Alcohol de schuld geven.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nog één keer echt aan de telefoon gehad, maar hij reageerde vrij lakoniek en schoof het af op de alcohol. Toen wist ik genoeg...
Wat Bragi zegt, inderdaad, maar dan is het te laat.quote:Het rare is wel dat hij me na een maand begon te stalken en er alles aan wilde doen om mij terug te krijgen.
Ik dacht dat je me liefhad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat is alleen offline. Dat doet er toch niet toe!
Het Frankische Rijk?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij drinkt iedere week zoveel dat morele grenzen vervangen?
"Zulke dingen kunnen gebeuren met alcohol op." Rot op.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb de alcohol niet genoemd, want dan zou ik in principe elk weekend kunnen vreemdgaan.
Kabels anders aangesloten?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
Jullie zijn op tv bij mij thuis trouwens.
Dan nog ligt dat niet aan mij, maar aan de ander. Je hebt een relatie - hoe slecht ook - dus doe je dat niet. Doe je dat wel, dan is het jouw verantwoordelijkheid en schuld.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind vreemdgaan ook te ver gaan, en ik zou ook echt niet verder kunnen met die persoon. Maar onder bepaalde omstandigheden zou ik het mijzelf wel een beetje kwalijk nemen. Als de ander met zijn/haar zatte kop een ander heeft gezoend. Dan gaat hij/zij maar lekker verder met die persoon.
Eet hij ook zijn eigen stront op als hij gedronken heeft ofzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
"Zulke dingen kunnen gebeuren met alcohol op." Rot op.
Ook jammer dat hij er niet zelf mee kwam, maar dat ik het van een bekende moest horen...
Potloodvis' ex met BobbyB.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:40 schreef Lakitu het volgende:
Wie is hier vreemdgegaan? Ik lees alleen flarden.
Bobby's vriendin.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:40 schreef Lakitu het volgende:
Wie is hier vreemdgegaan? Ik lees alleen flarden.
Zo zou ik het ook moeten zien, alleen mij is het nooit overkomen, dus ik weet niet zo goed hoe ik dan uiteindelijk zal reageren enzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan nog ligt dat niet aan mij, maar aan de ander. Je hebt een relatie - hoe slecht ook - dus doe je dat niet. Doe je dat wel, dan is het jouw verantwoordelijkheid en schuld.
'Ik ben gewoon erg nieuwsgierig van aard. Dat weet je al sinds je me kent, dus dat dit zou gebeuren had je kunnen verwachten.'quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:40 schreef Mozy het volgende:
Alcohol de schuld geven, dan kan je ook gewoon zeggen: "Ja sorry schat, maar al die hormonen he, en ik had gewoon zin in neuken."
Ik heb het zelf opgebiecht, want zelf vond ik het ook best zwak van mijzelf.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
"Zulke dingen kunnen gebeuren met alcohol op." Rot op.
Ook jammer dat hij er niet zelf mee kwam, maar dat ik het van een bekende moest horen...
quote:
ik geloof wd =$quote:
Heb ik ook nog. Er is niemand die zo liefhebt als ikquote:
Klopt, zeker weten doe je het nooit. Maar 't is volgens mij wel fijn om met zo'n gedachte erin te stappen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo zou ik het ook moeten zien, alleen mij is het nooit overkomen, dus ik weet niet zo goed hoe ik dan uiteindelijk zal reageren enzo.
SEXY_NORRIS?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
WAAR IS SUCK_NORRIS HEEN?! Ik moet hem nog slaan.
En terecht, man.quote:
Dat wel. Maar toch hoop ik dat ik er nooit mee zal worden geconfronteerd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Klopt, zeker weten doe je het nooit. Maar 't is volgens mij wel fijn om met zo'n gedachte erin te stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |