Doe dan een voltorb ben je lekker snel klaarquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:43 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
pikatjoe is een beetje dik, hangbuik. Ik ben bezig met een magicarp paint
Thanksquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:51 schreef Biefstuk het volgende:
-weg-
Eigenlijk zou dit hele topic vol moeten komen met dergelijk pokemon dat is weer eens wat anders.quote:
Bij the powerplant kwam je die altijd tegenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:56 schreef ArmouredAssault het volgende:
De makkelijkste! Hopelijk toch een beetje respect vanwege de special effects.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:00 schreef Biefstuk het volgende:
Deze kwam ik tegen in violet city
[ afbeelding ]
een beetje dan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:56 schreef ArmouredAssault het volgende:
De makkelijkste! Hopelijk toch een beetje respect vanwege de special effects.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:50 schreef Biefstuk het volgende:
-weg-
Wie de fok is dat dan, Pacman tijdens Halloweenquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben hier altijd al goed in geweest.
Gastlyquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:44 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Wie de fok is dat dan, Pacman tijdens Halloween
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:52 schreef TNA het volgende:
TS heeft een lange ban gekregen voor zijn Magikarp
Ik heb hem gemist maar ik heb een vermoeden, was hij geanimeerd?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:52 schreef TNA het volgende:
Magikarps mond werd gevisualiseerd d.m.v. een anus.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb hem gemist maar ik heb een vermoeden, was hij geanimeerd?
Mooi gezegdquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Magikarps mond werd gevisualiseerd d.m.v. een anus.
Dan heb ik hier een andere liggen die wellicht ook niet door de beugel kan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Magikarps mond werd gevisualiseerd d.m.v. een anus.
Kom op dan!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan heb ik hier een andere liggen die wellicht ook niet door de beugel kan.
Deel je netvliesgenot met onsquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bring it on!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Of zeg in ieder geval de Pokemon. Of is het Ash die met zn 19cm Misty aan het volblaffen is?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:28 schreef n_uniet het volgende:
[ link | afbeelding ]
Leprahandbuikgattumoroogmon
10HP BITCHES!
Nee het is ook een magikarpquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:15 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Of zeg in ieder geval de Pokemon. Of is het Ash die met zn 19cm Misty aan het volblaffen is?
Ik moest lachenquote:
PM dan! Ik MOET hem zien! Als het weer zo'n hol is dan print ik hem gewoon uit, prik er een gat in en stop gewoon..quote:
Het was ware kunst en een lust voor het oog. Ik kan niet begrijpen dat je als mens kan leven zonder dit adembenemende kunstwerk gezien te hebben terwijl je weet dat het bestaat.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:14 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
PM dan! Ik MOET hem zien! Als het weer zo'n hol is dan print ik hem gewoon uit, prik er een gat in en stop gewoon..
Nog moeilijkerquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ afbeelding ]
Kon alleen deze pokemon niet in kleur vinden.
Nu nog een moeilijkere proberen
Ja doe anders nooit painten dus moet er nog mee oefenenquote:
Je muis ver genoeg verplaatsenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Weet iemand hoe ik de lijntjes goed kan sluiten in paint, want nu als ik 1 stukje wil kleuren pakt hij meteen het halve tekeningetje
Ja kom er nu ook achter. maar nu een beetje laat voor de lijntjes zijn klaar nu alleen de kleurtjes nogquote:
Held!quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zelf getekend overigens.
Niet weedle maar die anderequote:Op maandag 10 mei 2010 21:58 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die hem herkend?
Hij is wel heel lelijk.
kewl xDquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je hem ook als bmp opslaan, niet als jpegquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo wassie nog leuk
[ afbeelding ]
en nu issie leeelijkk!
[ afbeelding ]
Je kan wel duidelijk zien wat zijn faparm is hequote:Op maandag 10 mei 2010 23:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb mijzelf ook keihard overtroffen!!!
[ afbeelding ]
Ja, alleen jammer dat hij geen penis heeft.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:38 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Je kan wel duidelijk zien wat zijn faparm is he
prachtigquote:
Hij is goed gelukt!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:30 schreef verleiding het volgende:
[ afbeelding ]
Geen zin om teveel moeite te doen.
Geen Digimon hier he!quote:
denk het want daar zocht ik op,quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:41 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Geen Digimon hier he!
(het is toch digimon?)
Briljant, neequote:
Jawel hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:25 schreef ThaTim het volgende:
Niemand die mijn creaties briljant vindt?
Wat is datquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:57 schreef n_uniet het volgende:
[ afbeelding ]
Zusje van SSB kan niet ontbreken in dit topic.
wtfquote:
Verkapte kickquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:04 schreef internal het volgende:
[..]
wtfje hebt hier al 10 paints gepost en dan tvp je nog?
Die voor evoluatie van Houndoom toch? Ik weet even niet meer hoe die heet.quote:
Houndourquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:00 schreef internal het volgende:
[..]
Die voor evoluatie van Houndoom toch? Ik weet even niet meer hoe die heet.
xD ik ken bijna ook nog iedere pokeman die der is!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:26 schreef internal het volgende:
Ik voel me triest dat ik weet dat dat een Solrock is![]()
Maar goed gepaint
Die is leipquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[ afbeelding ]
Kut.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:09 schreef Paxcon het volgende:
Wat vinden jullie van m'n Aipom![]()
[ afbeelding ]
quote:
Probeer nog maar 'ns.quote:
Jij hebt het ook moeten lerenquote:
Nee dit gaat een ban wordenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:50 schreef Snowcold het volgende:
[ afbeelding ]
Geen paint, maar Harmony. Hope it's allowed.
Maar ik was al meteen vet goed!quote:
Boh die is echt goed gelukt, dat doe ik je niet na! dat is echt een moeilijke om te painten!quote:
Ik doe mijn best, ik doe mijn bestquote:Op maandag 17 mei 2010 21:25 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Boh die is echt goed gelukt, dat doe ik je niet na! dat is echt een moeilijke om te painten!
ThaTim, je wordt steeds beter, keep up the good work!
(en niet leren voor je examens he!)
In Harmony is alles mooi, telt nietquote:Op zondag 16 mei 2010 22:50 schreef Snowcold het volgende:
[ afbeelding ]
Geen paint, maar Harmony. Hope it's allowed.
Heb overigens andere beesten geprobeerd, maar dat werd echt niks hoor. Bovendien heeft dat programma een eigen wil en is iedere lijn na een tijdje weer anders.quote:
Weet je al waaraan?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:39 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Een aangereden Pikachu die op je voorruit blijft plakken?
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:26 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke charmander voor je topic
WTFquote:
Goed man! Het lijkt best wel hč.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest ff snel, want het eten is klaar
SOWIESO dat je dit niet in paint hebt gemaakt. Anders proclaim ik je hierbij PAINTMASTER!quote:
5 minuutjes, het was echt een snellequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
WTF
Hoelang ben je daar mee bezig met dat programma?
[..]
Goed man! Het lijkt best wel hč.
Valt best mee 5-10 minuten ofzo. Ik verveelde mijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:07 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij daar over gedaan?![]()
Nee das zo'n archeoloog ding pokémon :cquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is je legendarische Pokemon.
Hij is tot leven gewekt uit een fossiel. Dat noem ik legendarisch omdat het de enige is.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:14 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Nee das zo'n archeoloog ding pokémon :c
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Epic fail, je vergeet Omanyte en Kabuto =Pquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:44 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Hij is tot leven gewekt uit een fossiel. Dat noem ik legendarisch omdat het de enige is.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:49 schreef Guynio het volgende:
[..]
Epic fail, je vergeet Omanyte en Kabuto =P
quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoelde de enige Aerodactyl.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:49 schreef Guynio het volgende:
[..]
Epic fail, je vergeet Omanyte en Kabuto =P
Niet zozeer, er zijn wel meer Aerodactyl =]quote:Op maandag 24 mei 2010 13:54 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik bedoelde de enige Aerodactyl.
Ja iedereen die terug gaat naar Pewter City en daar dat fossiel haalt kan op Cinnabar Island een Aerodactyl maken.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:23 schreef Guynio het volgende:
[..]
Niet zozeer, er zijn wel meer Aerodactyl =]
Sorry, niet tevreden met het resultaat?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:34 schreef be-strong het volgende:
[..]
Er word gevraagd naar een pokemonpotret, geen zelfpotret
Dat kun je zien aan de kleur, zeker geen research gedaan? =]quote:
Het is een shiny!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:06 schreef Guynio het volgende:
[..]
Dat kun je zien aan de kleur, zeker geen research gedaan? =]
Verder wel heel goed gelukt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar deze is speciaal!quote:
Dat weten we ondertussen wel,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:45 schreef Kai-Itza het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond grijs zo saai. Dus heb hem een leuker kleurtje gegeven.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:06 schreef Guynio het volgende:
[..]
Dat kun je zien aan de kleur, zeker geen research gedaan? =]
Verder wel heel goed gelukt!
Kabouter Wesley style Onixquote:
Jammer dat 'k die herken van da internetz danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:42 schreef JanPiraat het volgende:
pffoe toch ff 5 minuutjes mee bezig geweest hoor
[ afbeelding ]
Ik ken alleen de kleuren, van paint bak ik niks =3quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:05 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Maar deze is speciaal!
Laat zelf je kunsten dan eens zien als je het zo goed weet!
Het origineel is paars xDquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:51 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik vond grijs zo saai. Dus heb hem een leuker kleurtje gegeven.
Goed zo, je moet je wel conformeren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:32 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Edit:
Zo goed dan?
[ afbeelding ]
Zeikerds.![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:23 schreef Wasmachinemann het volgende:
Wie kan Mew maken in Paint? Op school had iemand voor mij Mew gemaakt [getekend dan, Dat kost hem wel een halfuur], Ik zag al dat het erg lastig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jebentzelfeenfiets![]()
potretquote:Op maandag 24 mei 2010 20:34 schreef be-strong het volgende:
[..]
Er word gevraagd naar een pokemonpotret, geen zelfpotret
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |