Geraniumsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:07 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou serieus boos worden als ik rozen zou krijgen zo afgezaagd en saaiik wil tulpjes.
Snel verdiend dan dat geldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Vorige keer deed ze er 10 tegelijk in, dus 200 stuks is zo gedaan.
Ik had weinig keusquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar beter dat je zelf 200 stuks moet schoonmaken
Inkoppertje: je lijkt op d'rquote:
Ik zal mijn oma nooit geraniums gevenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inkoppertje: je lijkt op d'r!
Praktisch ingesteld: ik geef ze jou, kan jij ze weer aan je oma geven
Edoch:![]()
Nah, eerder een tvprogramma gezien over verstandelijk gehandicapten en hun seksuele driftenquote:
Nou en laat die mensen gelukkig zijn!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, eerder een tvprogramma gezien over verstandelijk gehandicapten en hun seksuele driften! En het idee dat mijn buurman, doofstom en niet praten kunnen, en mijn buurvrouw die hetzelfde heeft en kokerblindheid heeft een kind samen op de wereld gezet hebben... Nee, dat zint mij ook niet helemaal
!
hmmquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, eerder een tvprogramma gezien over verstandelijk gehandicapten en hun seksuele driften! En het idee dat mijn buurman, doofstom en niet praten kunnen, en mijn buurvrouw die hetzelfde heeft en kokerblindheid heeft een kind samen op de wereld gezet hebben... Nee, dat zint mij ook niet helemaal
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |