Geraniumsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:07 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou serieus boos worden als ik rozen zou krijgen zo afgezaagd en saaiik wil tulpjes.
Snel verdiend dan dat geldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Vorige keer deed ze er 10 tegelijk in, dus 200 stuks is zo gedaan.
Ik had weinig keusquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar beter dat je zelf 200 stuks moet schoonmaken
Inkoppertje: je lijkt op d'rquote:
Ik zal mijn oma nooit geraniums gevenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inkoppertje: je lijkt op d'r!
Praktisch ingesteld: ik geef ze jou, kan jij ze weer aan je oma geven
Edoch:![]()
Nah, eerder een tvprogramma gezien over verstandelijk gehandicapten en hun seksuele driftenquote:
Nou en laat die mensen gelukkig zijn!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, eerder een tvprogramma gezien over verstandelijk gehandicapten en hun seksuele driften! En het idee dat mijn buurman, doofstom en niet praten kunnen, en mijn buurvrouw die hetzelfde heeft en kokerblindheid heeft een kind samen op de wereld gezet hebben... Nee, dat zint mij ook niet helemaal
!
hmmquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, eerder een tvprogramma gezien over verstandelijk gehandicapten en hun seksuele driften! En het idee dat mijn buurman, doofstom en niet praten kunnen, en mijn buurvrouw die hetzelfde heeft en kokerblindheid heeft een kind samen op de wereld gezet hebben... Nee, dat zint mij ook niet helemaal
!
Ik zou je waterlelies geven.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal mijn oma nooit geraniums gevenals ik iets voor haar koop zijn het sjaaltjes
Dat kind is vrijwel meteen opgenomen in een inrichting. Kasplantje.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tussen mijn tieten mag je ook wel dekking zoeken hoor!
In een vaasje naast bed?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En die moet ik in de sloot hier achter doen?
Hier is een typische Dennis reactie alleen maar op nodig:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:17 schreef Desunoto het volgende:
Om 8 uur dodenherdenking
Maar dan komt Take Me Out
Klacht: 2 minuten langer wachten voor Take Me Out
Okee, ga nu maar weer weg voordat ik je écht serieus ga nemen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:17 schreef Desunoto het volgende:
Om 8 uur dodenherdenking
Oh dan word het anders. Moet er ook niet aan denken dat ik door middel van een echo er achter kom dat mijn kind een beperking heeft.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat kind is vrijwel meteen opgenomen in een inrichting. Kasplantje.
Dat heb je aan die kut Jappen van je te danken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:17 schreef Desunoto het volgende:
Om 8 uur dodenherdenking
En daar let je ook niet op als je zo'n vent inhuurt ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:19 schreef mstr het volgende:
Zo, de glazenwasser staat ineens voor mn raam, schrik me de pleuris.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
En daar let je ook niet op als je zo'n vent inhuurt ?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:19 schreef mstr het volgende:
Zo, de glazenwasser staat ineens voor mn raam, schrik me de pleuris.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
dat was hier ook laatst. Liep in me pyjama gaat in een keer dat rolgordijn/luik ding omhoog, staat de glazenwasser te zwaaien
mjah, dit is eigenlijk meer kloten met truecrypt.. de baas wil dat de hdd van een stuk of 8 laptops word beveiligd, alleen er staat geen os of niks op die dingen... XDquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Deja Vu.
Ik gisteravond ook
Werkt zeer tof
Ze komen hier eens in de maand, maar wanneer precies weet ik niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat ie op het een of andere moment voor je raam staat
Ik kom ze brengen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, wanneer stuur je ze?
Door de gemeentequote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze komen hier eens in de maand, maar wanneer precies weet ik niet.
Dat kan hier helaas niet vanwege huisgenotenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Beter dan dat je net de douche uit komt, naak, en door 't huis loopt.
't laatste.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Door de gemeente?
Of moet je zelf dokken?
Ik loop vaak zat met alleen een boxer aan door huis, of die vergeet ik juist als ik ga douchen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat kan hier helaas niet vanwege huisgenotenkan niet wachten op een ander huisje, hele dag naakt!
Ik loop echt nóóit in mn blote reet door het huisquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat kan hier helaas niet vanwege huisgenotenkan niet wachten op een ander huisje, hele dag naakt!
Oh heerlijk is datquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik loop echt nóóit in mn blote reet door het huis
Maar toen vond iedereen het leuk als je bloot rondliep, als je het nu doet ben je meteen een viezerik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:28 schreef Hyman het volgende:
ja, vroegah, toen ik 5 was, ging ik na het douchen de blotebillendans doen in de kamer
Chin Chanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:28 schreef Hyman het volgende:
ja, vroegah, toen ik 5 was, ging ik na het douchen de blotebillendans doen in de kamer
Dat vind ik vreselijk zonder boxer een broek aanhebben, dan slingert alles zo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh heerlijk is datals me ouders weg waren lekker naakt door het huis, muziek aan, lekker douchen
of met een broekje aan.
Doe de helicopterquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat vind ik vreselijk zonder boxer een broek aanhebben, dan slingert alles zo.
Met broekje bedoel ik ook een onderbroekje dingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat vind ik vreselijk zonder boxer een broek aanhebben, dan slingert alles zo.
Ohquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met broekje bedoel ik ook een onderbroekje ding
Garantie?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:35 schreef Hyman het volgende:
Straks nog even naar het postkantoor rijden, ik moet mn gecrashde harddisk nog op de post doen
Verkeerd geland op de balk (met turnen).quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat ze haar poot gebroken heeft?
Dan moet je OP-RUIM-EN.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:37 schreef Hyman het volgende:
Nu moet ik al mijn projecten op 1 externe harddisk doen, terwijl ie nog maar 80gb overheeft ofzo. En met bestanden die oplopen tot 20GB waar ik er minimaal 6 van nodig heb, gaat dat best hard.
ja nowayquote:
Dat was trouwens niet van die pack van 500gbquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja noway, ik heb al 9 films gedelete, die andere moet ik nog allemaal gaan kijken
Ben je nog steeds lenig?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Auw. Turnendat heb ik ook nog gedaan vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |