Dat je deze niet kent.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nerd? Kanker pijn doen? Je wordt met de minuut slimmer.
Na gym kwam Geschiedenis.quote:
Deze je deze niet kent? Lekker Nederlandsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Deze je deze niet kent.
[ afbeelding ]
Scheikunde.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:02 schreef Skylark. het volgende:
Het aanste vak op de middelbare school was natuurlijk M&O.
Mensen huilen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Deze je deze niet kent? Lekker Nederlands
Natuurlijk ken ik hem maar dat is echt pure onzin, ik ken genoeg mensen die dood zijn gegaan aan kanker en ik ga er ook niet van janken
Haha, waarom ninja-edit je hem dan? Omdat het je wel degelijk boeit, kneusjequote:
Was jij ook goed in handarbeid?quote:
Lekker met zen alle tegen Japsnars.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gewoon, even afpoeieren met zijn betweterige gedrag.
Onder het duimpje gaat hij weer, net als vroeger.
Dat de rest volg daar kan ik niets aan doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lekker met zen alle tegen Japsnars.
Zwakkeling.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, waarom ninja-edit je hem dan? Omdat het je wel degelijk boeit, kneusje
Banden laten plakken, geld aan je vader vragen...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:11 schreef ynuhh het volgende:
Techniek vond ik erg. Lekker leren een band te plakken, er zijn toch niet voor niets fietsenmakers.
Dus jij bent totaal niet technisch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:11 schreef ynuhh het volgende:
Techniek vond ik erg. Lekker leren een band te plakken, er zijn toch niet voor niets fietsenmakers.
Wij hadden daar echt de meest stomme leraar ooit voor. Heb er ook niets geleerd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:11 schreef ynuhh het volgende:
Nee hoor, sommige users *kuch* in de SC hebben nogal last van kuddegedrag en kunnen niet een eigen mening vormen over dingen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat de rest volg daar kan ik niets aan doen.
Zegt waarschijnlijk meer over hem dan over mij.
De rest was al bezig voordat jij binnen kwam, jij kwam binnen en begon zonder reden lekker mee te doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat de rest volg daar kan ik niets aan doen.
Zegt waarschijnlijk meer over hem dan over mij.
Wij hebben destijds allemaal toffe apparaten gemaakt met techniekquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:11 schreef ynuhh het volgende:
Nee nee dat was zijn vriendin die dat allemaal maar accepteerde.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige users *kuch* in de SC hebben nogal last van kuddegedrag en kunnen niet een eigen mening vormen over dingen.
En ik kan mij nog herinneren dat gisteren ook iedereen flink tegen jou tekeer ging omdat jij een laffe hond bent die vreemd gaat
Oja, naja dat matched dan wel weer mooi, hè? Zwakkeling plus zwakkelingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee nee dat was zijn vriendin die dat allemaal maar accepteerde.
Natuurlijk, dat is om het eigen moreel te redden en mij in te laten zien dat ik fout was.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige users *kuch* in de SC hebben nogal last van kuddegedrag en kunnen niet een eigen mening vormen over dingen.
En ik kan mij nog herinneren dat gisteren ook iedereen flink tegen jou tekeer ging omdat jij een laffe hond bent die vreemd gaat
Soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oja, naja dat matched dan wel weer mooi, hè? Zwakkeling plus zwakkeling
Ik heb indiërs, die zijn in de huidige tijd nog goedkoperquote:
Op elk potje past een dekseltje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oja, naja dat matched dan wel weer mooi, hè? Zwakkeling plus zwakkeling
Dus iemand die nog nooit een vriendin heeft gehad mag niet tegen jouw zeggen dat je achterlijk bent omdat je vreemd bent gegaan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is om het eigen moreel te redden en mij in te laten zien dat ik fout was.
Dat accepteer ik, mits zelf ervaring met relaties.
En sommige dekseltjes proberen meerdere potjes tegelijk te bedekken. Maar dat past natuurlijk niet.quote:
Ik val wel op vrouwen ja maar ik ben er zelf geenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wel jammer dat potje en potje niet bij elkaar passen, hè Japsnars.
Jawel, maar dan doet het mij vrij weinig, omdat geen verstand van zaken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus iemand die nog nooit een vriendin heeft gehad mag niet tegen jouw zeggen dat je achterlijk bent omdat je vreemd bent gegaan?
Dat is voor als je onderweg een lekke band krijgt natuurlijk. Maar het is wel meer iets voor mannen. Kijk een vrouw kan bepaalde wederdiensten verrichten bij de eerste random voorbijganger, en die voorbijganger kan zijn bandenplakskills eens gebruiken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:11 schreef ynuhh het volgende:
Geen verstand van zaken? Ik denk dat iedereen wel kan inzien dat vreemdgaan not done isquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jawel, maar dan doet het mij vrij weinig, omdat geen verstand van zaken.
Ik vind het leuk dat anderen het doen, maar ik laat het gewoon ook liever aan hen over.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wij hebben destijds allemaal toffe apparaten gemaakt met techniek
Zal wel een typfoutje van mij zijn geweest.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik val wel op vrouwen ja maar ik ben er zelf geen
Boeiend. Het punt blijft. Ervaring of niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mensen die moeilijk doen over vreemdgaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus iemand die nog nooit een vriendin heeft gehad mag niet tegen jouw zeggen dat je achterlijk bent omdat je vreemd bent gegaan?
Ja, ik steun de lokale fietsenmaker.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Banden laten plakken, geld aan je vader vragen...
Atechnisch ben ik zeker niet. En ik ken ook wel aardig wat gereedschappen, maar dat is meer omdat wat mensen uit de omgeving bij ons aan de cross auto kwamen werken en dan ging er altijd bij staan omdat het toch wel gezellig was.quote:
Dat komt omdat één iemand dat ooit heeft gezegd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geen verstand van zaken? Ik denk dat iedereen wel kan inzien dat vreemdgaan not done is
Maar Potloodvis, waarom wil jij eigenlijk nog verder met je vriendin als je zo makkelijk haar vertrouwen beschaamd ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je gewoon van die auto-uitklap tentenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat anderen het doen, maar ik laat het gewoon ook liever aan hen over.
Heb met schoolkamp nog niet eens mijn eigen tent opgezet.
Ehm, nee.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt omdat één iemand dat ooit heeft gezegd.
Als die had gezegd dat het een wonder was, dan had iedereen mij nu met een applaus ontvangen.
Vraag me af of ik die achterop de fiets mee krijg.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je gewoon van die auto-uitklap tenten
Meestal komt er inderdaad een punt achter je relatie dan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Boeiend. Het punt blijft. Ervaring of niet.
Omdat ik schijnbaar wel degelijk van haar hou.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar Potloodvis, waarom wil jij eigenlijk nog verder met je vriendin als je zo makkelijk haar vertrouwen beschaamd ?
Ah okee, nou succes dan maar!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga ervandoor, richting damsco. Herdenking bij het marine monument aan het IJ. Vandaag (ja 4 mei toevallig) is mijn opa 3 jaar overleden, een eckte eckte marineman. Vandaar.
Dat jij nou bent vreemdgegaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die moeilijk doen over vreemdgaan.
Succes Otis.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga ervandoor, richting damsco. Herdenking bij het marine monument aan het IJ. Vandaag (ja 4 mei toevallig) is mijn opa 3 jaar overleden, een eckte eckte marineman. Vandaar.
Dat is dom. Ik heb wel een vriendin gehad(jaahaa, 1 vriendin, geen halve, geen anderhalf, 1) en als ik tegen je zeg dat je dom bent omdat je vreemd bent gegaan, doet het je meer?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik niet.quote:
Good luck.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Sterkte homeboy.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Zij?quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die moeilijk doen over vreemdgaan.
Makkelijk, daar hebben we op de terugweg van rock werchter ook mee door de treinen gesjouwd. (Vader van een vriend die ons zou komen ophalen, sms'te ineens dat hij geen zin had om 5 uur te rijdenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag me af of ik die achterop de fiets mee krijg.
Yup.quote:
Ja joh, nooit op 1 paard wedden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit dus.
Mensen die niet buiten de deur eten.
Ik doe het sowieso niet meer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is dom. Ik heb wel een vriendin gehad(jaahaa, 1 vriendin, geen halve, geen anderhalf, 1) en als ik tegen je zeg dat je dom bent omdat je vreemd bent gegaan, doet het je meer?_
Inderdaad. Je rijdt ook wel eens een huurauto.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit dus.
Mensen die niet buiten de deur eten.
Ouch.quote:
Jij lult een of ander vaag verhaal dat er één iemand is geweest die heeft gezegd dat vreemdgaan slecht is en dat iedereen het sindsdien lult.quote:
quote:
Deze mensen hebben verstand van zaken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Je rijdt ook wel eens een huurauto.
Je snapt het niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij lult een of ander vaag verhaal dat er één iemand is geweest die heeft gezegd dat vreemdgaan slecht is en dat iedereen het sindsdien lult.
Dat is gewoon onzin, vrind. Vreemdgaan is hoe dan ook gewoon not done, anders leefden we allemaal wel met polygame relaties.
Ik heb 3 paarden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Deze mensen hebben verstand van zaken.
Wacht, dit snap jij natuurlijk niet. Laat mij het even uitleggen:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij lult een of ander vaag verhaal dat er één iemand is geweest die heeft gezegd dat vreemdgaan slecht is en dat iedereen het sindsdien lult.
Dat is gewoon onzin, vrind. Vreemdgaan is hoe dan ook gewoon not done, anders leefden we allemaal wel met polygame relaties.
quote:Polygamie (πολυ (poly) = veel; γαμος (gamos) = huwelijk) is een echtelijke verbintenis van één mens met meerdere partners tegelijk.
Wat jammer dat je eerst haar betreurde gezicht moest zien voordat je doorkreeg dat je het niet moet doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik doe het sowieso niet meer.
Julie mening doet me namelijk niets in tegenstelling tot haar beteuterde gezicht.
Moet je misschien maar eens duidelijk Nederlands gaan praten.quote:
Ach ja heb altijd gezegd dat ik het wel kon handelen, maar puntje bij paaltje vind ik het toch wel minder.quote:
Je bent hard op weg om een echte Krea te worden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wacht, dit snap jij natuurlijk niet. Laat mij het even uitleggen:
[..]
Wat kom jij de internetsuperheld uithangen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat jammer dat je eerst haar betreurde gezicht moest zien voordat je doorkreeg dat je het niet moet doen.
Pak 'r terug door vreemd te gaan met mij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ja heb altijd gezegd dat ik het wel kon handelen, maar puntje bij paaltje vind ik het toch wel minder.
Het stond niet op mijn planning hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat jammer dat je eerst haar betreurde gezicht moest zien voordat je doorkreeg dat je het niet moet doen.
dat is mijn baan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat kom jij de internetsuperheld uithangen.
Mozy mag dat, hij heeft toch altijd een glimlach achter de hand.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat kom jij de internetsuperheld uithangen.
Lijkt me ook. Maar momenteel handel je het toch? Dat vind ik wel knap. Ik betwijfel of ik het zou kunnen of überhaupt zou willen...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ja heb altijd gezegd dat ik het wel kon handelen, maar puntje bij paaltje vind ik het toch wel minder.
Nee.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pak 'r terug door vreemd te gaan met mij.
LUL! DAT MOET JE NIET ZOMAAR ZEGGEN, Nu geloven ze mij niet meer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mozy mag dat, hij heeft toch altijd een glimlach achter de hand.
I DONT LIKE SOFT ASS SHITTTTquote:
Jij daarentegen kan niet dieper vallen. Matje, petje, vreemdgaan, zonder enige relevantie over gebeurtenissen in iemands verleden gaan lullen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent hard op weg om een echte Krea te worden.
Ik weet het pas sinds gister.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Maar momenteel handel je het toch? Dat vind ik wel knap. Ik betwijfel of ik het zou kunnen of überhaupt zou willen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |