Band heeft ook een grote link met Shearwater.......quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Band komt ook uit Austin, Texas en is alweer een jaartje of 10 bezig
ja sorry, ik moest ineens weg vanmiddag.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:52 schreef ranja het volgende:
[..]
makkelijker dan ik dachthad best 10 kunnen vragen.
Als er niemand de band weet, gaat het punt om 22:00 naar bartrid.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:27 schreef bartrid het volgende:
Da's Roky Ericsson, maar hoe die band heet, geen idee.
Volgens mij is het Okkervil River, maar geef het punt maar aan bartrid, zonder zijn eerste antwoord was ik er nooit opgekomen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Als er niemand de band weet, gaat het punt om 22:00 naar bartrid.
quote:The album topped the 1985 readers' poll for best album in Sounds magazine and came sixth in Kerrang! magazine's Albums Of The Year 1985.[3] The album came fourth in Classic Rock's list of the 30 greatest concept albums of all time. [4] In the Q & Mojo Classic Special Edition Pink Floyd & The Story of Prog Rock, the album came #17 in its list of "40 Cosmic Rock Albums". [5]
quote:
Maar dan Misplaced, zonder Endquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:31 schreef cafca het volgende:
Childhood's End natuurlijk
cafca +1quote:
Nee, ouder en bekenderquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:44 schreef belsen het volgende:
Stik... Ehm, gokje dan maar op The Knack.
Ik zou bijna gaan zeggen The Stones, maar dan haal ik er echt geen Keith Richards uit en dat was toch wel een van de coreleden, dacht ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:57 schreef cafca het volgende:
Dit is de eerste line-up van een band die in verschillende samenstellingen verschilldende successen behaalde.
De band bestaat nog (weer), wel in een iets andere bezetting dan op deze foto.
No.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:03 schreef peaceman het volgende:
yes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |