quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Beide zijn burgemeester geweest en hebben ruime ervaring in het bestuur. Ze hebben zeker te maken gehad met problematiek aan de onderkant. In een grote stad als Amsterdan wel zeker.
En Rutte heeft met steun van de kamer de momenteel leidende wetgeving doorgevoerd, dus kennis van de materie kan hem ook niet ontzegd worden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Beide zijn burgemeester geweest en hebben ruime ervaring in het bestuur. Ze hebben zeker te maken gehad met problematiek aan de onderkant. In een grote stad als Amsterdan wel zeker.
Tuurlijk, als dat in jouw verwrongen politieke straatje past...quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rechts Nederland zit massaal met het hoofd in Wilders' reet.
Nee, je hebt gelijk. Wilders wordt uitermate kritisch gevolgd door zijn aanhang. Vandaar dat er op de sites van Elsevier en de Telegraaf wordt orakeld dat gekke Geert ons land gaat redden uit de klauwen van de moslims. Zelden zulke misselijkmakende vormen van persoonsverheerlijking meegemaakt. Geert, de messias.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:24 schreef huhggh het volgende:
[..]
Tuurlijk, als dat in jouw verwrongen politieke straatje past...![]()
De waarheid is het alleen niet.
Hartgrondig met je eens.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook een beetje dus. Dat brengt het gevaar mee dat iemand de samenleving teveel uit eigen perspectief gaat bekijken.
Erg mooi om dit te lezen.....quote:
[..]
Goed kunnen warmlopen, de nieuwe coalitie is net van start dus nu gaan we echt beginnen. Maar het is erg leuk moet ik zeggen.
Hoe is dat relevant?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:06 schreef Hexagon het volgende:
Is die gast nog steeds niet aan de vrouw eigenlijk?
Hij woont alleen in Den Haag, en gaat regelmatig bij zijn ouders eten. Hij woont in een rijtjes appartement.quote:
Dat vind ik nou juist van Balkenende en Rouvoet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:15 schreef Hexagon het volgende:
Nee liever niet. Ik vind Rutte te wereldvreem doverkomen
Ach, als je het van dit soort kritiek moet hebben vraag ik mij af hoe volwassen jij bent.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:56 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik zie het nog helemaal voor me, gaat z'n moeder dan ook mee naar het Catshuis, of smeert ie inmiddels zelf zijn brood?
Balkenende is dat ook maar zoiets wil ik graag niet nog een keer helemaal vanaf het beginquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist van Balkenende en Rouvoet.
Ijsland heeft al een lesbo als premier.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:22 schreef OeJ het volgende:
Een homoseksuele premier lijkt me wel cool. Dan heeft Duitsland een vrouw, de VS een bruine, en wij een homo.
http://www.ikonrtv.nl/uitzending.aspx?lIntType=2&lIntEntityId=139quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies. Hij heeft volgens mij geen idee hoe het leven aan de onderkant van de maatschappij is. Dat bestaat voor hem kennelijk niet. Dat bleek ook wel in een interview dat hij met Paul Rosenmuller had. Hij dweepte met Wallstreet, toen hij geconfronteerd werd door Paul over het hoge aantal zwervers......
ps. hoe gaat het met je raadlidmaatschap ?![]()
Oh, dan kan door dat idee een dikke streep. Misschien moeten we dan een SM-meester (in zijn vrije tijd hoor) nemen, maar-ja, Melkert werd jaren geleden afgedankt, dus die optie is ook komen te vervallen. Wat blijft er dan in godsnaam, in godsnaam!, nog over?!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ijsland heeft al een lesbo als premier.
Volgens mij niet. Hij leg de lat daarin nogal hoog, want hij liet ooit merken dat ie Sophie Hilbrand wel zou willen. (ik geloof eerlijk gezegd niet dat het zo werkt.... tja.)quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:06 schreef Hexagon het volgende:
Is die gast nog steeds niet aan de vrouw eigenlijk?
Mark Rutte is nog steeds vrijgezel. En als hij dit inderdaad gezegd heeft verbaast het mij ook niet dat hij het nog isquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Hij leg de lat daarin nogal hoog, want hij liet ooit merken dat ie Sophie Hilbrand wel zou willen. (ik geloof eerlijk gezegd niet dat het zo werkt.... tja.)
Er waren nog een paar meer op zijn verlang lijstje, Sacha de Boer en Dapne Deckers (quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mark Rutte is nog steeds vrijgezel. En als hij dit inderdaad gezegd heeft verbaast het mij ook niet dat hij het nog is.
In een gehucht als Wageningen daarentegenquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Rutte is niet eens burgemeester geweest.quote:Op zondag 9 mei 2010 09:10 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
In een gehucht als Wageningen daarentegen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |