Meestal komt er inderdaad een punt achter je relatie dan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Boeiend. Het punt blijft. Ervaring of niet.
Omdat ik schijnbaar wel degelijk van haar hou.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar Potloodvis, waarom wil jij eigenlijk nog verder met je vriendin als je zo makkelijk haar vertrouwen beschaamd ?
Ah okee, nou succes dan maar!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga ervandoor, richting damsco. Herdenking bij het marine monument aan het IJ. Vandaag (ja 4 mei toevallig) is mijn opa 3 jaar overleden, een eckte eckte marineman. Vandaar.
Dat jij nou bent vreemdgegaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die moeilijk doen over vreemdgaan.
Succes Otis.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga ervandoor, richting damsco. Herdenking bij het marine monument aan het IJ. Vandaag (ja 4 mei toevallig) is mijn opa 3 jaar overleden, een eckte eckte marineman. Vandaar.
Dat is dom. Ik heb wel een vriendin gehad(jaahaa, 1 vriendin, geen halve, geen anderhalf, 1) en als ik tegen je zeg dat je dom bent omdat je vreemd bent gegaan, doet het je meer?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jawel, maar dan doet het mij vrij weinig, omdat geen verstand van zaken.
Ik niet.quote:
Good luck.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Sterkte homeboy.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Zij?quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die moeilijk doen over vreemdgaan.
Makkelijk, daar hebben we op de terugweg van rock werchter ook mee door de treinen gesjouwd. (Vader van een vriend die ons zou komen ophalen, sms'te ineens dat hij geen zin had om 5 uur te rijdenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag me af of ik die achterop de fiets mee krijg.
Yup.quote:
Ja joh, nooit op 1 paard wedden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit dus.
Mensen die niet buiten de deur eten.
Ik doe het sowieso niet meer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is dom. Ik heb wel een vriendin gehad(jaahaa, 1 vriendin, geen halve, geen anderhalf, 1) en als ik tegen je zeg dat je dom bent omdat je vreemd bent gegaan, doet het je meer?_
Inderdaad. Je rijdt ook wel eens een huurauto.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit dus.
Mensen die niet buiten de deur eten.
Ouch.quote:
Jij lult een of ander vaag verhaal dat er één iemand is geweest die heeft gezegd dat vreemdgaan slecht is en dat iedereen het sindsdien lult.quote:
quote:
Deze mensen hebben verstand van zaken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Je rijdt ook wel eens een huurauto.
Je snapt het niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij lult een of ander vaag verhaal dat er één iemand is geweest die heeft gezegd dat vreemdgaan slecht is en dat iedereen het sindsdien lult.
Dat is gewoon onzin, vrind. Vreemdgaan is hoe dan ook gewoon not done, anders leefden we allemaal wel met polygame relaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |