Klopt, de aids had zijn zintuigen aangetast en hij kon daardoor niet goed meer op de weg letten. In één klap dood.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat kwam toen door een auto ongeluk, maar toch zou ik het even doen, TS
Waarom doe jij Penisbaard na met je ondertitel? Het is best kansloosquote:
Hij heeft mij al gegeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids heeft een incubatietijd van 6 maanden, dus dat kan heulegaar nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klopt, de aids had zijn zintuigen aangetast en hij kon daardoor niet goed meer op de weg letten. In één klap dood.
Omdat grappig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarom doe jij Penisbaard na met je ondertitel? Het is best kansloos
Larisaaatje is van mij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Weet Acyrus ook wel dat zij FOK! verkering heeft met jou? Of is het een kloon van je?
Superaids man, het is de superaids. Teken zijn daar drager van.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Aids heeft een incubatietijd van 6 maanden, dus dat kan heulegaar niet
OT: Gad-ver-dammequote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:31 schreef zovty het volgende:
Dat lijkt me zeer waarschijnlijk ja.
Teken staan bekend als verspreiders van met name soas en aids.
Leuk je gekend te hebben.
Ninja-edit fail!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Larisaaatje is van mij.
En nee, het is geen kloon want ze bestaat echt!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Die pitjes vallen altijd op de grond en die eet ik dan altijd lekker van de grond af.
Ik hoef haar msn niet. Haar foto mag je posten met een spoilertagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je mag haar MSN vast wel. En ik wil ook wel een foto posten.![]()
Het staat toch in haar naam op FOK!.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik hoef haar msn niet. Haar foto mag je posten met een spoilertagEn graag ook een contract erbij dat jullie echt wat hebben en dat ze het zelf ook weet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |