Geraniumsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:07 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou serieus boos worden als ik rozen zou krijgen zo afgezaagd en saaiik wil tulpjes.
Snel verdiend dan dat geldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Vorige keer deed ze er 10 tegelijk in, dus 200 stuks is zo gedaan.
Ik had weinig keusquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar beter dat je zelf 200 stuks moet schoonmaken
Inkoppertje: je lijkt op d'rquote:
Ik zal mijn oma nooit geraniums gevenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inkoppertje: je lijkt op d'r!
Praktisch ingesteld: ik geef ze jou, kan jij ze weer aan je oma geven
Edoch:![]()
Nah, eerder een tvprogramma gezien over verstandelijk gehandicapten en hun seksuele driftenquote:
Nou en laat die mensen gelukkig zijn!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, eerder een tvprogramma gezien over verstandelijk gehandicapten en hun seksuele driften! En het idee dat mijn buurman, doofstom en niet praten kunnen, en mijn buurvrouw die hetzelfde heeft en kokerblindheid heeft een kind samen op de wereld gezet hebben... Nee, dat zint mij ook niet helemaal
!
hmmquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, eerder een tvprogramma gezien over verstandelijk gehandicapten en hun seksuele driften! En het idee dat mijn buurman, doofstom en niet praten kunnen, en mijn buurvrouw die hetzelfde heeft en kokerblindheid heeft een kind samen op de wereld gezet hebben... Nee, dat zint mij ook niet helemaal
!
Ik zou je waterlelies geven.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal mijn oma nooit geraniums gevenals ik iets voor haar koop zijn het sjaaltjes
Dat kind is vrijwel meteen opgenomen in een inrichting. Kasplantje.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tussen mijn tieten mag je ook wel dekking zoeken hoor!
In een vaasje naast bed?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En die moet ik in de sloot hier achter doen?
Hier is een typische Dennis reactie alleen maar op nodig:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:17 schreef Desunoto het volgende:
Om 8 uur dodenherdenking
Maar dan komt Take Me Out
Klacht: 2 minuten langer wachten voor Take Me Out
Okee, ga nu maar weer weg voordat ik je écht serieus ga nemen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:17 schreef Desunoto het volgende:
Om 8 uur dodenherdenking
Oh dan word het anders. Moet er ook niet aan denken dat ik door middel van een echo er achter kom dat mijn kind een beperking heeft.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat kind is vrijwel meteen opgenomen in een inrichting. Kasplantje.
Dat heb je aan die kut Jappen van je te danken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:17 schreef Desunoto het volgende:
Om 8 uur dodenherdenking
En daar let je ook niet op als je zo'n vent inhuurt ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:19 schreef mstr het volgende:
Zo, de glazenwasser staat ineens voor mn raam, schrik me de pleuris.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
En daar let je ook niet op als je zo'n vent inhuurt ?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:19 schreef mstr het volgende:
Zo, de glazenwasser staat ineens voor mn raam, schrik me de pleuris.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
dat was hier ook laatst. Liep in me pyjama gaat in een keer dat rolgordijn/luik ding omhoog, staat de glazenwasser te zwaaien
mjah, dit is eigenlijk meer kloten met truecrypt.. de baas wil dat de hdd van een stuk of 8 laptops word beveiligd, alleen er staat geen os of niks op die dingen... XDquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Deja Vu.
Ik gisteravond ook
Werkt zeer tof
Ze komen hier eens in de maand, maar wanneer precies weet ik niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat ie op het een of andere moment voor je raam staat
Ik kom ze brengen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, wanneer stuur je ze?
Door de gemeentequote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze komen hier eens in de maand, maar wanneer precies weet ik niet.
Dat kan hier helaas niet vanwege huisgenotenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Beter dan dat je net de douche uit komt, naak, en door 't huis loopt.
't laatste.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Door de gemeente?
Of moet je zelf dokken?
Ik loop vaak zat met alleen een boxer aan door huis, of die vergeet ik juist als ik ga douchen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat kan hier helaas niet vanwege huisgenotenkan niet wachten op een ander huisje, hele dag naakt!
Ik loop echt nóóit in mn blote reet door het huisquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat kan hier helaas niet vanwege huisgenotenkan niet wachten op een ander huisje, hele dag naakt!
Oh heerlijk is datquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik loop echt nóóit in mn blote reet door het huis
Maar toen vond iedereen het leuk als je bloot rondliep, als je het nu doet ben je meteen een viezerik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:28 schreef Hyman het volgende:
ja, vroegah, toen ik 5 was, ging ik na het douchen de blotebillendans doen in de kamer
Chin Chanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:28 schreef Hyman het volgende:
ja, vroegah, toen ik 5 was, ging ik na het douchen de blotebillendans doen in de kamer
Dat vind ik vreselijk zonder boxer een broek aanhebben, dan slingert alles zo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh heerlijk is datals me ouders weg waren lekker naakt door het huis, muziek aan, lekker douchen
of met een broekje aan.
Doe de helicopterquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat vind ik vreselijk zonder boxer een broek aanhebben, dan slingert alles zo.
Met broekje bedoel ik ook een onderbroekje dingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat vind ik vreselijk zonder boxer een broek aanhebben, dan slingert alles zo.
Ohquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met broekje bedoel ik ook een onderbroekje ding
Garantie?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:35 schreef Hyman het volgende:
Straks nog even naar het postkantoor rijden, ik moet mn gecrashde harddisk nog op de post doen
Verkeerd geland op de balk (met turnen).quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat ze haar poot gebroken heeft?
Dan moet je OP-RUIM-EN.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:37 schreef Hyman het volgende:
Nu moet ik al mijn projecten op 1 externe harddisk doen, terwijl ie nog maar 80gb overheeft ofzo. En met bestanden die oplopen tot 20GB waar ik er minimaal 6 van nodig heb, gaat dat best hard.
ja nowayquote:
Dat was trouwens niet van die pack van 500gbquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja noway, ik heb al 9 films gedelete, die andere moet ik nog allemaal gaan kijken
Ben je nog steeds lenig?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Auw. Turnendat heb ik ook nog gedaan vroeger.
Zij was er toch ook bij, niet dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hij kan het vast in kleuren en geuren vertellen
In bed lig ik natuurlijk wel met de benen in mijn nek!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hij kan het vast in kleuren en geuren vertellen
Dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lenig?Een stijve hark zul je bedoelen.
Ja, als je er daarna niets meer mee doet, is dat snel weg..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We praten dan ook over 10 jaar geleden he
Ik heb vannacht nog een uur wakker gelegen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Omnomnom. Wat is iedereen hier vroeg wakker.
Ik ging pas om 1 uur slapen ofzo. Ik houd niet van jongens.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb vannacht nog een uur wakker gelegen.
je houdt niet van jongens?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ging pas om 1 uur slapen ofzo. Ik houd niet van jongens.
Ja nou niets meer doet, heb wel aan sport gedaan hoor, maar niet iets waar je met je benen de lucht in moest ofzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, als je er daarna niets meer mee doet, is dat snel weg..
Ik om half 1, toen van half 4 tot half 5 ofzo wakker gelegen en toen doorgeslapen tot half 10.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ging pas om 1 uur slapen ofzo. Ik houd niet van jongens.
Dat bedoelde ik ermee, dat je niets meer met je lenigheid doet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja nou niets meer doet, heb wel aan sport gedaan hoor, maar niet iets waar je met je benen de lucht in moest ofzo
Vind je? Waarom zou ik het nodig hebben?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ermee, dat je niets meer met je lenigheid doet.
lekker nummer inderdaadquote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind je? Waarom zou ik het nodig hebben?
Ik haat wakker liggen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik om half 1, toen van half 4 tot half 5 ofzo wakker gelegen en toen doorgeslapen tot half 10.
Ik ook niet.
Afzagen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[TK] 2 stuks Klippan banken
Ik wil dieMaar dat gaat niet passen in mijn kamer.
Wat is er nou aan de hand?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik haat wakker liggen.Werd ook vanmorgen nog wakker door ouders enzo. En toen tot half 10 geslapen ook en weer verder geslapen want wekker maar uitgezet en nu ben ik fucking moe.
Nohhh. Kutjongens!!!!!!!
De nieuwe mode.quote:
quote:
Klippan bankquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[TK] 2 stuks Klippan banken
Ik wil dieMaar dat gaat niet passen in mijn kamer.
Oh niezoveeeljoh, moest steeds aan zo'n gozer denken waardoor ik niet kon slapen. Maar was ook niet ontspannen want kon geen boek vinden dus daarom.quote:
Groetjes vanuit carestad.quote:
Care.quote:
Ga er dan zelf met een doekje overheen. Zoveel moeite is het niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen die het aanrecht niet schoon/droogmaken waardoor mijn tafel nu onder de troep zit.
Da's Lazy Townquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh niezoveeeljoh, moest steeds aan zo'n gozer denken waardoor ik niet kon slapen. Maar was ook niet ontspannen want kon geen boek vinden dus daarom.
Ik verwacht toch dat het schoon is, jwt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:06 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ga er dan zelf met een doekje overheen. Zoveel moeite is het niet.
's ochtendsquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daarom. Maar nu ben ik allebei.
[..]
Caretown hè.
Alweer?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga toch mar even een systeemherstel doen geloof ik.
Precies wat ik dacht.quote:
Zoals ik je al vertelde...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik had van die dingen verplaatst en nu werkt de helft dus niet meer goed.
Dat kan niet. Denk ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:16 schreef mstr het volgende:
Altijd fijn als mensen je planning door de war gooien
Jotcha!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jotcha zei van niet! Maar boeienddd da's zo gebeurd.
Naar Jotcha luisteren, als ik iets anders zegquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jotcha zei van niet! Maar boeienddd da's zo gebeurd.
Sorry schat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naar Jotcha luisteren, als ik iets anders zeg.
Het was gewoon ruige sex.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik knalde gister toen ik net in slaap viel keihard met mijn hand tegen de muur en nu zijn alle knokkels van mijn rechterhand kapot. En ik heb een witte tandpastavlek tussen mijn tieten.
WTFquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:19 schreef -SG- het volgende:
Vind je het gek dat ze daar financiële problemen hebben als je daar al met je 52ste met pensioen gaat. Damned.
quote:
Die knokkels heb ik al een keer gesloopt op een muur uit woedequote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik knalde gister toen ik net in slaap viel keihard met mijn hand tegen de muur en nu zijn alle knokkels van mijn rechterhand kapot. En ik heb een witte tandpastavlek tussen mijn tieten.
Ja en nu mogen wij waarschijnlijk lekker meer belasting gaan betalen.quote:
Michel op een kast. Ik vraag me nog steeds af of er nu een gat in zit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Die knokkels heb ik al een keer gesloopt op een muur uit woede
Ja uiteraard. En maar bezuinigen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en nu mogen wij waarschijnlijk lekker meer belasting gaan betalen.
Ja, logisch.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:21 schreef -SG- het volgende:
Maar vind het ook niet gek dat ze daar protesteren, eerst mocht je met je 52ste met pensioen en nu moeten ze waarschijnlijk allemaal tot hun 67ste door gaan werken![]()
. Dan voel je je genaaid ja.
52ste.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:21 schreef -SG- het volgende:
Maar vind het ook niet gek dat ze daar protesteren, eerst mocht je met je 52ste met pensioen en nu moeten ze waarschijnlijk allemaal tot hun 67ste door gaan werken![]()
. Dan voel je je genaaid ja.
Ik kom nooit in aanmerking voor pensioenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, logisch.
Hier van 65 -> 67 steigert iedereen al.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ohhh ik snap natuurkunde nog steeds.Applausje voor mij. Want gister snapte ik het niet meer dus toen hield ik maar op maar maar maar ik snap hettt.
Ja, iedere idioot snapt toch dat dat niet werkt (haha niet werktquote:
want je wordt geen 67?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kom nooit in aanmerking voor pensioen
Daarom.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, iedere idioot snapt toch dat dat niet werkt (haha niet werkt).
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had ooit met een vriendin besloten dat we rond ons 40ste levensjaar allebei een auto-ongeluk zouden krijgen en zouden zingen op elkaars begrafenis, totdat we ons bedachten dat dat helemaal niet kan.
Best kut hoor.quote:
Tsskquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb geen zin in FOK! eigenlijk, doei.
Dat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het opgeschroeft naar 75.
Met de auto naar de marktquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:36 schreef Hyman het volgende:
Er was natuurlijk weer markt bij ons op het plein, dus ik kon mn auto weer nergens kwijt. Vet kut is dat.
quote:
quote:
WC eend voeren. NEGER IN DE SLOOT GOOIEN.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:44 schreef Hyman het volgende:
Ik krijg spontaan zin om met een neger te bobsleeën
Doe 't dan zelf.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef Zeroku het volgende:
Vaders die te lui zijn om een boekenplank te maken.
Kinders die te lui zijn om het zelf te doenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef Zeroku het volgende:
quote:
Ik mag zijn gereedschap niet aanraken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kinders die te lui zijn om het zelf te doen
Koop zelf gereedschap.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Ik mag zijn gereedschap niet aanraken.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Kinderen die dat niet zelf kunnen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef Zeroku het volgende:
Betaal jij het? Ik heb die rommel in keer in het jaar nodig..quote:
Kinderen die niet kunnen lezenquote:
[..]
[..]
XD!quote:
[..]
[..]
Haha ja!quote:
Rukkers.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:24 schreef Schieganger het volgende:
http://www.techeblog.com/(...)die-wants-to-eat-you
zouden ze die ook in maat XXXXXXXXXL hebben voor mij?
(de maat is overdreven ja, suckers)
In MyAT staat niks.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb mn prijsvraag pakketje binnen!
(zie MyAT)
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hee je luistert 3fm. Moet je bij Timur wat doen om kaarten te winnen behalve sms'en?
Oja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit is STENDERSRob Stenders
Geen idee, ik luister pas sinds kwart voor...
Maar ehm, als ie daarover nog niets gezegd heeft, dan kan het neemt ie em of neemt ie em niet zijn, gokken of een BNer de telefoon opneemtquote:
Oh ik ga echt huilen als het dan fout is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ehm, als ie daarover nog niets gezegd heeft, dan kan het neemt ie em of neemt ie em niet zijn, gokken of een BNer de telefoon opneemt
Maar het kan ook zijn dat hem iets is opgelegd, dat iedereen dat doetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh ik ga echt huilen als het dan fout is.
Ik heb iig al een smsje klaarstaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar het kan ook zijn dat hem iets is opgelegd, dat iedereen dat doet
Yay.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ik sta met mn vlaggetje vooraan om je aan te moedigen
Ja hehquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:12 schreef Bravebart het volgende:
http://es.wikipedia.org/wiki/Profec%C3%ADa
En dan voor laten lezen, ik ga kapot
Moet je niet doen, is slecht voor je.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:12 schreef Bravebart het volgende:
http://es.wikipedia.org/wiki/Profec%C3%ADa
En dan voor laten lezen, ik ga kapot
Ik zit al 5 minuten te lachenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Moet je niet doen, is slecht voor je.
Vast een MBO-erquote:
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik twee en mijn kaken doen nog steeds zeer dus ik haat je.
quote:
HA, ik deed een topicreportquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
HA, ik deed een topicreport
Leuk joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk, vakantiequote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer om te leren en het is net een uurtje middag.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
HA, ik deed een topicreport
HAhahahAhAHAhahHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Jahoor!quote:
En je punt is?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:24 schreef Bravebart het volgende:
Ware het niet dat er iemand komt eten vanavond
Weet niet, is er niet?quote:
quote:
Ja maar dat is voor Amsterdam Comedy festival oid. Ik wil voor Mystery Land.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ow, noor, het is lacht ie er, of lacht ie er niet
De vraag is dan of ie dan wel kaarten weggeeft voor...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar dat is voor Amsterdam Comedy festival oid. Ik wil voor Mystery Land.
Mocht je nog puicke minimal zoeken, deze isquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar dat is voor Amsterdam Comedy festival oid. Ik wil voor Mystery Land.
Hij zei van wel! Dacht ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De vraag is dan of ie dan wel kaarten weggeeft voor...
Allright.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mocht je nog puicke minimal zoeken, deze is
Wij hebben twee bomen waar hij precies tussenpast.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:38 schreef Ravenous- het volgende:
Ik kan maar geen geschikte spot vinden voor m'n hangmat
Moet je ook niet eerst een hangmat kopen en daarna pas kijken waar je hem gaat hangenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:38 schreef Ravenous- het volgende:
Ik kan maar geen geschikte spot vinden voor m'n hangmat
Wij hebben 20 bomen waar hij net niet tussen pastquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wij hebben twee bomen waar hij precies tussenpast.
En daar kom je nu meequote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Moet je ook niet eerst een hangmat kopen en daarna pas kijken waar je hem gaat hangen
True thatquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Moet je ook niet eerst een hangmat kopen en daarna pas kijken waar je hem gaat hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |