quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:52 schreef TNA het volgende:
TS heeft een lange ban gekregen voor zijn Magikarp
Magikarps mond werd gevisualiseerd d.m.v. een anus.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb hem gemist maar ik heb een vermoeden, was hij geanimeerd?
Mooi gezegdquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Magikarps mond werd gevisualiseerd d.m.v. een anus.
Dan heb ik hier een andere liggen die wellicht ook niet door de beugel kan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Magikarps mond werd gevisualiseerd d.m.v. een anus.
Kom op dan!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan heb ik hier een andere liggen die wellicht ook niet door de beugel kan.
Deel je netvliesgenot met onsquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bring it on!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:52 schreef TNA het volgende:
TS heeft een lange ban gekregen voor zijn Magikarp
Of zeg in ieder geval de Pokemon. Of is het Ash die met zn 19cm Misty aan het volblaffen is?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:28 schreef n_uniet het volgende:
[ link | afbeelding ]
Leprahandbuikgattumoroogmon
10HP BITCHES!
Nee het is ook een magikarpquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:15 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Of zeg in ieder geval de Pokemon. Of is het Ash die met zn 19cm Misty aan het volblaffen is?
Ik moest lachenquote:
PM dan! Ik MOET hem zien! Als het weer zo'n hol is dan print ik hem gewoon uit, prik er een gat in en stop gewoon..quote:
Het was ware kunst en een lust voor het oog. Ik kan niet begrijpen dat je als mens kan leven zonder dit adembenemende kunstwerk gezien te hebben terwijl je weet dat het bestaat.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:14 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
PM dan! Ik MOET hem zien! Als het weer zo'n hol is dan print ik hem gewoon uit, prik er een gat in en stop gewoon..
Nog moeilijkerquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ afbeelding ]
Kon alleen deze pokemon niet in kleur vinden.
Nu nog een moeilijkere proberen
Ja doe anders nooit painten dus moet er nog mee oefenenquote:
Je muis ver genoeg verplaatsenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Weet iemand hoe ik de lijntjes goed kan sluiten in paint, want nu als ik 1 stukje wil kleuren pakt hij meteen het halve tekeningetje
Ja kom er nu ook achter. maar nu een beetje laat voor de lijntjes zijn klaar nu alleen de kleurtjes nogquote:
Held!quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zelf getekend overigens.
Niet weedle maar die anderequote:Op maandag 10 mei 2010 21:58 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die hem herkend?
Hij is wel heel lelijk.
kewl xDquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zelf getekend overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |