Valt best mee 5-10 minuten ofzo. Ik verveelde mijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:07 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij daar over gedaan?![]()
Nee das zo'n archeoloog ding pokémon :cquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is je legendarische Pokemon.
Hij is tot leven gewekt uit een fossiel. Dat noem ik legendarisch omdat het de enige is.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:14 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Nee das zo'n archeoloog ding pokémon :c
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Epic fail, je vergeet Omanyte en Kabuto =Pquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:44 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Hij is tot leven gewekt uit een fossiel. Dat noem ik legendarisch omdat het de enige is.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:49 schreef Guynio het volgende:
[..]
Epic fail, je vergeet Omanyte en Kabuto =P
quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zelf getekend overigens.
Ik bedoelde de enige Aerodactyl.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:49 schreef Guynio het volgende:
[..]
Epic fail, je vergeet Omanyte en Kabuto =P
Niet zozeer, er zijn wel meer Aerodactyl =]quote:Op maandag 24 mei 2010 13:54 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik bedoelde de enige Aerodactyl.
Ja iedereen die terug gaat naar Pewter City en daar dat fossiel haalt kan op Cinnabar Island een Aerodactyl maken.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:23 schreef Guynio het volgende:
[..]
Niet zozeer, er zijn wel meer Aerodactyl =]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |