Dat hoop ik ookquote:
Dit is toch wel de meest grappige opmerking uit het hele topic.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hoop van niet. Heeft niks van de uitstraling van een staatsman. Veel te weinig levenservaring.
Cohen is de man. De Obama die het land kan redden.
Ruttequote:
Ach, ik ken je achtergrond inmiddels wel, maar met die adoratie voor iemand die met moeite het woord hypotheekrente uit kan spreken plaats je hem wel erg op een voetstuk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hoop van niet. Heeft niks van de uitstraling van een staatsman. Veel te weinig levenservaring.
Yes Cohen!quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, gelukkig gebeurt dat bij rechts Nederland nooitquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:01 schreef huhggh het volgende:
Achja, de linksen hebben toch EEN leider nodig om als domme lemmingen achteraan te lopen en te vereren.
Dat klopt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:34 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig gebeurt dat bij rechts Nederland nooit
Precies. Hij heeft volgens mij geen idee hoe het leven aan de onderkant van de maatschappij is. Dat bestaat voor hem kennelijk niet. Dat bleek ook wel in een interview dat hij met Paul Rosenmuller had. Hij dweepte met Wallstreet, toen hij geconfronteerd werd door Paul over het hoge aantal zwervers......quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:15 schreef Hexagon het volgende:
Nee liever niet. Ik vind Rutte te wereldvreem doverkomen
Pechtold en Cohen zie ik inderdaad dagelijks bij bijstandsmensen op bezoek gaan. Zeer vaak zelfs. Toch??quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies. Hij heeft volgens mij geen idee hoe het leven aan de onderkant van de maatschappij is. Dat bestaat voor hem kennelijk niet. Dat bleek ook wel in een interview dat hij met Paul Rosenmuller had. Hij dweepte met Wallstreet, toen hij geconfronteerd werd door Paul over het hoge aantal zwervers......
Beide zijn burgemeester geweest en hebben ruime ervaring in het bestuur. Ze hebben zeker te maken gehad met problematiek aan de onderkant. In een grote stad als Amsterdan wel zeker.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Pechtold en Cohen zie ik inderdaad dagelijks bij bijstandsmensen op bezoek gaan. Zeer vaak zelfs. Toch??
quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:01 schreef huhggh het volgende:
[..]
Dat klopt.![]()
Heb jij al persoonlijkheidsverheerlijkingen gezien rond Wilders met posters?
Nee dus, "don't let the door hit you on the way out".
Dat idee heb ik ook een beetje dus. Dat brengt het gevaar mee dat iemand de samenleving teveel uit eigen perspectief gaat bekijken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies. Hij heeft volgens mij geen idee hoe het leven aan de onderkant van de maatschappij is. Dat bestaat voor hem kennelijk niet. Dat bleek ook wel in een interview dat hij met Paul Rosenmuller had. Hij dweepte met Wallstreet, toen hij geconfronteerd werd door Paul over het hoge aantal zwervers......
Goed kunnen warmlopen, de nieuwe coalitie is net van start dus nu gaan we echt beginnen. Maar het is erg leuk moet ik zeggen.quote:ps. hoe gaat het met je raadlidmaatschap ?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |