Ik kom niet zo vaak in SHO, maar heb de indruk dat alledrie de voorbeeldvrouwen reeds bezet zijn (?).quote:De VVD-lijsttrekker Mark Rutte is zijn vrijgezellenbestaan zat. Tegenover Privé liet de 39-jarige Rutte weten dat hij op zoek is naar een sterke en mooie carrièrevrouw. Als voorbeeldvrouwen noemde Rutte onder andere Sophie Hilbrand, Daphne Deckers en Sacha de Boer.
"Ik ben er misschien meer aan toe dan een paar jaar geleden, het verlangen naar intimiteit komt steeds dichterbij", bekent Rutte.
De VVD-frontman laat weten dat hij een goede man zal zijn voor zijn toekomstige levenspartner. "Ik hou ervan om mijn handen uit de mouwen te steken en weet alles van schoonmaken."
Mark Rutte denkt ver vooruit. Hij hoopt rond de vijftien kleinkinderen te krijgen. Mocht het echter allemaal niet lukken zal hij niet 'diep ongelukkig' zijn.
Kijik en daar gaat het bij jou fout...Denkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:18 schreef Pool het volgende:
Ik dacht dat het een VVD-ideaal was om rijk en eenzaam te sterven.![]()
kom zeg hé, het is geen voetbalquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:26 schreef Pendri het volgende:
Tja, ik kan me zo voorstellen dat de VVD wel blij is met Rutte, maar dat ze vinden dat een politicus nog sterker is met de juiste vrouw. Daarom plaatsen ze dit in de media, zodat iedereen het idee krijgt, dat Rutte bezig is om een stabielere thuisbasis te krijgen, om zo een betere politicus te worden.
Met z'n tweeen kun je nog intenser genieten dat de kansloze paupers eerder gaan dan jou...quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:18 schreef Pool het volgende:
Ik dacht dat het een VVD-ideaal was om rijk en eenzaam te sterven.![]()
Dat is ie dus nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:55 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ik maar denken dat hij homo is
tja, of bi ?quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:28 schreef IBAZ het volgende:
Dit is ook wel een (bio)stabiele vrouw.
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |