Niet zozeer, er zijn wel meer Aerodactyl =]quote:Op maandag 24 mei 2010 13:54 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik bedoelde de enige Aerodactyl.
Ja iedereen die terug gaat naar Pewter City en daar dat fossiel haalt kan op Cinnabar Island een Aerodactyl maken.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:23 schreef Guynio het volgende:
[..]
Niet zozeer, er zijn wel meer Aerodactyl =]
Sorry, niet tevreden met het resultaat?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:34 schreef be-strong het volgende:
[..]
Er word gevraagd naar een pokemonpotret, geen zelfpotret
Dat kun je zien aan de kleur, zeker geen research gedaan? =]quote:
Het is een shiny!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:06 schreef Guynio het volgende:
[..]
Dat kun je zien aan de kleur, zeker geen research gedaan? =]
Verder wel heel goed gelukt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar deze is speciaal!quote:
Dat weten we ondertussen wel,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:45 schreef Kai-Itza het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zelf getekend overigens.
Ik vond grijs zo saai. Dus heb hem een leuker kleurtje gegeven.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:06 schreef Guynio het volgende:
[..]
Dat kun je zien aan de kleur, zeker geen research gedaan? =]
Verder wel heel goed gelukt!
Kabouter Wesley style Onixquote:
Jammer dat 'k die herken van da internetz danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:42 schreef JanPiraat het volgende:
pffoe toch ff 5 minuutjes mee bezig geweest hoor
[ afbeelding ]
Ik ken alleen de kleuren, van paint bak ik niks =3quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:05 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Maar deze is speciaal!
Laat zelf je kunsten dan eens zien als je het zo goed weet!
Het origineel is paars xDquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:51 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik vond grijs zo saai. Dus heb hem een leuker kleurtje gegeven.
Goed zo, je moet je wel conformeren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:32 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Edit:
Zo goed dan?
[ afbeelding ]
Zeikerds.![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:23 schreef Wasmachinemann het volgende:
Wie kan Mew maken in Paint? Op school had iemand voor mij Mew gemaakt [getekend dan, Dat kost hem wel een halfuur], Ik zag al dat het erg lastig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jebentzelfeenfiets![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |