Die opmerking is inderdaad wel twijfelachtig ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:54 schreef spoor4 het volgende:
Komt nogal wanhopig over inderdaad en dat schrikt af. En dan niet eens het speed-daten an sich, maar meer de opmerking dat ze denkt zo 'de ware' te gaan vinden.
Wat?quote:Op maandag 3 mei 2010 01:10 schreef wallofdolls het volgende:
Dan zeg je: " ik wist niet dat jij ook aan speed deed" en dan is de ban gebroken
Dat kan alleen als je admin rechten hebt hooor!!!!111quote:Op maandag 3 mei 2010 01:10 schreef wallofdolls het volgende:
Dan zeg je: " ik wist niet dat jij ook aan speed deed" en dan is de ban gebroken
Als TS gewoon vrijblijvend wil daten terwijl dat meisje hopeloos op zoek is naar een vaste relatie dan schiet dat natuurlijk niet echt op.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:28 schreef Garisson72 het volgende:
Dat jij daar zo op afknapt zegt vooral wat over jou. Vraag je eens af waarom het voor jou zoveel uitmaakt áls het zo zou zijn dat zij zo wanhopig op zoek is.
Het is mij nog niet duidelijk of dat echt zo is, of dat dat voortkomt uit TS' associaties bij wat zij gezegd heeft.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:51 schreef saaw het volgende:
Mij lijkt het speeddaten opzich het probleem niet maar het feit dat ze zo hard bezig is met 'de ware' te vinden lijkt me niks.
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is mij nog niet duidelijk of dat echt zo is, of dat dat voortkomt uit TS' associaties bij wat zij gezegd heeft.
quote:Op maandag 3 mei 2010 00:10 schreef di0r1 het volgende:
[...]
Vooral over dat onzekerheid, omdat ik kon opmaken uit haar verhaal dat zij toen bang was nooit de ware te vinden. "Maar" zei ze met een glimlach "ik ben er van overtuigd dat het gaat lukken".
Precies.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is mij nog niet duidelijk of dat echt zo is, of dat dat voortkomt uit TS' associaties bij wat zij gezegd heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |