quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
Hey maar even om jullie op te vrolijken he.
[ afbeelding ]
Oei, dat is wel kutquote:
Petje heb je zelf verzonnen, want die draag ik niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij daarentegen kan niet dieper vallen. Matje, petje, vreemdgaan, zonder enige relevantie over gebeurtenissen in iemands verleden gaan lullen.
Way to go boy.
Dit dus, als Chai zou zijn vreemdgegaan, dan was ik echt ingestort. Vind het knap dat je het er over kan hebben trouwens.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Maar momenteel handel je het toch? Dat vind ik wel knap. Ik betwijfel of ik het zou kunnen of überhaupt zou willen...
Whatcha do to Nicolas Cagequote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
Hey maar even om jullie op te vrolijken he.
[ afbeelding ]
Dat was ik ook. Daarom is het nu uit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit dus, als Chai zou zijn vreemdgegaan, dan was ik echt ingestort. Vind het knap dat je het er over kan hebben trouwens.
Thanks.quote:
Ja.quote:
Chai is vreemdgegaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit dus, als Chai zou zijn vreemdgegaan, dan was ik echt ingestort. Vind het knap dat je het er over kan hebben trouwens.
Lees dan niet verder dan de komma.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
LUL! DAT MOET JE NIET ZOMAAR ZEGGEN, Nu geloven ze mij niet meer.
Whehequote:
Nou, je vind het blijkbaar nodig om steeds te vertellen dat ik in het verleden gepest ben maar ik zie niet in hoe dit enigzins op al deze discussies slaatquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Petje heb je zelf verzonnen, want die draag ik niet.![]()
En die gebeurtenissen moet je ook maar eens uitleggen.
Ook.quote:
Ik heb het woord pesten niet gebruikt, dat haal je nu zelf naar voren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nou, je vind het blijkbaar nodig om steeds te vertellen dat ik in het verleden gepest ben maar ik zie niet in hoe dit enigzins op al deze discussies slaat
Wel een mooie naam voor mijn volgende hyvesfoto btw.quote:
Wat staat er na de komma?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kom meestal niet verder dan de komma, ben een kommaneukert.
Vrouw, man, ik maak geen onderscheid.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben ook met C_N vreemdgegaan hoor, heb je dat lijf weleens gezien?
Ja, roestig borsthaar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schatje he.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vrouw, man, ik maak geen onderscheid.
Toen ik erachter kwam dat mijn ex vreemd gegaan was, heb ik eigenlijk alleen maar gehuild...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
Als het mij zou overkomen, zou m'n eerste reactie zijn: krijg maar de tyfus, je bent me niet waard.
Ja, maar dat zou betekenen dat hij is vreemdgegaan. Want Chuck is mijn schatje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou denk ik het vertrouwen niet meer terug krijgen en het er daardoor steeds weer overal bij halen. Dus dan werkt het niet om verder te gaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
Als het mij zou overkomen, zou m'n eerste reactie zijn: krijg maar de tyfus, je bent me niet waard.
Synoniemen tellen ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb het woord pesten niet gebruikt, dat haal je nu zelf naar voren.
Te lief voor deze SC eigenlijk hè.quote:
Begrijpelijk. Maar daarna? Meteen over en uit? Vergeven? Gepraat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Toen ik erachter kwam dat mijn ex vreemd gegaan was, heb ik eigenlijk alleen maar gehuild...
Ik zou boos worden maar mijzelf ook tegelijk afvragen of het niet mijn schuld is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
En wie is die jongen van de TT dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou betekenen dat hij is vreemdgegaan. Want Chuck is mijn schatje.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou denk ik het vertrouwen niet meer terug krijgen en het er daardoor steeds weer overal bij halen. Dus dan werkt het niet om verder te gaan.
Daarom hebben wij ook alleen seks buiten de SC.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Te lief voor deze SC eigenlijk hè.
Het is jouw schuld als je je vriendin niet een enkelband laat dragen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou boos worden maar mijzelf ook tegelijk afvragen of het niet mijn schuld is.
't Is nooit jouw schuld. True, de relatie kan aars zuigen, maar dat is dan nog geen reden om vreemd te gaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou boos worden maar mijzelf ook tegelijk afvragen of het niet mijn schuld is.
Justin Bieber.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
En wie is die jongen van de TT dan?
Sssttt niemand mag het weten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daarom hebben wij ook alleen seks buiten de SC.
Nog één keer echt aan de telefoon gehad, maar hij reageerde vrij lakoniek en schoof het af op de alcohol. Toen wist ik genoeg...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar daarna? Meteen over en uit? Vergeven? Gepraat?
Nee. Maar je weet best waar ik op doel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je doelt nu op het woordje zwakkelingen?
Chai en ik hadden het erover, als je bijvoorbeeld een hele tijd naast elkaar leeft, en weinig doet aan de relatie, dan is het mogelijk dat de ander misschien vreemdgaat, ik zou mijzelf kwalijk nemen dat ik zo weinig aan de relatie heb gedaan dat de ander vreemd is gegaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
't Is nooit jouw schuld. True, de relatie kan aars zuigen, maar dat is dan nog geen reden om vreemd te gaan.Sinds wanneer is praten onnodig?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daarom hebben wij ook alleen seks buiten de SC.
op die andere pagina leest niemand het, dus repostquote:
Wat een mongool.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nog één keer echt aan de telefoon gehad, maar hij reageerde vrij lakoniek en schoof het af op de alcohol. Toen wist ik genoeg...
Tsja, zulke dingen zie je wel vaker, toch... Realiseren ze opeens wat ze (moeten) missen.quote:Het rare is wel dat hij me na een maand begon te stalken en er alles aan wilde doen om mij terug te krijgen.
Wat, trio met Bieber?quote:
Dat was meer omdat je slim deed en een foutje maakte.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee. Maar je weet best waar ik op doel.
JIJ DOET MOZYquote:
Dan nog. Vreemdgaan is toch een stap verder/te ver.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai en ik hadden het erover, als je bijvoorbeeld een hele tijd naast elkaar leeft, en weinig doet aan de relatie, dan is het mogelijk dat de ander misschien vreemdgaat, ik zou mijzelf kwalijk nemen dat ik zo weinig aan de relatie heb gedaan dat de ander vreemd is gegaan.
Ik heb de alcohol niet genoemd, want dan zou ik in principe elk weekend kunnen vreemdgaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nog één keer echt aan de telefoon gehad, maar hij reageerde vrij lakoniek en schoof het af op de alcohol. Toen wist ik genoeg...
Kwetsend is het niet meer, dat ligt ook allemaal in het verleden en daar heb ik mij verder ook wel overheen gezet. Maar ik vind het nogal treurig om dat weer als argument/diss te gaan gebruikenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat was meer omdat je slim deed en een foutje maakte.
Oprechte excuses als ik je gekwetst heb.
Het stomme is dat ik niet eens boos ben of zo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
Jij drinkt iedere week zoveel dat morele grenzen vervangen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb de alcohol niet genoemd, want dan zou ik in principe elk weekend kunnen vreemdgaan.
Frankrijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef Japsnars het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag, waar begon onze fight eigenlijk over
Why not? En wat denk je dan over de situatie?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik niet eens boos ben of zo.
Teleurgesteld?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo heb jij ook treurige dissen, want verder dan matje kom je niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kwetsend is het niet meer, dat ligt ook allemaal in het verleden en daar heb ik mij verder ook wel overheen gezet. Maar ik vind het nogal treurig om dat weer als argument/diss te gaan gebruiken
Misschien moet je proberen om jezelf toch wel een beetje boos te maken. Misschien krijgt zij anders straks de indruk dat ze dit wel vaker kan flikken?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zand erover, makkelijk genoeg.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef Japsnars het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag, waar begon onze fight eigenlijk over
Dat is alleen offline. Dat doet er toch niet toequote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JIJ DOET MOZY
En het was altijd you and me.
Nee, was daarvoor ook al bezigquote:
Ik vind vreemdgaan ook te ver gaan, en ik zou ook echt niet verder kunnen met die persoon. Maar onder bepaalde omstandigheden zou ik het mijzelf wel een beetje kwalijk nemen. Als de ander met zijn/haar zatte kop een ander heeft gezoend. Dan gaat hij/zij maar lekker verder met die persoon.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan nog. Vreemdgaan is toch een stap verder/te ver.
Als het niet lekker loopt, maak het dan eerst uit of zo, voordat je je aan een ander waagt.
quote:
Alcohol de schuld geven.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat Bragi zegt, inderdaad, maar dan is het te laat.quote:Het rare is wel dat hij me na een maand begon te stalken en er alles aan wilde doen om mij terug te krijgen.
Ik dacht dat je me liefhad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat is alleen offline. Dat doet er toch niet toe!
Het Frankische Rijk?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij drinkt iedere week zoveel dat morele grenzen vervangen?
"Zulke dingen kunnen gebeuren met alcohol op." Rot op.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb de alcohol niet genoemd, want dan zou ik in principe elk weekend kunnen vreemdgaan.
Kabels anders aangesloten?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
Jullie zijn op tv bij mij thuis trouwens.
Dan nog ligt dat niet aan mij, maar aan de ander. Je hebt een relatie - hoe slecht ook - dus doe je dat niet. Doe je dat wel, dan is het jouw verantwoordelijkheid en schuld.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind vreemdgaan ook te ver gaan, en ik zou ook echt niet verder kunnen met die persoon. Maar onder bepaalde omstandigheden zou ik het mijzelf wel een beetje kwalijk nemen. Als de ander met zijn/haar zatte kop een ander heeft gezoend. Dan gaat hij/zij maar lekker verder met die persoon.
Eet hij ook zijn eigen stront op als hij gedronken heeft ofzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
"Zulke dingen kunnen gebeuren met alcohol op." Rot op.
Ook jammer dat hij er niet zelf mee kwam, maar dat ik het van een bekende moest horen...
Potloodvis' ex met BobbyB.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:40 schreef Lakitu het volgende:
Wie is hier vreemdgegaan? Ik lees alleen flarden.
Bobby's vriendin.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:40 schreef Lakitu het volgende:
Wie is hier vreemdgegaan? Ik lees alleen flarden.
Zo zou ik het ook moeten zien, alleen mij is het nooit overkomen, dus ik weet niet zo goed hoe ik dan uiteindelijk zal reageren enzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan nog ligt dat niet aan mij, maar aan de ander. Je hebt een relatie - hoe slecht ook - dus doe je dat niet. Doe je dat wel, dan is het jouw verantwoordelijkheid en schuld.
'Ik ben gewoon erg nieuwsgierig van aard. Dat weet je al sinds je me kent, dus dat dit zou gebeuren had je kunnen verwachten.'quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:40 schreef Mozy het volgende:
Alcohol de schuld geven, dan kan je ook gewoon zeggen: "Ja sorry schat, maar al die hormonen he, en ik had gewoon zin in neuken."
Ik heb het zelf opgebiecht, want zelf vond ik het ook best zwak van mijzelf.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
"Zulke dingen kunnen gebeuren met alcohol op." Rot op.
Ook jammer dat hij er niet zelf mee kwam, maar dat ik het van een bekende moest horen...
quote:
ik geloof wd =$quote:
Heb ik ook nog. Er is niemand die zo liefhebt als ikquote:
Klopt, zeker weten doe je het nooit. Maar 't is volgens mij wel fijn om met zo'n gedachte erin te stappen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo zou ik het ook moeten zien, alleen mij is het nooit overkomen, dus ik weet niet zo goed hoe ik dan uiteindelijk zal reageren enzo.
SEXY_NORRIS?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
WAAR IS SUCK_NORRIS HEEN?! Ik moet hem nog slaan.
En terecht, man.quote:
Dat wel. Maar toch hoop ik dat ik er nooit mee zal worden geconfronteerd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Klopt, zeker weten doe je het nooit. Maar 't is volgens mij wel fijn om met zo'n gedachte erin te stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |