Ik ga hem niet inlepelen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Over zijn carriere bij Twente dan?
Ja, dat zijn mijn magische modkrachten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, ik wilde net een nieuwe maken, maar je was me al voor.
Nee, dat was een ander nummer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:14 schreef belsen het volgende:
Danny Lucassen, die heb ik nog eens van dichtbij gezien.
Nee, het is wel echt een zanger.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:21 schreef Burnett het volgende:
Rinus Michels
That's a 50cent well spent!!!quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als je het antwoord weet ga je me nog uitlachen dat ik er zo'n fortuin aan uitgegeven heb...
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:14 schreef belsen het volgende:
Danny Lucassen, die heb ik nog eens van dichtbij gezien.
So close, but yet...quote:
En dan woon ik nog wel om de hoek van het Johnny Jordaanplein. En ik zag hierin de uitgelezen kans om eindelijk weer eens een punt te scoren. M'n jaarlijkse MUZ Trivia-punt zeg maar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:05 schreef belsen het volgende:
So close, but yet...
Leuk om je hier ook weer eens te zien.
Muziekgerelateerdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Ow fuck, dan moet ik natuurlijk nu een vraag bedenken. Moet het dit deel over muziek en voetbal gaan?
Volgens mij heb ik dat singletje al lang niet meer...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:48 schreef Burnett het volgende:
That's a 50cent well spent!!!
Waar sta je volgend jaar met Koninginnedag?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Wie schreef Johan Cruyff 's hit Oei Oei Oei, dat was me weer een loei?
Dat dacht ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:24 schreef Burnett het volgende:
En ik wilde er nog bijschrijven geen "Oei, oei, oei..."
Tja, mijn voetbalkennis is al nihil. Maar goed dus. Burnett + 1quote:
Wat isquote:De snelweg Utrecht-Amsterdam rijd ik op bij Vinkeveen
Niet meer dan een Caballero verder de
afslag Schiphol-Amstelveen
Ik neem de bocht daarna te scherp
Er valt wat as op je rok en je kijkt naar mij
Ik zet de radio zacht, maar ik weet niets meer
Van alles wat ik net nog in mezelf zei
Denk jij dit moment hetzelfde?
Maar om terug te gaan gingen wij te ver
Je geeft me vuur voor een nieuwe Caballero
En in de verte stijgt een jet van Martinair
Oh, wat hou ik van jou, denk ik in de hal
De hele wereld is daar waar wij tussen staan
En een stem zegt: willen alle passagiers
Voor denaar de uitgang gaan
quote:
Wat isquote:Het-signaal is een trompetsignaal dat oorspronkelijk werd het gespeeld als afsluiting van de dag. Tegenwoordig wordt de
in Nederland vooral gebruikt bij militaire herdenkingen en begrafenissen. Zo wordt het op 4 mei voorafgaand aan de twee minuten stilte tijdens de Nationale Dodenherdenking gespeeld.
Da's aan het begin van de dagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:00 schreef belsen het volgende:
Reveille, ofzow?
quote:
Een taptoe is geen riedeltje, volgens mij haal je nu wat dingen door elkaar....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik zoek een nederlandse naam.
Last Post klinkt wel nederlands maar is het niet
Volgens wikipedia is Last Post ook een verbastering van het gezochte riedeltje.
ik niet, wikipedia niet, de verslaggever op rtl nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:11 schreef Gambolputty het volgende:
Een taptoe is geen riedeltje, volgens mij haal je nu wat dingen door elkaar....
Checkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:34 schreef ranja het volgende:
[..]
ik niet, wikipedia niet, de verslaggever op rtl niet
Overgeins gaat het niet over een taptoe maar over het muziekstukje met die naam
quote:
quote:De-single Like A Locomotion wordt uitgebracht. Het nummer is geschreven door Peter Koelewijn en was in de jaren zeventig een hit voor Left Side.
In februari 1989 staatmet zijn single in de tipparade. Verder dan dat reikt het nummer Like A Locomotion niet. In maart doet
mee aan het Nationale Songfestival. De groep wint niet, maar houdt er wel een fanclub aan over, een promotiebezoek in Engeland en een discothekentoer in Mallorca.
Wanneer de volgende singles floppen, geeftde schuld aan de platenbonzen, die te weinig in de groep zouden geloven. Hij eist dat er twee ton in de groep wordt gestoken voor nieuw materiaal en het oppeppen van het imago. Anders stapt hij op. Het geld komt er niet. Op 6 oktober 1990 meldt de Hitkrant dat
ter ziele is. In november verneemt
dat hij seropositief is.
Hebben ze allemaal dezelfde muzikant gespeeld??quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:16 schreef Berkery het volgende:
*Kick*
Al deze acteurs (en actrice) hebben een muzikant gespeeld in een speelfilm. Welke?
Dennis Quaid
Jamie Foxx
Angela Bassett
Val Kilmer
Forest Whitaker
Tom Hulce
Daniël Boissevain
Lou Diamond Phillips
Gary Oldman
Joaquin Phoenix
Ik hoef dus alleen de naam van de muzikant
Wie?quote:is druk bezig met haar nieuwe album. De 25-jarige zangeres vergaarde met hulp van muziekplatform Sellaband genoeg geld voor de productie van een nieuwe cd.
legt nu de laatste hand aan nieuwe nummers en pakt volgende week het vliegtuig naar Londen voor opnames. De zangeres blijft tot eind juli heen en weer vliegen.
Nu al? Kun je niet zelf nadenken...quote:
Die had ik ook goedgekeurdquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:22 schreef Burnett het volgende:
Val Kilmer - ook nog Elvis Presley... (!!)
Gehenna +1quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:07 schreef Gehenna het volgende:
the nightblooms?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:47 schreef Grobbel het volgende:
Daily Bread zul je wel bedoelen.
(zo ja, puntje aan belsen lijkt me. Ik had ze niet direct herkend zonder zijn vergissing).
Van wie is dit hitlijstje?quote:SN #23 (1978)
SB #30 (1978)
MVUSED #17 (1979)
NBC #9 (1979)
ILYLILM #13 (1979)
HS #11 (1980)
IDNY #33 (1980)
AJW #10 (1984)
TS #23 (1984)
SB #27 (1988)
#J #33 (1996)
MW #1 (2001)
SNR #35 (2006)
Ze zien er uit als typische hipsters (tenminste zo noemen we ze hier)quote:
D'r staat genoeg bij wat herkenbaar zou kunnen zijn, maar.....quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:23 schreef ranja het volgende:
Welk album?
A1 Interlude: Pledge 0:47
A2 RN
A3 SOTW
A4 TK
A5 MYM
A6 LWND(WY)
A7 LIAW(TDM)
B1 A
B2 E
B3 BC
B4 L
B5 CBTM
B6 SIT
B7 Interlude: Livin' ... in Complete Darkness 1:07
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:53 schreef cafca het volgende:
B5 = Come Back To Me?
n00biedoobiedoo +1quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Janet Jackson - Rhythm Nation..nogwat
quote:The Blues Brothers, who helped create a resurgence of popularity for soul, R&B, and blues in the 1980s, were influenced by(Their biggest hit was a cover of
and their act and stage show had many similarities to the duo.)
1814.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Janet Jackson - Rhythm Nation..nogwat
quote:
\quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:47 schreef Grobbel het volgende:
Daily Bread zul je wel bedoelen.
(zo ja, puntje aan belsen lijkt me. Ik had ze niet direct herkend zonder zijn vergissing).
Ik bedoelde eigenlijk groepen of artiestenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:28 schreef WeezerButler het volgende:
Arid
Pearl Jam
Vampire Weekend
Black Keys
White Lies
Stereophonics
Ben Harper (geen groep)
Amy McDonald (geen groep)
bigshadow +1quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:59 schreef WeezerButler het volgende:
Sinds ze drummer ontslagen hebben (de enige man met een beetje rock and roll in z'n donder) vind ik die Kelly Jones maar een teil slappe louwe thee.... bah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hun laatste single ook wel prettig lente-achtig. Maar goed, ik heb ook wel een zwak voor britpop en de band.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:06 schreef belsen het volgende:
Ja, Stereophonics, sinds de hoogtijdagen van de Britpop voorbij zijn, hebben ze niks meer gepresteerd toch... De laatste goede single was Have a nice day (2001).
Nah, ik vind Dakota uit 2005 toch behoorlijk goed. Vooral omdat het niet echt als Stereophonics klonkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:06 schreef belsen het volgende:
Ja, Stereophonics, sinds de hoogtijdagen van de Britpop voorbij zijn, hebben ze niks meer gepresteerd toch... De laatste goede single was Have a nice day (2001).
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nah, ik vind Dakota uit 2005 toch behoorlijk goed. Vooral omdat het niet echt als Stereophonics klonk
Correctomundo!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:24 schreef iggyinthehouse het volgende:
de nieuwe van The National (High Violet)
quote:may refer to the following:
(album), an album by California punk band Supernova
(singer), London-based singer
(TV series)
Desktop, a Unix desktop environment based around the
-Filer file manager
Nou, dan had zeehond er ook wel bijgestaan, hè?quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Nou, dan had zeehond er ook wel bijgestaan, hè?
en dakota danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:06 schreef belsen het volgende:
Goed gedachtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:33 schreef ranja het volgende:
1982, prince dan denk ik eerst aan Vanity 6 - Nasty Girl
makkelijker dan ik dachtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:49 schreef Berkery het volgende:
When the going gets though - Billy Ocean
I just called to say i love you - Stevie Wonder
My heart will go on - Celine Dion
Everything I do, I do it for you - Bryan Adams
I will always love you - Whitney Houston
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:27 schreef bartrid het volgende:
Da's Roky Ericsson, maar hoe die band heet, geen idee.
Band heeft ook een grote link met Shearwater.......quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Band komt ook uit Austin, Texas en is alweer een jaartje of 10 bezig
ja sorry, ik moest ineens weg vanmiddag.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:52 schreef ranja het volgende:
[..]
makkelijker dan ik dachthad best 10 kunnen vragen.
Als er niemand de band weet, gaat het punt om 22:00 naar bartrid.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:27 schreef bartrid het volgende:
Da's Roky Ericsson, maar hoe die band heet, geen idee.
Volgens mij is het Okkervil River, maar geef het punt maar aan bartrid, zonder zijn eerste antwoord was ik er nooit opgekomen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Als er niemand de band weet, gaat het punt om 22:00 naar bartrid.
quote:The album topped the 1985 readers' poll for best album in Sounds magazine and came sixth in Kerrang! magazine's Albums Of The Year 1985.[3] The album came fourth in Classic Rock's list of the 30 greatest concept albums of all time. [4] In the Q & Mojo Classic Special Edition Pink Floyd & The Story of Prog Rock, the album came #17 in its list of "40 Cosmic Rock Albums". [5]
quote:
Maar dan Misplaced, zonder Endquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:31 schreef cafca het volgende:
Childhood's End natuurlijk
cafca +1quote:
Nee, ouder en bekenderquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:44 schreef belsen het volgende:
Stik... Ehm, gokje dan maar op The Knack.
Ik zou bijna gaan zeggen The Stones, maar dan haal ik er echt geen Keith Richards uit en dat was toch wel een van de coreleden, dacht ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:57 schreef cafca het volgende:
Dit is de eerste line-up van een band die in verschillende samenstellingen verschilldende successen behaalde.
De band bestaat nog (weer), wel in een iets andere bezetting dan op deze foto.
No.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:03 schreef peaceman het volgende:
yes?
maar was geen nummer 1.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:14 schreef peaceman het volgende:
Easy Lover is weliswaar een duet, maar behoort wel tot zijn solo-carriere
3/4 en Wish it would rain down hoort er ook niet in thuis. Het is een beetje outsider, die 4e.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:11 schreef peaceman het volgende:
Easy Lover
Groovy kind of love
Against all odds
In the air tonight
Als je dan voorzegt, zeg dan goed voor.quote:
3/4 wederom.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:13 schreef ranja het volgende:
In the Air Tonight
You Can't Hurry Love
Against All Odds
Groovy Kind of Love
nee, onzin. AAO niet. Welke dan nog wel?
Met gemengde gevoelens.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:17 schreef ranja het volgende:
In the Air Tonight
You Can't Hurry Love
Against All Odds Easy Lover dan toch maar
Groovy Kind of Love
ook nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
That's what friends are for van Stevie Wonder, Dionne Warwick....Elton John?..enne...
Dat was met Queen, dus die valt sowieso afquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:03 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom denk ik bij duetten altijd aan david bowiegelijk ook maar even david bowie en freddy mercury - under pressure noemen
Die wel. Ook nog met Narada Michael Walden al werd die niet genoemd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Clarence Clemons (hardly een solist, maargoed) en Jackson Browne - You're a friend of mine?
Dat nummer was net iets eerder een klein hitje voor Utopia, wat een symfonische rockgroep was onder leiding van wie?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mated van Jaki Graham en David Grant?
quote:The instantly recognisable bassline and guitar solo was taken fromfrom their seminal 1977 album
While it was used for motor sport in general, it is most closely associated with Formula 1
n00biedoobiedoo +1quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, The Chain van Fleetwood Mac. Al heeft dat in Nederland volgens mij totaal geen associatie met F1
yup.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:53 schreef Bosbeetle het volgende:
dat kwam uit zoveel te doen van toontje lager toch
Hij zingt wel degelijk ietsquote:
Dat kloptquote:
scottracy +1quote:Op zaterdag 8 mei 2010 05:26 schreef ScottTracy het volgende:
Soy un perdedor of zoiets, heb 't weleens opgezocht
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stevie Wonder - Innervisions
quote:One flesh one bone,
One true religion,
One voice one hope,
One real decision,
Wowowowowowo
Dat dusquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:57 schreef brother52 het volgende:
Queen - One vision.
Die is Zweeds en een soloartiest.quote:
Maar het is wel goedquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:19 schreef Felagund het volgende:
Dizzy Mizz Lizzy? Die hebben nu wel een comeback tour dacht ik, maar ik weet niet zeker of ze populair in Japan waren.
Edit: laat maar, dan slaat de laatste hint nergens op.
Ik herkende Tim Christensen er ook niet direct uit, zonder baardje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar het is wel goed![]()
Felagund +1
Ze hebben hun naam ontleend aan het nummer van the Beatles, het origineel is van Larry Williams.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |