Wat ben je toch ook een schatje he.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vrouw, man, ik maak geen onderscheid.
Toen ik erachter kwam dat mijn ex vreemd gegaan was, heb ik eigenlijk alleen maar gehuild...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
Als het mij zou overkomen, zou m'n eerste reactie zijn: krijg maar de tyfus, je bent me niet waard.
Ja, maar dat zou betekenen dat hij is vreemdgegaan. Want Chuck is mijn schatje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben ook met C_N vreemdgegaan hoor, heb je dat lijf weleens gezien?
Ik zou denk ik het vertrouwen niet meer terug krijgen en het er daardoor steeds weer overal bij halen. Dus dan werkt het niet om verder te gaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
Als het mij zou overkomen, zou m'n eerste reactie zijn: krijg maar de tyfus, je bent me niet waard.
Synoniemen tellen ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb het woord pesten niet gebruikt, dat haal je nu zelf naar voren.
Te lief voor deze SC eigenlijk hè.quote:
Begrijpelijk. Maar daarna? Meteen over en uit? Vergeven? Gepraat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Toen ik erachter kwam dat mijn ex vreemd gegaan was, heb ik eigenlijk alleen maar gehuild...
Ik zou boos worden maar mijzelf ook tegelijk afvragen of het niet mijn schuld is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
En wie is die jongen van de TT dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou betekenen dat hij is vreemdgegaan. Want Chuck is mijn schatje.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou denk ik het vertrouwen niet meer terug krijgen en het er daardoor steeds weer overal bij halen. Dus dan werkt het niet om verder te gaan.
Daarom hebben wij ook alleen seks buiten de SC.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Te lief voor deze SC eigenlijk hè.
Het is jouw schuld als je je vriendin niet een enkelband laat dragen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou boos worden maar mijzelf ook tegelijk afvragen of het niet mijn schuld is.
't Is nooit jouw schuld. True, de relatie kan aars zuigen, maar dat is dan nog geen reden om vreemd te gaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou boos worden maar mijzelf ook tegelijk afvragen of het niet mijn schuld is.
Justin Bieber.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
En wie is die jongen van de TT dan?
Sssttt niemand mag het weten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daarom hebben wij ook alleen seks buiten de SC.
Nog één keer echt aan de telefoon gehad, maar hij reageerde vrij lakoniek en schoof het af op de alcohol. Toen wist ik genoeg...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar daarna? Meteen over en uit? Vergeven? Gepraat?
Nee. Maar je weet best waar ik op doel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je doelt nu op het woordje zwakkelingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |