Chai en ik hadden het erover, als je bijvoorbeeld een hele tijd naast elkaar leeft, en weinig doet aan de relatie, dan is het mogelijk dat de ander misschien vreemdgaat, ik zou mijzelf kwalijk nemen dat ik zo weinig aan de relatie heb gedaan dat de ander vreemd is gegaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
't Is nooit jouw schuld. True, de relatie kan aars zuigen, maar dat is dan nog geen reden om vreemd te gaan.Sinds wanneer is praten onnodig?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daarom hebben wij ook alleen seks buiten de SC.
op die andere pagina leest niemand het, dus repostquote:
Wat een mongool.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nog één keer echt aan de telefoon gehad, maar hij reageerde vrij lakoniek en schoof het af op de alcohol. Toen wist ik genoeg...
Tsja, zulke dingen zie je wel vaker, toch... Realiseren ze opeens wat ze (moeten) missen.quote:Het rare is wel dat hij me na een maand begon te stalken en er alles aan wilde doen om mij terug te krijgen.
Wat, trio met Bieber?quote:
Dat was meer omdat je slim deed en een foutje maakte.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee. Maar je weet best waar ik op doel.
JIJ DOET MOZYquote:
Dan nog. Vreemdgaan is toch een stap verder/te ver.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai en ik hadden het erover, als je bijvoorbeeld een hele tijd naast elkaar leeft, en weinig doet aan de relatie, dan is het mogelijk dat de ander misschien vreemdgaat, ik zou mijzelf kwalijk nemen dat ik zo weinig aan de relatie heb gedaan dat de ander vreemd is gegaan.
Ik heb de alcohol niet genoemd, want dan zou ik in principe elk weekend kunnen vreemdgaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nog één keer echt aan de telefoon gehad, maar hij reageerde vrij lakoniek en schoof het af op de alcohol. Toen wist ik genoeg...
Kwetsend is het niet meer, dat ligt ook allemaal in het verleden en daar heb ik mij verder ook wel overheen gezet. Maar ik vind het nogal treurig om dat weer als argument/diss te gaan gebruikenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat was meer omdat je slim deed en een foutje maakte.
Oprechte excuses als ik je gekwetst heb.
Het stomme is dat ik niet eens boos ben of zo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
Als het mij zou overkomen, zou m'n eerste reactie zijn: krijg maar de tyfus, je bent me niet waard.
Jij drinkt iedere week zoveel dat morele grenzen vervangen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb de alcohol niet genoemd, want dan zou ik in principe elk weekend kunnen vreemdgaan.
Frankrijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef Japsnars het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag, waar begon onze fight eigenlijk over
Why not? En wat denk je dan over de situatie?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik niet eens boos ben of zo.
Teleurgesteld?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo heb jij ook treurige dissen, want verder dan matje kom je niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kwetsend is het niet meer, dat ligt ook allemaal in het verleden en daar heb ik mij verder ook wel overheen gezet. Maar ik vind het nogal treurig om dat weer als argument/diss te gaan gebruiken
Misschien moet je proberen om jezelf toch wel een beetje boos te maken. Misschien krijgt zij anders straks de indruk dat ze dit wel vaker kan flikken?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zand erover, makkelijk genoeg.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef Japsnars het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag, waar begon onze fight eigenlijk over
Dat is alleen offline. Dat doet er toch niet toequote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JIJ DOET MOZY
En het was altijd you and me.
Nee, was daarvoor ook al bezigquote:
Ik vind vreemdgaan ook te ver gaan, en ik zou ook echt niet verder kunnen met die persoon. Maar onder bepaalde omstandigheden zou ik het mijzelf wel een beetje kwalijk nemen. Als de ander met zijn/haar zatte kop een ander heeft gezoend. Dan gaat hij/zij maar lekker verder met die persoon.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan nog. Vreemdgaan is toch een stap verder/te ver.
Als het niet lekker loopt, maak het dan eerst uit of zo, voordat je je aan een ander waagt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |