Als het goed is blijft Douglas gewoon. Nkufo zal ik niet missen, die speelt tegenwoordig toch brak.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:45 schreef Torrio het volgende:
Wordt een leuk Twente in de CL volgend seizoen, op Luuk de Jong na iedereen weg voorin, Douglas zal ook wel zijn verdwenen
Zul je net zien dat het uitgerekend vandaag misgaatquote:Op zondag 2 mei 2010 15:46 schreef TheVulture het volgende:
Je zou zeggen dat als Twente grote kansen blijft missen ze uiteindelijk wel voor de bijl gaan... maar dat denk ik al 34 wedstrijden en het gebeurt maar niet
Zelfs PSV kan de 80 punten nog halen met een derde plek.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:46 schreef LimboFan het volgende:
Vorig jaar was AZ met 80 punten kampioen geworden, voor ajax zijn nu zelfs 85 punten niet genoeg.
Dan ga ik serieus huilen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:47 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Zul je net zien dat het uitgerekend vandaag misgaat
Dan gaat er een fles bier open.quote:
Net in de laatste minuut. Maar dat is wel heel zuur.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:47 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Zul je net zien dat het uitgerekend vandaag misgaat
quote:
Voor Ajax is gelijkspel genoeg, bedoelt iequote:Op zondag 2 mei 2010 15:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze zeiden net op eredivisie live van niet.
Die speelt omdat hij al jaren bij twente zitquote:Op zondag 2 mei 2010 15:47 schreef Silv het volgende:
[..]
Als het goed is blijft Douglas gewoon. Nkufo zal ik niet missen, die speelt tegenwoordig toch brak.
Als je nog geen fles bier open hebt moet je nu beginnen.quote:
Weet je, alleen al om te zien hoe jij gaat zitten huilen in een hoekje als het Ajax nog lukt, hoop ik gewoon dat het Ajax nog luktquote:Op zondag 2 mei 2010 15:47 schreef ANTI-ALLES het volgende:
dat sommige ajacieden er nog in geloven hahahahahahahahahahahahahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |