Je avatar verklaart hetquote:Op zondag 2 mei 2010 15:36 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik sloot net sopcast af en nu start mijn stream niet meer op..
JC schaalquote:Op zondag 2 mei 2010 15:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Als Ajax straks de beker wint en eventueel de JC schaal is Ajax netto gewoon de beste ploeg van het seizoen hoor.
bij mij doet het schakelprogramma het niet meerquote:Op zondag 2 mei 2010 15:36 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik sloot net sopcast af en nu start mijn stream niet meer op..
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Als Ajax straks de beker wint en eventueel de JC schaal is Ajax netto gewoon de beste ploeg van het seizoen hoor.
Dat bedoel ik met mijn streamquote:Op zondag 2 mei 2010 15:37 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
bij mij doet het schakelprogramma het niet meer
joh het is veel meer. de afgelopen 2 jaar ....quote:Op zondag 2 mei 2010 15:34 schreef GieJay het volgende:
[..]
Mag jij me gaan uitleggen aan wie ze die 50 miljoen hebben uitgegeven, de zeeuw was 6.5
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:37 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
joh het is veel meer dan 50. de afgelopen 2 jaar ....
Mensen die hun luier vergetenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
Kut ik moet pissen. Zal ik mijn laptop gewoon meenemen?
Niet weer die poepdiscussie aubquote:Op zondag 2 mei 2010 15:36 schreef Evertje het volgende:
Moet altijd lachen om het 'we' hier op het forum.
En jij haalt je plezier uit een tweede plaats voor Ajax, want je eigen club presteert nooit wat.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:35 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ach ja, je moet ergens je plezier vandaan halen als je het voetballend al 7 jaar moet afleggen natuurlijk...
oh wacht, jullie hebben de bekerfinale nog die je kunt winnen whahahahaha!
tuurlijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
ja, kan makkelijkquote:Op zondag 2 mei 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
Schakelen? Geen last van.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:34 schreef iBenny het volgende:
En toch denk ik dat ze beter beide wedstrijden op 1 kanaal hadden kunnen doen ipv schakelen
quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
Dat is ook altijd zoquote:
Gewoon laten lopen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
Iemand moet er nu al 1 klaarzettenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou, zometeen weer 6 topics?
Tokkievolk inderdaadquote:Op zondag 2 mei 2010 15:40 schreef TNA het volgende:
FeyenoordersJuichen omdat je aartsrivaal drie plaatsen hoger eindigt met een dubbel doelsaldo
hoe doen ze dat? wanneer stond het 2-2?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:40 schreef LimboFan het volgende:
Feyenoord 3-2!!!!
Ja, want ALS AJAX MAAR GEEN KAMPIOEN WORDT.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:41 schreef Hoss het volgende:
Feyenoord supporters zijn echt de meest trieste supporters ter wereld. Hoor net op Langs de lijn, dat ze harder juichten toen Twente scoorde, dan toen Feyenoord zelf scoorde.
Voor rust, de vrijquote:Op zondag 2 mei 2010 15:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
hoe doen ze dat? wanneer stond het 2-2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |