Komt nog, Eerst verspreiden, dan een pijnlijke dood..quote:Op zondag 23 mei 2010 10:22 schreef AdvancedPower het volgende:
Ben nog steeds niet ziek. Heb ook geen blaasjes op mijn mond of piemel. Dus ik zou wel geen SOA of andere ziekte hebben.
AIDSquote:Op zondag 23 mei 2010 12:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
ik hoop wel dat je aids hebt, telt dat ook?
Vind je dit grappig of zo? Mensen aids toewensen.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
ik hoop wel dat je aids hebt, telt dat ook?
Je bent wel snel op dat kleine pikkie van je getrapt ehquote:Op zondag 23 mei 2010 12:46 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Vind je dit grappig of zo? Mensen aids toewensen.
Triest persoon dat je bent.
Mensen die van de grond eten.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:46 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik vind dit wel jouw soort humor eigenlijk, gezien je posthistoryquote:Op zondag 23 mei 2010 12:46 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Was het maar zo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Klacht: mogelijk een SOA of aids hebben.
Je kan alleen maar op je pik getrapt worden als je een grote hebtquote:Op zondag 23 mei 2010 12:47 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Je bent wel snel op dat kleine pikkie van je getrapt eh
Hahahaha dudequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:50 schreef Drinky het volgende:
op een dag liep ik mijn broertjes kamer binnen, hij was zelf niet aanwezig maar zijn kat wel. Ik zag de kat liggen en het leek alsof hij met zijn staart aan het spelen was. "Leuk", dacht ik, "ik ga wel even met de kat spele nu m'n broertje er niet is". Ik ging bij de kat op bed zitten en begon zijn buikje te strelen en te doen, beetje spelen met de kat.
Op een gegeven moment zag ik op ongeveer navelhoogte een soort van worm verschijnen. Ik pakte 'm vast en de worm werd groter. De kat begon ook opeens raar te doen, met z'n pootje te schoppen en rare geluiden te maken. Om de een of andere reden kreeg ik de worm niet van z'n buik af, hoe hard ik ook trok.
Na een tijdje besefte ik me dat het geen worm was, maar een kleine piemelmans, ik zat dus zonder het te weten mijn kat af te trekken![]()
Ik was eerst wel erg geschrokken maarja de kat vond het niet erg en verder wist toch niemand er vanaf dus boeiend. Daarop besloot ik de kat met me mee naar beneden te nemen. Mijn broertje lag op de bank Power Rangers te kijken. Ik besloop hem van achter met de kat en legde de kat, met zijn poepgaatje op mijn broertjes mond.
Mijn broertje was ziedend en de kat wist ook niet wat hem overkwam. Ik liet de kat los, holde naar mijn kamer en sloot me daar op tot m'n broertje weer weg was.
Ik moest lachen toen ik las dat jij deze zin geschreven had.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:50 schreef Drinky het volgende:
op een dag liep ik mijn broertjes kamer binnen, hij was zelf niet aanwezig maar zijn kat wel. Ik zag de kat liggen en het leek alsof hij met zijn staart aan het spelen was. "Leuk", dacht ik, "ik ga wel even met de kat spele nu m'n broertje er niet is". Ik ging bij de kat op bed zitten en begon zijn buikje te strelen en te doen, beetje spelen met de kat.
Op een gegeven moment zag ik op ongeveer navelhoogte een soort van worm verschijnen. Ik pakte 'm vast en de worm werd groter. De kat begon ook opeens raar te doen, met z'n pootje te schoppen en rare geluiden te maken. Om de een of andere reden kreeg ik de worm niet van z'n buik af, hoe hard ik ook trok.
Na een tijdje besefte ik me dat het geen worm was, maar een kleine piemelmans, ik zat dus zonder het te weten mijn kat af te trekken![]()
Ik was eerst wel erg geschrokken maarja de kat vond het niet erg en verder wist toch niemand er vanaf dus boeiend. Daarop besloot ik de kat met me mee naar beneden te nemen. Mijn broertje lag op de bank Power Rangers te kijken. Ik besloop hem van achter met de kat en legde de kat, met zijn poepgaatje op mijn broertjes mond.
Mijn broertje was ziedend en de kat wist ook niet wat hem overkwam. Ik liet de kat los, holde naar mijn kamer en sloot me daar op tot m'n broertje weer weg was.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:59 schreef Kerol het volgende:
JE HEBT NU DE ZIEKTE VAN LIMEWIRE AHAHAHA SNAP JE HEM DIE DOWNLOAD PROGRAMMA LIMEWIRE AHAHAHAHAH
En anders is er altijd nog www.hookers.nl om de beste uit te zoeken, AdvancedPower.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:13 schreef Dropdown het volgende:
Je kan helemaal geen aids of SOA hebben, daarvoor moet je eerste seks gehad hebben, AP. En dat duurt voor jou nog wel een paar jaartjes
quote:Tekenziekten kunnen worden overgedragen door een beet, maar sommige ook door het opeten van een teek. In onze streken zijn ze relatief zeldzaam. Om een ziekteverwekker in te kunnen spuiten bij z'n gastheer moet een teek lang vasthangen: 1-2 dagen. Vaak treedt een besmetting op zonder dat het duidelijk tot ziekte komt. Daarnaast zijn tekenziekten vaak erg vaag en herstellen ze spontaan: Koorts, sloom, stijfheid, bloedplassen. Aan de andere kant kunnen ze echter ook snel en heftig met dodelijke afloop toeslaan. Met name bloed plassen is een alarmsignaal!.
De diagnose is zelden eenvoudig en vraagt nogal wat laboratoriumonderzoek. Enkele namen zijn: Babesiose, Ehrlichiose, Ziekte van Lyme.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |