Toch prachtig, ja maar ik zag een wesp, paniek gillen, jeweetz...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:50 schreef bleiblei het volgende:
Wel grappig, der is niets gebeurd, wat paniek en toch weet je nu al dat er door zoon klapmongool we de komende 2 maanden genoeg paniekvoer hebben voor de media om iedereen lekker bang te maken.
Ja, dat idee heb ik ook. En als er daarna een hek omknalt in die doodse stilte...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nope, klonk als een stel "lolbroeken" in de verte.
Nja, ik begrijp wel iets meer hoe je hier van schrikt. Had schijnbaar ook een lange witte jas aanquote:was net op de Dam, man met pijpenkrullen (ws. verkleed) begon ineens te schreeuwen en gooide zijn jas open, totale paniek
Dat dacht ik bij de uitzending zelf al. Geluid klonk veraf, niet op de dam...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja, dat idee heb ik ook. En als er daarna een hek omknalt in die doodse stilte...
Idd, zou weg rennen, zo ver mogelijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:51 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Absoluut. Ik ben echt onder de indruk van hoe kalm ze bleven. Kan ik van mezelf helaas niet zeggen
Pot-lood-ven-ter?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:53 schreef Maisnon het volgende:
http://twitter.com/nsterkenburg
[..]
Nja, ik begrijp wel iets meer hoe je hier van schrikt. Had schijnbaar ook een lange witte jas aan
Joodse potloodventers, altijd weer gezeik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:53 schreef Maisnon het volgende:
http://twitter.com/nsterkenburg
[..]
Nja, ik begrijp wel iets meer hoe je hier van schrikt. Had schijnbaar ook een lange witte jas aan
Op 1 en 2 tegelijk nu.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Nu op NED 1 na het weer nog iets erover.
Hoezo? Het is toch bij iedereen duidelijk dat het een redelijk onschuldige actie was? De paniek die toen ontstond wordt alleen verklaard.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies. Lekker mensen nog meer angst aanpraten. Ik zie de Hart van Nederland, Editie-NL, Netwerk, Nova en NOS en RTL reportages al voor me..
Precies.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:53 schreef bleiblei het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat ze het verrekte netjes opgelost hebben.
Moet je wel ff je hoofd koel kunnen houden als organisator/ceremoniemeester.
Een goede reden voor Ab Klink om wiet te verbieden, lijkt mij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Straks is het een toerist![]()
die net uit de coffeeshop kwam ofzo.
Balkenende deed dat goed ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:53 schreef bleiblei het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat ze het verrekte netjes opgelost hebben.
Moet je wel ff je hoofd koel kunnen houden als organisator/ceremoniemeester.
Zelfs die veteraan op 1:26 helpt mee om de hekken weer rechtop te zetten. Respectquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:55 schreef Xebrozius het volgende:
God, de roddelmachine draait weer op volle toeren.
Het begon als verhaal over een schreeuwende dakloze en eindigt als iemand met een Jason masker die met een kettingzaag een meisje van 9 jaar oud in tweeën wilde zagen terwijl hij Koranteksten achterwaarts zong
Het begon als verhaal over een schreeuwende dakloze en eindigt als iemand met een Jason masker die met een kettingzaag een meisje van 9 jaar oud in tweeën wilde zagen terwijl hij Koranteksten achterwaarts zong
Nee, er wordt een menigte gekalmeerd ipv nog meer paniek gemaakt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zeker weten. Hier wordt iets achter gehouden voor de lieve vrede.
Daar zou half Nederland nog wat van kunnen leren, van die mensen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zelfs die veteraan op 1:26 helpt mee om de hekken weer rechtop te zetten. Respect
Campagne2010 man werd overmeesterd en er zou zijn geschoten, niks onwel dus! #Dam #Dodenherdenking (via @bozoc)quote:
"All yoooouu... need.. islov..."quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:55 schreef Xebrozius het volgende:
terwijl hij Koranteksten achterwaarts zong
Toch mooi he dat Internetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:55 schreef Xebrozius het volgende:
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:54 schreef lachejonge het volgende:
Dit was eigenlijk echt een unieke tv-ervaring, wat je er ook van mag vinden en wat er uiteindelijk ook precies aan de hand blijkt te zijn.
En dan ? Waarschijnlijk iemand die geestelijk niet helemaal in orde is. Maar voor proleten is het idd een fijne manier om hun eigen angst te ontladen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:51 schreef Sinofiel het volgende:
Ik vertrouw erop dat Geenstijl ofzo snel genoeg de privégegevens van de idioot in kwestie openbaar maakt.
Aan de schandpaal ermee
Echt he. Alsof het dan nooit meer kan gebeuren. Lekker naïef..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:57 schreef gelly het volgende:
[..]
En dan ? Waarschijnlijk iemand die geestelijk niet helemaal in orde is. Maar voor proleten is het idd een fijne manier om hun eigen angst te ontladen.
Vind ik niet kunnen hoor. Had beter zoiets kunnen zijn als: "Dames en heren, er bestaat 1% kans dat er elk moment vijftig gillende haatbaarden en tien Suzuki Swifts komen opdagen, beiden volgeladen met bommen. Wij verzoeken u vriendelijk om veel geluid te maken en wild met uw armen te zwaaien."quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, er wordt een menigte gekalmeerd ipv nog meer paniek gemaakt.
Het was zo bizar en onwerkelijk... mijn reactie was: ik moet hier weg!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Idd, zou weg rennen, zo ver mogelijk
Maar goed, iemand moet er rustig blijven. Hulde voor de afwikkeling ieder geval ook met het tot rust manen van de mensen.
Enschede, luidruchtig feest.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:57 schreef Moody het volgende:
Gisteren 70.000 man op een kluitje in Enschede en niets aan de hand, een fractie van de mensen in A'dam en er is weer gedonder. Knap hoor
Zo he, voel ik me even beledigd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:57 schreef gelly het volgende:
[..]
En dan ? Waarschijnlijk iemand die geestelijk niet helemaal in orde is. Maar voor proleten is het idd een fijne manier om hun eigen angst te ontladen.
Dat doet ie netjes idd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:58 schreef StephanL het volgende:
Balkenende is al bij de slachtoffers geweest zie ik.
je stond er tussen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:58 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Het was zo bizar en onwerkelijk... mijn reactie was: ik moet hier weg!
Respect voor de mensen die riepen dat iedereen rustig moest blijven!
Fok, zoals bij al die momentenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:58 schreef MrX1982 het volgende:
Dit wordt duidelijk het nieuwe Waar-was-jij-toen-moment.
http://twitter.com/rockhuysen/status/13378601608quote:Een man, gekleed in joods-orthodoxe dracht, was tijdens de twee minuten stilte luidruchtig met een mobiele telefoon bezig.
quote:Na herhaaldelijk aandringen van omstanders, die hem tot stilte maanden, begon hij te schreeuwen. Hij werd door de politie opgepakt.
Stel hysterische Amsterdammers weer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:57 schreef Moody het volgende:
Gisteren 70.000 man op een kluitje in Enschede en niets aan de hand, een fractie van de mensen in A'dam en er is weer gedonder. Knap hoor
South park did it.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, ik ben eens benieuwd wat het motief van die schreeuwerd is!
quote:Een man, gekleed in joods-orthodoxe dracht, was tijdens de twee minuten stilte luidruchtig met een mobiele telefoon bezig.
Slachtoffer is beter.quote:
Och, iedereen leeft nog hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:58 schreef MrX1982 het volgende:
Dit wordt duidelijk het nieuwe Waar-was-jij-toen-moment.
het wordt steeds gekkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:59 schreef Tiemie het volgende:
http://twitter.com/rockhuysen/status/13378595476
[..]
http://twitter.com/rockhuysen/status/13378601608
[..]
ik ben ook gewond stoot net mijn teen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:59 schreef Mestras het volgende:
[..]
Iemand met een schaafplekje gewond noemen.
Van mij mag het ook een jood zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:00 schreef Gulo het volgende:
Oei oei, de mediaratten vragen zich nu vooral af was de achtergrond van de 'verstoorder' is.
Ze hopen natuurlijk dat dit een moslim is dan kan de hetze weer ingezet worden.
en Wilders die stijgt in de peilingenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:00 schreef Gulo het volgende:
Oei oei, de mediaratten vragen zich nu vooral af was de achtergrond van de 'verstoorder' is.
Ze hopen natuurlijk dat dit een moslim is dan kan de hetze weer ingezet worden.
Je fatsoenlijk gedragen heeft niets te maken met wat je doet. Het valt gewoon op dat er weer gedonder is in die uithoek van het land.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Enschede, luidruchtig feest.
Amsterdam, totale stilte.
Wat denk je, zou het in Enschede opgevallen zijn als er iemand begon te schreeuwen?
Kan me ook prima voorstellen dat je weg wilt komen als er een of andere gek begint te gillen dat die een bom heeft in zijn koffer ofzo. En zodra er een paar mensen gaan rennen gaat het volledig automatisch die paniekreactie. Op zich wel goed hoe ze de Dam nu indelen met die grote tussenstukken zodat er nog wat ruimte is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:58 schreef VancouverFan het volgende:
Balkie heeft het ook over een koffer die ergens stond.
Dat lijkt me wel zo handig.quote:1006/111GROUP-1OP VERZOEK V POLITIE ALLE AMBU'S GEEN OPTISCHE EN ARCOUSTISCHE SIGNALEN OP DE DAM IVM PANIEK25 minutes ago via TweetDeck
QFTquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Je fatsoenlijk gedragen heeft niets te maken met gebeurtenis. Het valt gewoon op dat er weer gedonder is in die uithoek van het land.
Het is toch echt een specifieke groep mensen die hier gevoelig voor is, dit zou niet gebeurd zijn als het hele plein vol had gestaan met nuchtere Drenten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
Precies. Lekker mensen nog meer angst aanpraten. Ik zie de Hart van Nederland, Editie-NL, Netwerk, Nova en NOS en RTL reportages al voor me..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |