Dat je deze niet kent.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nerd? Kanker pijn doen? Je wordt met de minuut slimmer.
Na gym kwam Geschiedenis.quote:
Deze je deze niet kent? Lekker Nederlandsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Deze je deze niet kent.
[ afbeelding ]
Scheikunde.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:02 schreef Skylark. het volgende:
Het aanste vak op de middelbare school was natuurlijk M&O.
Mensen huilen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Deze je deze niet kent? Lekker Nederlands
Natuurlijk ken ik hem maar dat is echt pure onzin, ik ken genoeg mensen die dood zijn gegaan aan kanker en ik ga er ook niet van janken
Haha, waarom ninja-edit je hem dan? Omdat het je wel degelijk boeit, kneusjequote:
Was jij ook goed in handarbeid?quote:
Lekker met zen alle tegen Japsnars.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gewoon, even afpoeieren met zijn betweterige gedrag.
Onder het duimpje gaat hij weer, net als vroeger.
Dat de rest volg daar kan ik niets aan doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lekker met zen alle tegen Japsnars.
Zwakkeling.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, waarom ninja-edit je hem dan? Omdat het je wel degelijk boeit, kneusje
Banden laten plakken, geld aan je vader vragen...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:11 schreef ynuhh het volgende:
Techniek vond ik erg. Lekker leren een band te plakken, er zijn toch niet voor niets fietsenmakers.
Dus jij bent totaal niet technisch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:11 schreef ynuhh het volgende:
Techniek vond ik erg. Lekker leren een band te plakken, er zijn toch niet voor niets fietsenmakers.
Wij hadden daar echt de meest stomme leraar ooit voor. Heb er ook niets geleerd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:11 schreef ynuhh het volgende:
Nee hoor, sommige users *kuch* in de SC hebben nogal last van kuddegedrag en kunnen niet een eigen mening vormen over dingen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat de rest volg daar kan ik niets aan doen.
Zegt waarschijnlijk meer over hem dan over mij.
De rest was al bezig voordat jij binnen kwam, jij kwam binnen en begon zonder reden lekker mee te doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat de rest volg daar kan ik niets aan doen.
Zegt waarschijnlijk meer over hem dan over mij.
Wij hebben destijds allemaal toffe apparaten gemaakt met techniekquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:11 schreef ynuhh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |