Nee nee dat was zijn vriendin die dat allemaal maar accepteerde.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige users *kuch* in de SC hebben nogal last van kuddegedrag en kunnen niet een eigen mening vormen over dingen.
En ik kan mij nog herinneren dat gisteren ook iedereen flink tegen jou tekeer ging omdat jij een laffe hond bent die vreemd gaat
Oja, naja dat matched dan wel weer mooi, hè? Zwakkeling plus zwakkelingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee nee dat was zijn vriendin die dat allemaal maar accepteerde.
Natuurlijk, dat is om het eigen moreel te redden en mij in te laten zien dat ik fout was.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige users *kuch* in de SC hebben nogal last van kuddegedrag en kunnen niet een eigen mening vormen over dingen.
En ik kan mij nog herinneren dat gisteren ook iedereen flink tegen jou tekeer ging omdat jij een laffe hond bent die vreemd gaat
Soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oja, naja dat matched dan wel weer mooi, hè? Zwakkeling plus zwakkeling
Ik heb indiërs, die zijn in de huidige tijd nog goedkoperquote:
Op elk potje past een dekseltje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oja, naja dat matched dan wel weer mooi, hè? Zwakkeling plus zwakkeling
Dus iemand die nog nooit een vriendin heeft gehad mag niet tegen jouw zeggen dat je achterlijk bent omdat je vreemd bent gegaan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is om het eigen moreel te redden en mij in te laten zien dat ik fout was.
Dat accepteer ik, mits zelf ervaring met relaties.
En sommige dekseltjes proberen meerdere potjes tegelijk te bedekken. Maar dat past natuurlijk niet.quote:
Ik val wel op vrouwen ja maar ik ben er zelf geenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wel jammer dat potje en potje niet bij elkaar passen, hè Japsnars.
Jawel, maar dan doet het mij vrij weinig, omdat geen verstand van zaken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus iemand die nog nooit een vriendin heeft gehad mag niet tegen jouw zeggen dat je achterlijk bent omdat je vreemd bent gegaan?
Dat is voor als je onderweg een lekke band krijgt natuurlijk. Maar het is wel meer iets voor mannen. Kijk een vrouw kan bepaalde wederdiensten verrichten bij de eerste random voorbijganger, en die voorbijganger kan zijn bandenplakskills eens gebruiken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:11 schreef ynuhh het volgende:
Techniek vond ik erg. Lekker leren een band te plakken, er zijn toch niet voor niets fietsenmakers.
Geen verstand van zaken? Ik denk dat iedereen wel kan inzien dat vreemdgaan not done isquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jawel, maar dan doet het mij vrij weinig, omdat geen verstand van zaken.
Ik vind het leuk dat anderen het doen, maar ik laat het gewoon ook liever aan hen over.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wij hebben destijds allemaal toffe apparaten gemaakt met techniek
Zal wel een typfoutje van mij zijn geweest.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik val wel op vrouwen ja maar ik ben er zelf geen
Boeiend. Het punt blijft. Ervaring of niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mensen die moeilijk doen over vreemdgaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus iemand die nog nooit een vriendin heeft gehad mag niet tegen jouw zeggen dat je achterlijk bent omdat je vreemd bent gegaan?
Ja, ik steun de lokale fietsenmaker.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Banden laten plakken, geld aan je vader vragen...
Atechnisch ben ik zeker niet. En ik ken ook wel aardig wat gereedschappen, maar dat is meer omdat wat mensen uit de omgeving bij ons aan de cross auto kwamen werken en dan ging er altijd bij staan omdat het toch wel gezellig was.quote:
Dat komt omdat één iemand dat ooit heeft gezegd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geen verstand van zaken? Ik denk dat iedereen wel kan inzien dat vreemdgaan not done is
Maar Potloodvis, waarom wil jij eigenlijk nog verder met je vriendin als je zo makkelijk haar vertrouwen beschaamd ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je gewoon van die auto-uitklap tentenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat anderen het doen, maar ik laat het gewoon ook liever aan hen over.
Heb met schoolkamp nog niet eens mijn eigen tent opgezet.
Ehm, nee.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt omdat één iemand dat ooit heeft gezegd.
Als die had gezegd dat het een wonder was, dan had iedereen mij nu met een applaus ontvangen.
Vraag me af of ik die achterop de fiets mee krijg.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je gewoon van die auto-uitklap tenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |