Ik loop hier al 10 jaar en heb er anders nog nooit wat over gehoord, sukkelquote:Op zondag 2 mei 2010 22:13 schreef Eenskijken het volgende:
grappig dat 90% van Fok SBS 6 zit te bashen terwijl het SBS slowchat topic de meest succesvolle reeks op FOK is. Falers
Dan doe je iets verkeerdquote:Op zondag 2 mei 2010 22:18 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik loop hier al 10 jaar en heb er anders nog nooit wat over gehoord, sukkel
Soort van..quote:Op zondag 2 mei 2010 22:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
ik ben nogal nieuw hier dus snap er de ballen van..
Lees sbs dus hoop dat dit over negatief uitlaten over sbs gaat?
Dit.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:20 schreef Maraca het volgende:
Als Alberto terug is komt het allemaal wel goed
quote:Op zondag 2 mei 2010 22:20 schreef Maraca het volgende:
Als Alberto terug is komt het allemaal wel goed
Peter is oersaai en dodelijk voor de slowchatquote:Op zondag 2 mei 2010 22:05 schreef Eenskijken het volgende:
Elke week wordt het steeds minder druk, vorige maand hadden we nog gemiddeld 3 posts per seconde, nu zijn er nog maar 2 á 3 topics per avond
waar zijn de mensen heen
Je moet ook niet gaan zitten slowchatten ondertussen.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
Peter is inderdaad oersaai en ook totaal niet te volgen.
Ja, maar nog lang niet zoveel als bij Albertoquote:Op zondag 2 mei 2010 22:39 schreef Eenskijken het volgende:
bij Koos H aflevering 1 was het wel druk toch?Toen het nog echt werd uitgezonden
Helaasquote:Op zondag 2 mei 2010 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Trouwens, heel veel mensen doen niet mee omdat ze peter niet leuk vinden, volgens mij is hij volgende week weer weg
Wij kijken gewoon met zn allen SBS 6 op fok om tegelijkertijd te slowchatten, en die reclameblokken zijn leuk om af te krakenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik snap nog steeds de kloten niet van dit topic..
Vind wel dat er teveel aandacht hier op fok aan sbs word gegeven..
doen ze dat zelf niet al genoeg in die eindeloze reclame blokken waarin ruimschoots de tijd word genomen om alles wat sbs is neer te zetten als dusdanig geweldig dat het het klaarkomen meer dan waard is..
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:05 schreef Penisbaard het volgende:
En terecht, SBS6Slechte sensatiezender voor paupers. Volksbuurters verdienen geen entertainment., volksbuurters horen in de textielfabriek te werken.
Dit wordt een beetje oud PBquote:Op zondag 2 mei 2010 23:05 schreef Penisbaard het volgende:
En terecht, SBS6Slechte sensatiezender voor paupers. Volksbuurters verdienen geen entertainment., volksbuurters horen in de textielfabriek te werken.
Alsof de PO niet ook voor 90% pauper isquote:
True, elke aflevering is hetzelde. 1 brommerrijder op de bon, 1 hardrijder die normaal is, 1 overtreder die een grote bek heeft/ panikeert en dat is het wel zo'n beetje. Het draaiboek van wegmisbruikers in een notendop.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:12 schreef Toempf het volgende:
Wegmisbruikers is ook om te janken tegenwoordig.
De VPRO maakt prima televisie, veel andere omroepen hebben soms ook nog wel een redelijk programma.quote:
De TROS maakt ook kwaliteitstelevisie. Heerlijk genoten van de sterren.nl hits gisterenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De VPRO maakt prima televisie, veel andere omroepen hebben soms ook nog wel een redelijk programma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |