Bij mijn school waren de docenten en leerlingen gescheiden. De leerlingen moesten buiten roken en de leraren konden boven in een aparte ruimte roken.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij ons in het rookhok, waar ook drugs wordt gerookt, wel ja.
En zo moeilijk is het niet om op de hoogte te zijn van wat er gebeurd op een schoolplein. Hoort ook een beetje bij je taak als docent als je het mij vraagt. En als het mooi weer is, willen docenten ook wel eens buiten eten.
Ja maar wat dan? wordt het boek dan 'ongeldig' verklaard?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als ik Peter R. de Vries was, zou ik dit voorleggen aan een rechter.
Nee dan krijgt hij misschien zijn geld terugquote:Op maandag 10 mei 2010 15:56 schreef PerrydePool het volgende:
[..]
Ja maar wat dan? wordt het boek dan 'ongeldig' verklaard?
Ik denk dat zo'n 100.000 mensen het boek nu alsnog gaan kopen.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:56 schreef PerrydePool het volgende:
[..]
Dan mag Maria en co het geld gaan terugbetalenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:56 schreef PerrydePool het volgende:
[..]
Mwah om de leugens in het verhaal te lezen zeker?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n 100.000 mensen het boek nu alsnog gaan kopen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:20 schreef ManianMan het volgende:
Waar is het gastenboek van haar gebleven
quote:Not Found
The requested URL /gastenboek.php was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.39 Server at www.mariamosterd.nl Port 80
Moet je eens in rijk villabuurten kijken hoeveel stelletjes met kinderen nog samen zijn. Zal je verbazen hoe weinig.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:32 schreef MikeyMo het volgende:
en vaders is nergens meer te bekennen?
Stonden daar nog wat pareltjes in dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:20 schreef ManianMan het volgende:
Waar is het gastenboek van haar gebleven
Het werd compleet volgespamd na de uitzending van Peter gisteravond, rond een uur of 3 's middags hebben ze gewoon die php pagina weggegooid. Laatste update google cache is hier nog te zien:quote:Op maandag 10 mei 2010 20:14 schreef thomaster het volgende:
[..]
Stonden daar nog wat pareltjes in dan?
Die Hyvesberichten zijn wel kansloos overigens, gefrustreerde tienermeisjes die haar voor kankerhoer/racist uitschelden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Voor meer foto's en info, twee van haar hyves:
http://emegk.hyves.nl/?ref=sr
http://emegk2.hyves.nl/?ref=sr
Dagelijks nog altijd berichtjes over mensen die het zo erg voor haar vinden.
Wat nou precies waar was moet nog blijken natuurlijk. Bindi is wel een bestaand hondje.![]()
is ze toch nog een hoer!!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:41 schreef eightone. het volgende:
[..]
Die Hyvesberichten zijn wel kansloos overigens, gefrustreerde tienermeisjes die haar voor kankerhoer/racist uitschelden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |