Klopt, maar hij is geschorst dus Twente 3 punten in minderingquote:Op zondag 2 mei 2010 15:57 schreef Yankee het volgende:
[..]
ik hoor net op de radio dat hij gaat invallen
Dat was Douglas volgens mij.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:56 schreef patrickpsv het volgende:
sopcast faalt enorm hier![]()
als de stand zo blijft haalt twente het niet, dat gevoel overheerst bij mij wel
Beetje vertrouwen, Twente redt het welquote:Op zondag 2 mei 2010 15:57 schreef patrickpsv het volgende:
kut stream![]()
twente gaat het nog verprutsen, ik voel het gewoon
Nee.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben benieuwd als Twente op de 1-0 kan blijven spelen
Nee dat gevoel heb ik juist niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:57 schreef patrickpsv het volgende:
kut stream![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:58 schreef Mr.N het volgende:
Beter is Wisgerhof niet in de buurt van de Twente-doel bij een vrije trap of corner
Soms alleen wat onbeholpen bezigquote:Op zondag 2 mei 2010 15:58 schreef Silv het volgende:
Tioté is sowieso een baas op het middenveld.
hetzelfde gevoel twente moet snel de 0-2 makenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:57 schreef patrickpsv het volgende:
kut stream![]()
Ze maken het nu wel spannender, maar als ze worden wakker geschud door een doelpunt van NAC dan rammen ze er zo overheen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:57 schreef patrickpsv het volgende:
kut stream![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:57 schreef patrickpsv het volgende:
kut stream![]()
Niet als dat in de 93e minuut gebeurd.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ze maken het nu wel spannender, maar als ze worden wakker geschud door een doelpunt van NAC dan rammen ze er zo overheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |