.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:08 schreef Rezzy het volgende:
Daar dik vier maanden voor nop in de duurste kamer gezeten. Op een goede dag lag er een brief: beste bewoner van kamer zoveel, geen idee wie je bent, maar wordt het niet eens tijd dat er iets qua huur enzo geregeld wordt? --> midden in de nacht spullen in klein bestelbusje geflikkerd en door naar andere woonruimte.
Niet in de zomer hoor, wij waren niet zo dronken als hij was.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan je nog van geluk spreken dat ie niet onderkoeld is geraakt, daar ken je dood aan gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |