Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:31 schreef denaamishenk het volgende:
Het is mogelijk had dat je HIV oploopt.
Je staat hierin niet alleen, dunkt mijquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:29 schreef Silv het volgende:
Je hebt nu aids. Mijn wens is in vervulling gegaan.
En die graven zich dan in je zachte wangvlees inquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:30 schreef -Datdus- het volgende:
Of de teek heeft eitjes gelegd in je tong een die komen over 2 weken uit en dan zwelt je tong op en dat spatten er allemaal baby teekjes uit.
Dat kwam toen door een auto ongeluk, maar toch zou ik het even doen, TSquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:33 schreef Penisbaard het volgende:
Maar serieus, ik zou even langs de dokter gaan. Een oom van mij beet ook een keer op een teek en overleed een week later.
Nee, maar ze graven zich wel in bij je zachte wangvlees.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
En die gaven zich dan in je zachte wangvlees in
Klopt, de aids had zijn zintuigen aangetast en hij kon daardoor niet goed meer op de weg letten. In één klap dood.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat kwam toen door een auto ongeluk, maar toch zou ik het even doen, TS
Waarom doe jij Penisbaard na met je ondertitel? Het is best kansloosquote:
Hij heeft mij al gegeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids heeft een incubatietijd van 6 maanden, dus dat kan heulegaar nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klopt, de aids had zijn zintuigen aangetast en hij kon daardoor niet goed meer op de weg letten. In één klap dood.
Omdat grappig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarom doe jij Penisbaard na met je ondertitel? Het is best kansloos
Larisaaatje is van mij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Weet Acyrus ook wel dat zij FOK! verkering heeft met jou? Of is het een kloon van je?
Superaids man, het is de superaids. Teken zijn daar drager van.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Aids heeft een incubatietijd van 6 maanden, dus dat kan heulegaar niet
OT: Gad-ver-dammequote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:31 schreef zovty het volgende:
Dat lijkt me zeer waarschijnlijk ja.
Teken staan bekend als verspreiders van met name soas en aids.
Leuk je gekend te hebben.
Ninja-edit fail!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Larisaaatje is van mij.
En nee, het is geen kloon want ze bestaat echt!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Die pitjes vallen altijd op de grond en die eet ik dan altijd lekker van de grond af.
Ik hoef haar msn niet. Haar foto mag je posten met een spoilertagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je mag haar MSN vast wel. En ik wil ook wel een foto posten.![]()
Het staat toch in haar naam op FOK!.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik hoef haar msn niet. Haar foto mag je posten met een spoilertagEn graag ook een contract erbij dat jullie echt wat hebben en dat ze het zelf ook weet
Weet ik veel... maar je gaat er vast wel dood aanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef AdvancedPower het volgende:
Nou weer ontopic: zou ik echt een SOA hebben?! En zo ja: wat voor een?!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het staat toch in haar naam op FOK!.![]()
Mijn Larisaatje.
We kunnen het alleen maar hopen, knul.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef AdvancedPower het volgende:
Nou weer ontopic: zou ik echt een SOA hebben?! En zo ja: wat voor een?!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
We kunnen het alleen maar hopen, knul.
Laat iemand een foto maken van je rottende karkasquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:51 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou pics maken hiervan?!
Dat is het gekke, er is helemaal niks te zien.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Laat iemand een foto maken van je rottende karkas
Dat is pas na je doodquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat is het gekke, er is helemaal niks te zien.
lul nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee.
Dit is echt gebeurd en dus een terechte klacht.
Wat is de klacht dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee.
Dit is echt gebeurd en dus een terechte klacht.
Dit.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:29 schreef Silv het volgende:
Je hebt nu aids. Mijn wens is in vervulling gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:56 schreef KermitKikker het volgende:
Je wordt nu een tekenman, net als spiderman, maar dan met teken enzothe tick bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was geniaalquote:
tvpquote:
Al reactie van Larissa mits niet gephotoshopped?quote:
Neuken?quote:
Jawel?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef DeBassist het volgende:
AP open jij je msn berichten ooit wel eens??
Je zocht een vervangend iets?quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:06 schreef TommyGun het volgende:
Ik heb ooit oorwormen in m'n mond gehad. Note to self; nooit aan een oude tuinslang zuigen
quote:
Kon iemand?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:44 schreef netflanders het volgende:
Ik kon iemand die een teek opat. Toen 14 jaar later, BAM. Vliegtuigongeluk. Op slag dood.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:50 schreef Drinky het volgende:
op een dag liep ik mijn broertjes kamer binnen, hij was zelf niet aanwezig maar zijn kat wel. Ik zag de kat liggen en het leek alsof hij met zijn staart aan het spelen was. "Leuk", dacht ik, "ik ga wel even met de kat spele nu m'n broertje er niet is". Ik ging bij de kat op bed zitten en begon zijn buikje te strelen en te doen, beetje spelen met de kat.
Op een gegeven moment zag ik op ongeveer navelhoogte een soort van worm verschijnen. Ik pakte 'm vast en de worm werd groter. De kat begon ook opeens raar te doen, met z'n pootje te schoppen en rare geluiden te maken. Om de een of andere reden kreeg ik de worm niet van z'n buik af, hoe hard ik ook trok.
Na een tijdje besefte ik me dat het geen worm was, maar een kleine piemelmans, ik zat dus zonder het te weten mijn kat af te trekken![]()
Ik was eerst wel erg geschrokken maarja de kat vond het niet erg en verder wist toch niemand er vanaf dus boeiend. Daarop besloot ik de kat met me mee naar beneden te nemen. Mijn broertje lag op de bank Power Rangers te kijken. Ik besloop hem van achter met de kat en legde de kat, met zijn poepgaatje op mijn broertjes mond.
Mijn broertje was ziedend en de kat wist ook niet wat hem overkwam. Ik liet de kat los, holde naar mijn kamer en sloot me daar op tot m'n broertje weer weg was.
op een dag liep ik mijn broertjes kamer binnen, hij was zelf niet aanwezig maar zijn kat wel. Ik zag de kat liggen en het leek alsof hij met zijn staart aan het spelen was. "Leuk", dacht ik, "ik ga wel even met de kat spele nu m'n broertje er niet is". Ik ging bij de kat op bed zitten en begon zijn buikje te strelen en te doen, beetje spelen met de kat.
Op een gegeven moment zag ik op ongeveer navelhoogte een soort van worm verschijnen. Ik pakte 'm vast en de worm werd groter. De kat begon ook opeens raar te doen, met z'n pootje te schoppen en rare geluiden te maken. Om de een of andere reden kreeg ik de worm niet van z'n buik af, hoe hard ik ook trok.
Na een tijdje besefte ik me dat het geen worm was, maar een kleine piemelmans, ik zat dus zonder het te weten mijn kat af te trekken![]()
Ik was eerst wel erg geschrokken maarja de kat vond het niet erg en verder wist toch niemand er vanaf dus boeiend. Daarop besloot ik de kat met me mee naar beneden te nemen. Mijn broertje lag op de bank Power Rangers te kijken. Ik besloop hem van achter met de kat en legde de kat, met zijn poepgaatje op mijn broertjes mond.
Mijn broertje was ziedend en de kat wist ook niet wat hem overkwam. Ik liet de kat los, holde naar mijn kamer en sloot me daar op tot m'n broertje weer weg was.
wadtquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:50 schreef Drinky het volgende:
Dit topic ging over teken toch?quote:
Komt nog, Eerst verspreiden, dan een pijnlijke dood..quote:Op zondag 23 mei 2010 10:22 schreef AdvancedPower het volgende:
Ben nog steeds niet ziek. Heb ook geen blaasjes op mijn mond of piemel. Dus ik zou wel geen SOA of andere ziekte hebben.
AIDSquote:Op zondag 23 mei 2010 12:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
ik hoop wel dat je aids hebt, telt dat ook?
Vind je dit grappig of zo? Mensen aids toewensen.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
ik hoop wel dat je aids hebt, telt dat ook?
Je bent wel snel op dat kleine pikkie van je getrapt ehquote:Op zondag 23 mei 2010 12:46 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Vind je dit grappig of zo? Mensen aids toewensen.
Triest persoon dat je bent.
Mensen die van de grond eten.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:46 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik vind dit wel jouw soort humor eigenlijk, gezien je posthistoryquote:Op zondag 23 mei 2010 12:46 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Was het maar zo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Klacht: mogelijk een SOA of aids hebben.
Je kan alleen maar op je pik getrapt worden als je een grote hebtquote:Op zondag 23 mei 2010 12:47 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Je bent wel snel op dat kleine pikkie van je getrapt eh
Hahahaha dudequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:50 schreef Drinky het volgende:
Ik moest lachen toen ik las dat jij deze zin geschreven had.quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:59 schreef Kerol het volgende:
JE HEBT NU DE ZIEKTE VAN LIMEWIRE AHAHAHA SNAP JE HEM DIE DOWNLOAD PROGRAMMA LIMEWIRE AHAHAHAHAH
En anders is er altijd nog www.hookers.nl om de beste uit te zoeken, AdvancedPower.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:13 schreef Dropdown het volgende:
Je kan helemaal geen aids of SOA hebben, daarvoor moet je eerste seks gehad hebben, AP. En dat duurt voor jou nog wel een paar jaartjes
quote:Tekenziekten kunnen worden overgedragen door een beet, maar sommige ook door het opeten van een teek. In onze streken zijn ze relatief zeldzaam. Om een ziekteverwekker in te kunnen spuiten bij z'n gastheer moet een teek lang vasthangen: 1-2 dagen. Vaak treedt een besmetting op zonder dat het duidelijk tot ziekte komt. Daarnaast zijn tekenziekten vaak erg vaag en herstellen ze spontaan: Koorts, sloom, stijfheid, bloedplassen. Aan de andere kant kunnen ze echter ook snel en heftig met dodelijke afloop toeslaan. Met name bloed plassen is een alarmsignaal!.
De diagnose is zelden eenvoudig en vraagt nogal wat laboratoriumonderzoek. Enkele namen zijn: Babesiose, Ehrlichiose, Ziekte van Lyme.
Jij denkt dat je een mens bent?quote:Op zondag 23 mei 2010 12:46 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij denkt dat je een mens bent?
Dude!!!!!!!
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |