Gast..waarom vraag je je af of het 'normaal' is? Als er al zoiets bestaat als 'normaal', vind ik dat je je daar niks van moet aantrekken. Maak je eigen realiteit en handel daarnaar. Zo te lezen naait ze je flink een oor aan en is het geheel terecht dat je niet meer in haar geinteresseerd bent. Je had kunnen zeggen dat je het helemaal niet leuk vond om dat verhaal aan te horen. Waarom zou je je anders voordoen dan je bent. Als je het niks vind kun je dat zeggen (niet beledigend natuurlijk). Als je daar bang voor bent omdat zij dan 'negatief zou kunnen reageren', kun je je gelijk afvragen of jullie matchen omdat zij dan blijkbaar niet gedient is van oprechtheid (of jouw persoonlijkheid an sich).
Aan de andere kant, omdat je daar naar vroeg, zou het me weinig uitmaken of ze heeft ge-speeddate of niet ALS ze aantrekkelijk is. Waarom zou je haar beoordelen naar aanleiding van zoiets insignificants als dat? Wat belangrijker is is hoe ze zich gedraagt naar jou en besluit om dat te vertellen op een date met jou? Like wtf....
En: de ware bestaat niet.
HAHA wat een tegenstrijdigheid in mijn post

go figure that out..