Dat zijn toch dé faalhazen van de eredivisie.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:40 schreef TNA het volgende:
FeyenoordersJuichen omdat je aartsrivaal drie plaatsen hoger eindigt met een dubbel doelsaldo
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:40 schreef TNA het volgende:
FeyenoordersJuichen omdat je aartsrivaal drie plaatsen hoger eindigt met een dubbel doelsaldo
4 maar deze keer.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:43 schreef Mr.N het volgende:
[Kampioenschap] NEC - Ajax & NAC Breda - FC Twente #4 x20
sneu hé, oh wachtquote:Op zondag 2 mei 2010 15:43 schreef Evertje het volgende:
Jeetje, al die pubertjes die al een kwartier klaar zitten om het volgende topic te openen...
Achjah. weer een mislukt seizoen zonder prijzen. Wedstrijd die ze nu spelen gaat toch nergens meer om. Dan zou ik ook redenen gaan zoeken om te juichen en vrolijk over te doenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:41 schreef Hoss het volgende:
Feyenoord supporters zijn echt de meest trieste supporters ter wereld. Hoor net op Langs de lijn, dat ze harder juichten toen Twente scoorde, dan toen Feyenoord zelf scoorde.
Dat kan niet gebeurenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:43 schreef Krambo het volgende:
Ik heb toch het gevoel dat Twente het niet gaat redden
Babosquote:Op zondag 2 mei 2010 15:44 schreef TheVulture het volgende:
Is er nog iemand bij NAC die een vrije trap in de 89e minuut in de kruising kan trappen?
Let op Lurling: die prikt er straks eentje in.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:45 schreef BrandX het volgende:
het blijft spannend, NAC probeert wel
Faalt alleen nog steeds
Langzaam zal ook twente last krijgen van de zenuwenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:45 schreef patrickpsv het volgende:
twente moet gewoon even aanzetten voor de 2-0, alsof dit NAC wat voortstelt
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:45 schreef RSXX het volgende:
Iemand die deze alvast klaar zet ??
[Kampioenschap] NEC - Ajax & NAC Breda - FC Twente #5
Zeiden ze vorig seizoen ook na het vertrek van Arnautovic en Elia.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:45 schreef Torrio het volgende:
Wordt een leuk Twente in de CL volgend seizoen, op Luuk de Jong na iedereen weg voorin, Douglas zal ook wel zijn verdwenen
is gebeurdquote:Op zondag 2 mei 2010 15:45 schreef RSXX het volgende:
Nog niet. Enige manier dat we kans maken is als het 0-1 blijft en in de 88ste minuut 1-1 wordt. Als het eerder gebeurd dan krijgen we een enorm offensief van Twente die er echt wel overheen gaan. En counteren lukt ook bijna niet want er staan maar 10 man.quote:
Mag ook wel.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Langzaam zal ook twente last krijgen van de zenuwen
hou es op jongquote:Op zondag 2 mei 2010 15:45 schreef RSXX het volgende:
Gelijkspel is ook genoeg.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Moet NAC winnen of is een gelijkspel ook al genoeg ?
Als het goed is blijft Douglas gewoon. Nkufo zal ik niet missen, die speelt tegenwoordig toch brak.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:45 schreef Torrio het volgende:
Wordt een leuk Twente in de CL volgend seizoen, op Luuk de Jong na iedereen weg voorin, Douglas zal ook wel zijn verdwenen
Zul je net zien dat het uitgerekend vandaag misgaatquote:Op zondag 2 mei 2010 15:46 schreef TheVulture het volgende:
Je zou zeggen dat als Twente grote kansen blijft missen ze uiteindelijk wel voor de bijl gaan... maar dat denk ik al 34 wedstrijden en het gebeurt maar niet
Zelfs PSV kan de 80 punten nog halen met een derde plek.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:46 schreef LimboFan het volgende:
Vorig jaar was AZ met 80 punten kampioen geworden, voor ajax zijn nu zelfs 85 punten niet genoeg.
Dan ga ik serieus huilen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:47 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Zul je net zien dat het uitgerekend vandaag misgaat
Dan gaat er een fles bier open.quote:
Net in de laatste minuut. Maar dat is wel heel zuur.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:47 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Zul je net zien dat het uitgerekend vandaag misgaat
quote:
Voor Ajax is gelijkspel genoeg, bedoelt iequote:Op zondag 2 mei 2010 15:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze zeiden net op eredivisie live van niet.
Die speelt omdat hij al jaren bij twente zitquote:Op zondag 2 mei 2010 15:47 schreef Silv het volgende:
[..]
Als het goed is blijft Douglas gewoon. Nkufo zal ik niet missen, die speelt tegenwoordig toch brak.
Als je nog geen fles bier open hebt moet je nu beginnen.quote:
Weet je, alleen al om te zien hoe jij gaat zitten huilen in een hoekje als het Ajax nog lukt, hoop ik gewoon dat het Ajax nog luktquote:Op zondag 2 mei 2010 15:47 schreef ANTI-ALLES het volgende:
dat sommige ajacieden er nog in geloven hahahahahahahahahahahahahahaha
Nee hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 15:49 schreef Charizma het volgende:
Als twente kansen blijft missen dan verdienen ze het om gelijk te spelen.
Als het een gelijkspel wordt en Ajax wint, heeft Ajax 1 punt m,eer. Dus genoeg voor Ajaxquote:Op zondag 2 mei 2010 15:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
PSV was in 2004/2005 kampioen met 87 punten, dus ook toen zou 85 punten niet genoeg geweest zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:46 schreef LimboFan het volgende:
Vorig jaar was AZ met 80 punten kampioen geworden, voor ajax zijn nu zelfs 85 punten niet genoeg.
twente 0-1 en ajax staat dik voor.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:49 schreef Jimbo het volgende:
wat staat t inmiddels ?
Zolang Ajax wint zeker wel.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
*2 punten meerquote:Op zondag 2 mei 2010 15:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Als het een gelijkspel wordt en Ajax wint, heeft Ajax 1 punt m,eer. Dus genoeg voor Ajax
Hefet NAC aan een gelijkspel genoeg ?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Als het een gelijkspel wordt en Ajax wint, heeft Ajax 1 punt m,eer. Dus genoeg voor Ajax
Jawel.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Twnte pakt die schaal dus niet dit jaar ?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
twente 0-1 en ajax staat dik voor.
Nee. Als Twente een punt krijgt niet.quote:
Als NAC gelijk maakt is Ajax kampioen maar hebben ze zelf niksquote:Op zondag 2 mei 2010 15:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Twente speelt uit. Dus ze staan voor.quote:
quote:
inderdaadquote:Op zondag 2 mei 2010 15:51 schreef Whiteguy het volgende:
Twente doet er in ieder geval alles aan om dit seizoen in stijl af te sluiten. Lees: met maximaal 1-0
Als twente met 0-1 wint en ajax met 0-10 ga ik hard lachen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:51 schreef Whiteguy het volgende:
Twente doet er in ieder geval alles aan om dit seizoen in stijl af te sluiten. Lees: met maximaal 1-0
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:52 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat hem vandaag nog lukt
jazeker.quote:
En terecht. NAC prikt er dadelijk nog een in.quote:
Neuh, laat hem maar rood krijgen.quote:
Tioté is geschorstquote:Op zondag 2 mei 2010 15:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Die tiote en de jong moeten erin voor perez en Kufo
Care. Record is record.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:54 schreef _Mystery_ het volgende:
[..]
Ja dat is ook te vergelijken. Iets met tijdsgeest enzo..
Care. Hij telt voor suarezquote:Op zondag 2 mei 2010 15:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Was het eigen doelpunt van NEC, kijk de beelden maar beter
Hou je bek nou eens.quote:
quote:
Luister nou maar, NAC scoort nog.quote:
Kan niet eensquote:Op zondag 2 mei 2010 15:57 schreef Yankee het volgende:
[..]
ik hoor net op de radio dat hij gaat invallen
Ja veel leuker dan de tvquote:Op zondag 2 mei 2010 15:57 schreef Takkembah het volgende:
Ik word altijd zo zenuwwappig van die kutradio
Zo enorm snel gaat dit topic nou ook weer niet, hoor.quote:
oh, dan had ik het mis.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:57 schreef Yankee het volgende:
[..]
Helaasch.quote:
Klopt, maar hij is geschorst dus Twente 3 punten in minderingquote:Op zondag 2 mei 2010 15:57 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat was Douglas volgens mij.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:56 schreef patrickpsv het volgende:
sopcast faalt enorm hier![]()
als de stand zo blijft haalt twente het niet, dat gevoel overheerst bij mij wel
Beetje vertrouwen, Twente redt het welquote:Op zondag 2 mei 2010 15:57 schreef patrickpsv het volgende:
kut stream![]()
twente gaat het nog verprutsen, ik voel het gewoon
Nee.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben benieuwd als Twente op de 1-0 kan blijven spelen
Nee dat gevoel heb ik juist niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:57 schreef patrickpsv het volgende:
kut stream![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:58 schreef Mr.N het volgende:
Beter is Wisgerhof niet in de buurt van de Twente-doel bij een vrije trap of corner
Soms alleen wat onbeholpen bezigquote:Op zondag 2 mei 2010 15:58 schreef Silv het volgende:
Tioté is sowieso een baas op het middenveld.
hetzelfde gevoel twente moet snel de 0-2 makenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:57 schreef patrickpsv het volgende:
kut stream![]()
Ze maken het nu wel spannender, maar als ze worden wakker geschud door een doelpunt van NAC dan rammen ze er zo overheen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:57 schreef patrickpsv het volgende:
kut stream![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:57 schreef patrickpsv het volgende:
kut stream![]()
Niet als dat in de 93e minuut gebeurd.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ze maken het nu wel spannender, maar als ze worden wakker geschud door een doelpunt van NAC dan rammen ze er zo overheen.
Mooi laat die kakkerlakken maar lekker 5de worden.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:00 schreef stef040 het volgende:
az- psv 1-1
Ze hebben lurling..quote:Op zondag 2 mei 2010 16:00 schreef marcodej het volgende:
Op basis waarvan roept iedereen dat ze NAC nog wel zien scoren? Het moet wel geluk zijn, want op basis van kwaliteit en veldspel maken ze never nooit een goal.
Omdat het zo is. Het is maar 1 goal.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:00 schreef marcodej het volgende:
Op basis waarvan roept iedereen dat ze NAC nog wel zien scoren? Het moet wel geluk zijn, want op basis van kwaliteit en veldspel maken ze never nooit een goal.
Klopt, maar als het 0-1 blijft gaat NAC echt nog wel een corner of vrije trap krijgen in de 88e minuut ofzo.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:00 schreef marcodej het volgende:
Op basis waarvan roep jij dat iedereen roept dat ze nac nog wel zien scoren?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:00 schreef marcodej het volgende:
ze spelen beter dan twente nu.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:00 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop het ook, vlak na de gelijkmaker van Lurling.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk fluit die scheids gewoon bij de 90ste minuut stipt af
Dat sowieso, uit een kluts ofzo... Of een vrije balquote:
Bij gelijkspel is Feyenoord ook vierde.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mooi laat die kakkerlakken maar lekker 5de worden.
Anyway, Twente gaat het halen. 0-1 is hun specialiteit...
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ze spelen beter dan twente nu.
Nac scoort eerder.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:03 schreef LimboFan het volgende:
Nac scoort in de 90+3 minuut de 1-1, maar dan corner Twente en dan kopt Boschker hem erin
dat is omdat ze met 10 man spelen, ze hebben wel overwichtquote:Op zondag 2 mei 2010 16:03 schreef marcodej het volgende:
[..]En dan nog geen kans creeëren... Tuurlijk.
die gast is echt een ramp, psv onwaardigquote:Op zondag 2 mei 2010 16:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Gelukkig gaat PSV Salcido verkopen
Dan moet AZ er nog maar 1 scoren...quote:
Drie ambulancesquote:Op zondag 2 mei 2010 16:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Want het is echt HEEEEUUUL zwaar....o hij loopt alweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |