bigshadow +1quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:59 schreef WeezerButler het volgende:
Sinds ze drummer ontslagen hebben (de enige man met een beetje rock and roll in z'n donder) vind ik die Kelly Jones maar een teil slappe louwe thee.... bah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hun laatste single ook wel prettig lente-achtig. Maar goed, ik heb ook wel een zwak voor britpop en de band.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:06 schreef belsen het volgende:
Ja, Stereophonics, sinds de hoogtijdagen van de Britpop voorbij zijn, hebben ze niks meer gepresteerd toch... De laatste goede single was Have a nice day (2001).
Nah, ik vind Dakota uit 2005 toch behoorlijk goed. Vooral omdat het niet echt als Stereophonics klonkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:06 schreef belsen het volgende:
Ja, Stereophonics, sinds de hoogtijdagen van de Britpop voorbij zijn, hebben ze niks meer gepresteerd toch... De laatste goede single was Have a nice day (2001).
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nah, ik vind Dakota uit 2005 toch behoorlijk goed. Vooral omdat het niet echt als Stereophonics klonk
Correctomundo!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:24 schreef iggyinthehouse het volgende:
de nieuwe van The National (High Violet)
quote:may refer to the following:
(album), an album by California punk band Supernova
(singer), London-based singer
(TV series)
Desktop, a Unix desktop environment based around the
-Filer file manager
Nou, dan had zeehond er ook wel bijgestaan, hè?quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Nou, dan had zeehond er ook wel bijgestaan, hè?
en dakota danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:06 schreef belsen het volgende:
Goed gedachtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:33 schreef ranja het volgende:
1982, prince dan denk ik eerst aan Vanity 6 - Nasty Girl
makkelijker dan ik dachtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:49 schreef Berkery het volgende:
When the going gets though - Billy Ocean
I just called to say i love you - Stevie Wonder
My heart will go on - Celine Dion
Everything I do, I do it for you - Bryan Adams
I will always love you - Whitney Houston
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:27 schreef bartrid het volgende:
Da's Roky Ericsson, maar hoe die band heet, geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |