Het klopt verreweg de meeste prijzen zijn gewoon niet verdubbeld sindsdien. Mijn inkomsten trouwens wel een aantal keerquote:
Verkoop al je bezittingen hier en bounce naar Marokko, zijn wij van je gezeur af en kan jij in je geliefde land oud worden.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Netto verdien ik nu in euro's hetzelfde als mijn bruto gulden loon 10 jaar geleden. Maar alles is zo duur man. Ik wil zo graag een huisje in Marokko bouncen, maar sparen is zo verrekte lastig. Ja.²
Wie is hier nu achterlijk dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien omdat de koopkracht van de doorsnee Nederlander niet op achteruit is gegaan. Terugrekenen is sowieso achterlijk. De lonen zijn evenredig gestegen.
Indien jouw beweringen waar zouden zijn, dan leefde een groot van Nederland nu onder de armoedegrens. Maar ik begrijp jouw kattengejank wel; de economie zit in een dip en de zaken staan er minder rooskleurig. Het enige wat rest is zeuren op die klote euro.
Terwijl jouw koopkracht er niets op vooruit gaat wanneer de gulden wordt heringevoerd.
Jij bent echt stupide man!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het klopt verreweg de meeste prijzen zijn gewoon niet verdubbeld sindsdien. Mijn inkomsten trouwens wel een aantal keer
Is dit een retorische vraag?quote:
Ik zie graag de feiten tegemoetquote:Op maandag 3 mei 2010 23:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Jij bent echt stupide man!
Amazing...me bek valt me open echt waar
overkomt me niet snel!
ik denk dat 99% van fok hier precies andersom over denkt.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Jij bent echt stupide man!
Amazing...me bek valt me open echt waar
overkomt me niet snel!
Ik heb hier een fiets en een rijpe avocado liggen, nee, dat gaat hem niet worden.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:51 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Verkoop al je bezittingen hier en bounce naar Marokko, zijn wij van je gezeur af en kan jij in je geliefde land oud worden.
Als jij van die 15 meiers die je per maand binnenhaalt met "doorgaan" klikken een ouwe fiets en een rijpe avocado overhoud doe je iets niet goed BSB, wellicht zijn je carrièrekansen in Marokko stukken hoger, probeer het eens!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb hier een fiets en een rijpe avocado liggen, nee, dat gaat hem niet worden.
Kom maarrrrr met die loonstroken!!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:57 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Jezus moet ik die feiten weer op tinypic plaatsen voor de zoveelste keer zucht
Echt zwaar irritant dit gewoon!
Jezusssssssss
Nou hier worden we in elk geval niks wijzer vanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik heb er ook geen zin meer in om mensen wijzer te gaan maken...
denk zelf eens na aub Bah
Ik ook! Ik heb net ff snel zitten rekenen en verdien in Guldens nu 60K meer dan in 2000quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:02 schreef du_ke het volgende:
Dan ga ik maar gewoon uit van mijn eigen ervaringen en die zijn niet zo negatief
In principe heb je gelijk, mijn functie bestaat bij de gratie van domheid van de gemiddelde entiteit. Echt. Maar zeg me, wat valt er van 1500 euro te sparen? Alles is gewoon ontzettend duur geworden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:02 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Als jij van die 15 meiers die je per maand binnenhaalt met "doorgaan" klikken een ouwe fiets en een rijpe avocado overhoud doe je iets niet goed BSB, wellicht zijn je carrièrekansen in Marokko stukken hoger, probeer het eens!
Post je huishoudboekje en ik kan je haarfijn vertellen wat je wel en niet primair nodig hebtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
In principe heb je gelijk, mijn functie bestaat bij de gratie van domheid van de gemiddelde entiteit. Echt. Maar zeg me, wat valt er van 1500 euro te sparen? Alles is gewoon ontzettend duur geworden.
Huur: 575quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:08 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Post je huishoudboekje en ik kan je haarfijn vertellen wat je wel en niet primair nodig hebt
Een nachtmerrie, maar wel leuk gedaan!quote:
Is dit voor jou alleen? 350 Euro eten? 60 Euro telefoon? 30 Euro internet?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huur: 575
Zorgverzekering: 225
Gas/Licht:125
Verzekeringen: 35
Rantsoen/Food/Proviand:350
Internet: 30
Mobiel : 60
Zo ff uit m'n tedere hoofdje, ik mis vast nog wat. Maar ik heb het goed, zeker.
Nee, ik ben getrouwd. Telefoon is voor 2 mensen. Zorgverzekering e.d. ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:17 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Is dit voor jou alleen? 350 Euro eten? 60 Euro telefoon? 30 Euro internet?
eten moet voor 200 kunnen, telefoon sim-only voor 7,50 en interwebz heb je voor 19,95 p/m. een hoger eigen risico kan je nemen op je zorgverzekering die sowieso idioot duur is en wellicht heb je hier&daar recht op wat toeslagen, kortom je bent een dief van je eigen portemonnee en je beseft het niet,educate yourself
Mijn zalvende rekenapparaatje komt nu tot 1.400 aan uitgaven.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huur: 575
Zorgverzekering: 225
Gas/Licht:125
Verzekeringen: 35
Rantsoen/Food/Proviand:350
Internet: 30
Mobiel : 60
Zo ff uit m'n tedere hoofdje, ik mis vast nog wat. Maar ik heb het goed, zeker.²
Zou je je vrouw niet eens aan een baantje helpen dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, ik ben getrouwd. Telefoon is voor 2 mensen. Zorgverzekering e.d. ook.
Ja dat zal bij mij ook niet veel schelenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:03 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik ook! Ik heb net ff snel zitten rekenen en verdien in Guldens nu 60K meer dan in 2000
Gia heeft een IQ van 147 oid hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:34 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n onzin wat je zegt. Dat hele 'de prijzen zijn verdubbeld' is zo'n onderbuikgevoel, dat alleen wordt aangehangen door de wat minder slimme mensen onder ons. Ga eens wat nuttigs doen, wc's schoonmaken ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |