SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij weer feest in de stad? En anders maken we er zelf een feest vanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:44 schreef GimmeGore het volgende:
Is er wat spannends te beleven met Bevrijdingsdag dan?
want anders: Wageningen
Owquote:
En morgen koopzondag!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:12 schreef tliciouz het volgende:
De stad is vandaag toch gewoon open lijkt me?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:28 schreef Bob-B het volgende:
Zo, tvp
Remlof werk de kaart eens bij!
Waren weer twee fijne dagen met heel veel bier!
Ik ben nu wel alleen verliefd op tliciouz door al die verhalen!Bobje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Oh dan ga ik morgenquote:
quote:
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:50 schreef Bob-B het volgende:
Kan nu weer, al is de map ook meteen weer gaar
Nou ben niet van plan om speciaal daarvoor naar Wageningen te gaanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:38 schreef Sally het volgende:
Het enige Bevrijdingsfestival in Gelderland is in Wageningen...
Kan geen programma vinden (& 13.gif ), maar hier is een lijst van podia:
http://www.4en5meiwageningen.nl/Bevrijdingsfestival/Podia
Nou, daar dan maar een meet doen?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou ben niet van plan om speciaal daarvoor naar Wageningen te gaanMisschien gewoon in de stad een drankje doen?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij weer feest in de stad? En anders maken we er zelf een feest van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:22 schreef Bob-B het volgende:
Als ik kom wil ik dan wel naast* tliciouz zitten hoor!Weet niet of dat wel magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:02 schreef Adelante het volgende:
Ja, dan tel je de Duitse jaren niet mee zeker
Dat maakt me natuurlijk nog nieuwsgieriger.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:10 schreef Bob-B het volgende:
Adelante is een legende die nog nooit iemand heeft mogen aanschouwen...
of hij is bang natuurlijk.
Twee keer foutquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:10 schreef Bob-B het volgende:
Adelante is een legende die nog nooit iemand heeft mogen aanschouwen...
of hij is bang natuurlijk.
Dan lopen we elkaar weer misquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:25 schreef Bob-B het volgende:
Maareh, als ik met Bevrijdingsdag er op uit ga dan zal het ws Wageningen worden. Ik ben natuurlijk aanwezig waar het feest is, moet aan m'n reputatie denken
Mis ik iets?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als er iets dwars zit kun je het ook gewoon zeggen.
Toch petje af, hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:50 schreef Bob-B het volgende:
Zo, het rondje hardlopen zit er weer op voor dit weekend, toch kleine 1,5 uur gedaan over een 14,5km. Waarvan 6km in de regen
Nu, lunch!
Neeh, je kan het maar gehad hebben, moest ook 2 wasjes doen, stofzuigen, keuken soppen en dweilen.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Toch petje af, hoor.Je had beter wat later kunnen gaan lopen, toen was het droog
Ligt er aan, nu was het wel goed te doen, maar als je wind tegen hebt is het een aardig zure 3km die op m'n route ligt.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:48 schreef Adelante het volgende:
Wel mooi hardlopen daar over de Drielse dijk
Woeiquote:Op zondag 2 mei 2010 20:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Neeh, je kan het maar gehad hebben, moest ook 2 wasjes doen, stofzuigen, keuken soppen en dweilen.
De Posbankquote:Op zondag 2 mei 2010 20:55 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb trouwens een mooi plekje om te lopen/fietsen ontdekt in Arnhem.
Toevoeging: en die het ook doetquote:
Ik kan het niet, maar doe het welquote:
Mwoah, die 'feedback' krijg ik hier ook. Voor gratisquote:Op zondag 2 mei 2010 21:06 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Lessen kosten 25 euro per uur, contant vooruit betalen.
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:28 schreef Italo het volgende:
Ernem!
Is er wat te doen op 5 mei? Dacht van niet..
Met Hemelvaart ben ik iig in Arnhem!
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:38 schreef Sally het volgende:
Het enige Bevrijdingsfestival in Gelderland is in Wageningen...
Kan geen programma vinden (& 13.gif ), maar hier is een lijst van podia:
http://www.4en5meiwageningen.nl/Bevrijdingsfestival/Podia
Nou, daar dan maar een meet doen?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij weer feest in de stad? En anders maken we er zelf een feest van
Zwollequote:Op zondag 2 mei 2010 15:59 schreef leonie-89 het volgende:
Wageningen![]()
Zwolle!![]()
Ik geloof niet dat er in Arnhem wat te doen is woensdag.
Dat vind ik juist in Wageningen. In Zwolle nog geen last gehad van alto's en gothics.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:52 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Zwolle![]()
Lekker tussen de jaarlijke alto en kottick meetings doorstruinen
Ik ga morgen mijn nieuwe racefiets ophalen, heel misschien ff door naar Wageningenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:00 schreef Vork het volgende:
Wageningen dus. Wie van de Arnhemmers tref ik daar morgen aan?
Mij ook niet, ik blijf lekker lui thuis morgenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:00 schreef Vork het volgende:
Wageningen dus. Wie van de Arnhemmers tref ik daar morgen aan?
Ik ook.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik blijf lekker lui thuis morgen
Nee, hoor ze wel overkomenquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:43 schreef tliciouz het volgende:
Niemand net bij de vliegtuig show wezen kijken? Heb er de hele middag gestaan, was echt mooi om te zien
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:07 schreef Bob-B het volgende:
En ik vandaag toch wel. Net rest van het huishouden gedaan en boodschappen, verdien nu wel een lintje denk ik
Nou, de pics zijn van internet, bij mij zijn de plantjes 10 - 15 cm. hoogquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:36 schreef GimmeGore het volgende:
Ligt eraan wanneer je ze kan plukken
Misschien moet ik tegen die tijd toch naar het tukkertopic
Nope voor mij dit jaar niet, valt gelijk met een ander festival.quote:
En ik dacht nog wel dat ik te laat was met aan de weg zetten... Nu heb ik er 2 naar de Sita gebrachtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Goddamnit, de plastic-zakken zijn weer niet opgehaald hier
En waarom de troep Ernemse FOK!kers je niet gezien dan?quote:
Nee, dank u wel beleefd.quote:
Ja, zeg dat dan ff. Dan zet ik het niet buitenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:25 schreef Vork het volgende:
Hier ook niet. Vast weer een of andere staking ofzo.
Ik heb geen idee hoor, slechts een aanname. Maar gezien de trends van de laatste tijd zou dat me niets verbazen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, zeg dat dan ff. Dan zet ik het niet buitenDat gestaak de hele tijd
Mij ook niet...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoor, slechts een aanname. Maar gezien de trends van de laatste tijd zou dat me niets verbazen.
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:51 schreef Sally het volgende:
[..]
En waarom de troep Ernemse FOK!kers je niet gezien dan?
Een beetje wel ja!quote:
Ik heb het erg gezellig gehad met mensen die ik nog nooit eerder ontmoet hadquote:
Wat vond je van Arnhem? Wilde je nog wel terug naar het uitgestorven Fryske landschap?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:40 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Maar ik was er echt!
[..]
Een beetje wel ja!
Ah: http://www.kermisarnhem.nl/quote:
Wel erg saai zo te zien ten opzichte van Koninginnedagvuurwerk, nu was 't steeds 't zelfde ...quote:Vuurwerkspektakel op zaterdag 8 mei
De hemel zal in vuur en vlam staan als op zaterdagavond 8 mei een prachtig en vooral kleurrijk vuurwerk zal worden ontstoken.
Het zal rond de klok van 22.00 uur zijn als in hoog tempo de allernieuwste pijlen, prachtigste kleurschakeringen en vuurwerkeffecten te zien zijn. Het brengen van een bezoek aan de kermis zal zeker op deze avond de moeite meer dan waard zijn. iedereen is van harte welkom.
Nou, toen ik even bij dat - hoe heet het nou, dat pleintje met al die kroegen en waar wat lui stonden te draaien - stond, verlange ik wel even naar een winderige terp.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat vond je van Arnhem? Wilde je nog wel terug naar het uitgestorven Fryske landschap?
Station...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:51 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nou, toen ik even bij dat - hoe heet het nou, dat pleintje met al die kroegen en waar wat lui stonden te draaien - stond, verlange ik wel even naar een winderige terp.
De stad & omgeving: Een stuk beter dan het station doet vermoeden. Levendig centrum, ziet er leuk uit, veel geschiedenis.
Nah ja, wat ik wilde zeggen is: het Station Arnhem is momenteel kut, waardeloos, klote, vreselijk om te zien, een aanfluiting, moet ik nog doorgaan?quote:
Ik bedoelde juist dat jullie station geen recht doet aan de stad, de stad verdient beter.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Nah ja, wat ik wilde zeggen is: het Station Arnhem is momenteel kut, waardeloos, klote, vreselijk om te zien, een aanfluiting, moet ik nog doorgaan?![]()
Dus als je Arnhem beoordeelt op het station, komen we er errug bekaaid af.
Ik ben zelf ook afhankelijk van het ov hoor, dus ik veroordeel je zeker niet![]()
Yep, het wordt echt gaafquote:
Bedoel je de aanleg van de Berliner Wand (quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, het wordt echt gaaf
Maar wat voor een enorm gebouw zijn ze nu aan de Sonsbeekzijde aan het bouwen?
quote:Aan de zuidzijde van de Zijpse Poort wordt een Berlinerwand gemaakt. Dit is een hulpconstructie om dadelijk de keerwand en het schakelstation te kunnen maken.
Met het werk aan de berlinernwand wordt nu gestart. Deze werkzaamheden zijn in de zomer van 2010 gereed. Daarna starten de werkzaamheden tussen de Jansbeek en de Apeldoornseweg. Hier worden een geluidsscherm en ondergrondse trillingsreducerende constructie gerealiseerd die eind 2010 gereed zijn. De inrichting van de weg vindt aansluitend plaats.
quote:
Enne... Ik weet niet of het nog wel gaat worden zo (zeker niet in de nabije toekomst). De politiek in Ernem is op z'n kop gegooid, er is geen geld meer enz.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Nah ja, wat ik wilde zeggen is: het Station Arnhem is momenteel kut, waardeloos, klote, vreselijk om te zien, een aanfluiting, moet ik nog doorgaan?![]()
Dus als je Arnhem beoordeelt op het station, komen we er errug bekaaid af.
Ik ben zelf ook afhankelijk van het ov hoor, dus ik veroordeel je zeker niet![]()
La Mairesse?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, het wordt echt gaaf
Maar wat voor een enorm gebouw zijn ze nu aan de Sonsbeekzijde aan het bouwen?
Ben wel benieuwd wat er met dat WTC gaat gebeuren als Arcadis en Essent er straks niet meer zijn...quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:43 schreef Sally het volgende:
La Mairesse?
http://www.arnhemcentraal(...)anvraag-la-mairesse/
(kan geen plaatje van die site pakken, helaas).
Dive underquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:44 schreef Adelante het volgende:
Leuk filmpje, met name die dive-inn constructie vind ik vrij briljant bedacht
quote:Heiwerkzaamheden voor de ongelijkvloerse kruising
De vrije kruising – ook wel ‘dive-under’ genoemd – is 735 meter lang en zorgt ervoor dat de treinen vanuit Utrecht en Nijmegen elkaar niet meer hinderen. Door de dive-under kunnen de treinen zonder gebruik te maken van wissels vijf sporen ongelijkvloers kruisen. Deze dive under wordt ongeveer ter hoogte van Bovenover tot aan de Diependalstraat gerealiseerd. Ook vinden er komende periode heiwerkzaamheden plaats voor het vervangen en verplaatsen van een riool.
Daar komen wel nieuwe bedrijven inquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er met dat WTC gaat gebeuren als Arcadis en Essent er straks niet meer zijn...
Gaan die weg dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er met dat WTC gaat gebeuren als Arcadis en Essent er straks niet meer zijn...
Ah, wisk nie. Thnx.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
http://www.arcadis.nl/per(...)ornaarAmsterdam.aspx
http://www.gelderlander.n(...)wijnt-uit-Arnhem.ece
quote:De directie van ARCADIS Nederland die nu nog is gevestigd in Amersfoort, is voornemens te verhuizen naar Arnhem en samen met ondersteunende diensten de vrijgekomen ruimte in de Rijntoren, nabij het centraal station van Arnhem, in gebruik te nemen.
Ongetwijfeld, maar ik ben wel benieuwd of het straks allemaal kleinere bedrijven gaan worden, of dat er weer flinke jongens voor in de plaats gaan komen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar komen wel nieuwe bedrijven inMooie locatie met super uitzicht.
Ik vind dat die torens geel en zwert moeten wordenquote:Op zondag 9 mei 2010 00:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik ben wel benieuwd of het straks allemaal kleinere bedrijven gaan worden, of dat er weer flinke jongens voor in de plaats gaan komen.
En ik meen me te herinneren dat ze de kleuren van het WTC hebben aangepast aan Arcadis en Essent. Zouden ze die ook gaan veranderen?
Van mij mogen ze, ik vind ze spuuglelijk...
Als ze er dan beter van gaan voetballen...quote:Op zondag 9 mei 2010 00:09 schreef remlof het volgende:
Ik vind dat die torens geel en zwert moeten worden
Dan hadden ze die drugsboot wel groen en geel mogen maken, de kleur van ergenis van de gemiddelde Arnhemse belastigbetaler.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:34 schreef Sally het volgende:
Het heten toch de Parktoren en de Rijntoren? Groen en blauw. Isse simpelll.
Arnhem Parkstad en de Rijn spreekt ook voor zich.
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan hadden ze die drugsboot wel groen en geel mogen maken, de kleur van ergenis van de gemiddelde Arnhemse belastigbetaler.
quote:Op maandag 10 mei wordt de nieuwe 24-uursopvang voor drugsverslaafden in gebruik genomen. Die dag verhuizen de cliënten en de medewerkers van IrisZorg, van De Boei naar het voormalige gemeentearchief aan de Remisestraat 2.
De Boei verlaat op dinsdag 18 mei in alle vroegte Arnhem en wordt versleept naar een haven in de buurt van Dordrecht. Daar blijft de boot liggen in afwachting van een koper.
Hoewel De Boei verdwijnt, blijft de succesvolle opvang en zorg voor deze kwetsbare groep Arnhemmers voortbestaan. Vanaf 10 mei vanuit de Remisestraat.
Wie benieuwd is naar de nieuwe opvang, kan op vrijdag 7 mei tussen 12.00 en 13.00 of tussen 19.30 en 20.30 uur een kijkje komen nemen in de Remisestraat 2.
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan hadden ze die drugsboot wel groen en geel mogen maken, de kleur van ergenis van de gemiddelde Arnhemse belastigbetaler.
Thuis... Bijkomen van te vaak te kort slapenquote:Op zondag 9 mei 2010 10:38 schreef leonie-89 het volgende:
Oh, waar was trouwens iedereen gisteravond in de stad? Overal echt super rustig!![]()
Alicia Keys was in het Gelredomemaar dat zou niet echt invloed hebben gehad op het uitgaanspubliek.
quote:
Jim Bakkum en Monique Smit zijn de main actsquote:Op maandag 10 mei 2010 15:52 schreef Italo het volgende:
Aanstaande donderdag Hemelvaart!
http://www.korenmarkt.nu/?page=home&action=more&id=78
ik las net dat het woensdag 20 mei "Hemelvaartnacht" is op, iig, de korenmarkt
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:19 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Jim Bakkum en Monique Smit zijn de main actsIk blijf wel thuis
Skydiven?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:34 schreef remlof het volgende:
Nah dat wordt 'm niet. Ik moet trouwens de hele dag werken op skydiveday
Ik bedoelde hemelvaartdagquote:Op maandag 10 mei 2010 16:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Skydiven?
Jij deed toch nerdigs qua werk?
Blont hè?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Maar waarom moet je dan op hemelvaartsdag werken?
En waarom op een skydivedinges?
Edit: oh wacht.
Kwartje voor vraag twee valt nu.![]()
Ik ga wel dronken wordenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:19 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Yep.quote:
Oh, dat valt wel mee dan.quote:Omdat ik mail moet beantwoorden enzo. Kan wel van huis gelukkig.
Ja lekker, bij 13 graden en regenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Yep.![]()
![]()
[..]
Oh, dat valt wel mee dan.
Lekker met je laptop vanuit Sonsbeekpark ofzo.
Dat was vorig jaarquote:Op maandag 10 mei 2010 16:19 schreef Lyssa het volgende:
[..]
De site is inderdaad van vorig jaar.. er werd gewoon misleidende informatie in het topic gegooidquote:Op maandag 10 mei 2010 23:08 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Dat was vorig jaarvraag niet hoe ik dat weet, ik was er niet bij
![]()
Dit jaar staat o.a. Chris Zegers er. Dat zag ik op spandoeken tijdens Koninginnenacht.
Sinds wanneer kan Chris Zegers eigenlijk zingen?
Ik blijf ook thuis, ga nog liever douwtrappen ofzo
Ik vond het vroeger wel leuk, dan ging ik samen met m'n vader. Heel veel vossen, everzwijnen en reeën gezien op de Veluwe.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Blegh, dauwtrappenIk moest vroeger altijd verplicht met mn ouders mee
Pessimistquote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:30 schreef Lyssa het volgende:
De site is inderdaad van vorig jaar.. er werd gewoon misleidende informatie in het topic gegooid
Nou ja, ik denk dat het niet echt veel beter kan worden
Wtf.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:00 schreef Italo het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)en-op-Korenmarkt.ece
Geen groot podium met Hemelvaart op de Korenmarkt...
Maar genoeg bandjes her en der en iig droog weer
quote:Ook heeft hij een streep gezet door de komst van grote videoschermen tijdens het aanstaande wereldkampioenschap voetbal, activiteiten tijdens Rio aan de Rijn, de ijsbaan in de kerstvakantie en de volgende viering van Koninginnedag.
Kan me wel voorstellen dat de meeste mensen hun bier daar halen waar het 40 ct per glas goedkoper is, en waar je voor je tientje 1 glas meer krijgt. Ik zou dat nl. wel doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou zeg, daar gaat de lol! En dat om een paar centenAlsof ie met Koninginnedag geen omzet draait
Ik vond 2,20 al erg veel, ja. Volgens mij was het vorig jaar goedkoper met Kènnegènnedach.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:44 schreef Bob-B het volgende:
ipv dattie zelf nou eens normale prijzen gaat rekenen. 1,80 bovenop de kostprijs van een biertje leggen is gewoon asociaal.
Weet ik niet nog nooit in Arnhem geweest tijdens ek/wk. En op de tv die ik heb wil ik echt geen voetbal kijkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:47 schreef Bob-B het volgende:
Was hij de enige in heel Arnhem die buiten een scherm ging neerzetten? Wel triest, ben ik Breda wel anders gewend met het laatste EK.
Dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef Guppyfriend het volgende:
en ¤ 2,20 voor een biertje!! In Amsterdam betaalde ik minder met Koninginnedag!!
Ja, serieus 2,20. Bij alle tentjes in de stad. En 5 voor 10,-quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef Guppyfriend het volgende:
voor sally!!
en ¤ 2,20 voor een biertje!! In Amsterdam betaalde ik minder met Koninginnedag!!
serieus! Oké, niet op alle lokaties, maar meestal was t ¤ 2,- . Scheelt niet veel natuurlijk, maar tochquote:
nou, de korenmarkt is al jaren niet meer wat het geweest is hoor...quote:
Ik vind 2.20 voor een biertje een normale prijs, dat betaal je toch op een zaterdagavond in een café of discotheek ook ongeveer?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:44 schreef Bob-B het volgende:
ipv dattie zelf nou eens normale prijzen gaat rekenen. 1,80 bovenop de kostprijs van een biertje leggen is gewoon asociaal.
Tijdens het EK 2008 wel in de binnenstad. Misschien nog wel in een café ofzo. Maar op de Korenmarkt was het wel het grootst. Was wel erg gezellig toen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:47 schreef Bob-B het volgende:
Was hij de enige in heel Arnhem die buiten een scherm ging neerzetten? Wel triest, ben ik Breda wel anders gewend met het laatste EK.
Voor die prijs verwacht ik wel een biertje van formaat Grolsch beugelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Ik vind 2.20 voor een biertje een normale prijs, dat betaal je toch op een zaterdagavond in een café of discotheek ook ongeveer?![]()
[..]
Ojaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:07 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Voor die prijs verwacht ik wel een biertje van formaat Grolsch beugel
Ik ook!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Het kan ook echt niet. Zondag was ik ook de pineut, maar ik heb er dan tenminste niet meer elke dag mee te reizen! Ik ben zo blij dat ik verhuisd ben, maar arme mensen die eraan gebonden zijn
Per december is Syntus toch exit qua treinen uit Arnhem?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Nieuw record voor Syntus: zeven dagen achter elkaar elke dag een sein- en wisselstoring.![]()
De smoes dat de storingen na het onderhoud opgelost zouden zijn gaat niet meer op nu de werkzaamheden klaar zijn en er nog geen dag storingsvrij gereden is.
Provincie zint op maatregelen
Ik sla af...Ga morgen dauwtrappen in Wijchen, of all places (Kastelentocht).quote:
Ja je denkt volledig de verkeerde kant op, denk Apeldoornse weg omhoog, langs Rembrandtquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik sla af...Ga morgen dauwtrappen in Wijchen, of all places (Kastelentocht).
Die zit toch ergens bij Moortgat? Of zit ik de hele verkeerde kant op te denken?
Oh ja, daar!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja je denkt volledig de verkeerde kant op, denk Apeldoornse weg omhoog, langs Rembrandt
Ah, zit (of zat) er bijna naast.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja, daar!
Zat daar niet eerst een tapasrestaurant?
Yep.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Per december is Syntus toch exit qua treinen uit Arnhem?
Sterkte!quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:01 schreef Bob-B het volgende:
Ik zie dat de appie op kronenburg open is, maar eventjes boodschappen gaan doen dan!
Het was idd een rampquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Sterkte!![]()
Op de Hommelsemarkt was het ook bepaald niet rustig.
Ow ja, ik zal zo nog effe gaan kijken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Sterkte!![]()
Op de Hommelsemarkt was het ook bepaald niet rustig.
Dat begrijp ik dus ook ooit!! Dat soort mensen heb je er ook bijlopen op zondagsopeningen. Ga je nog even snel iets halen wat je vergeten bent, struikel je over de kinderwagens en kinderen (die dan meestal ineens wèl kunnen lopenquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:10 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dan zijn er nog debielen die de kinderen + kinderwagen meenemen.
Zaterdag?quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Oei, ik waag me pas zaterdag weer in de winkels hoor. Mij te druk af nu
Ik ga altijd vroeg in de ochtendquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zaterdag?Nee, ik ga morgen wel even naar de Jumbo
Ik helemaal blij, ik dacht een jaar terug: ik ga in Arnhem wonen, daar heb je van die heerlijke en ook nog eens goedkope turkse pizza's op de Steenstraat.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:34 schreef leonie-89 het volgende:
Inderdaad druk op de Hommelsemarkt. Wel lekker een Turkse pizza gescoord!
Ik ga zaterdag voor de eerste keer naar the move als het goed isquote:
Maar dan is geen 80s partyquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag voor de eerste keer naar the move als het goed is
Ahw. Dan moet ik volgende week vrijdag gaan, 90e jaren. Vengaboys!quote:
Nirvana en Pearl Jamquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahw. Dan moet ik volgende week vrijdag gaan, 90e jaren. Vengaboys!
maar nee, ik organiseer een filmavond vanavond, dus ik sla over. Mss zaterdag? Ik weet het nog niet voor morgen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:42 schreef remlof het volgende:
[..]
De Zie eeities men, mijn halve tienerjaren
Dat hebben ze elke maand hoor, beter oplettenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:22 schreef leonie-89 het volgende:
Cool! Volgende week echt een 90's party in de move??!! I'll be there.
Jouw tienerjaren zijn de zero's schatquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahw. Dan moet ik volgende week vrijdag gaan, 90e jaren. Vengaboys!
Oh god, dat meen je niet, ik ben pas 3 jaar vaste move-gangerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hebben ze elke maand hoor, beter opletten
Ja, of de ene maand een 80s party en de andere een 90s party, dat kan ookquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:56 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Oh god, dat meen je niet, ik ben pas 3 jaar vaste move-ganger
quote:Een 38-jarige vrouw uit Arnhem die zondagochtend zwaargewond raakte bij een vechtpartij in de wijk Klarendal, is vrijdag in het ziekenhuis overleden. Dit meldt de politie. Sectie moet nog uitwijzen wat de exacte doodsoorzaak is geweest.
Twee Arnhemse vrouwen van 18 en 46 jaar zitten nog vast op verdenking van betrokkenheid bij de vechtpartij.
Een derde verdachte, een 21-jarige man uit Arnhem is op vrije voeten gesteld
In je Australianquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nog staan hakken met ze op het podium
Nee dat was in mijn broers periodequote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:45 schreef Adelante het volgende:
Ik had zo een trainingspak (300 gulden ofzo) en LA Gear's.
"Have you ever been mellow....
Ah ben jij er zo'n eentje!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:48 schreef Adelante het volgende:
Heerlijk, pilletje op en tot 6 uur 's ochtends aan de lollies...
Dan mag ik toch hopen dat die vriendin van jou een Zweedse isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:59 schreef Adelante het volgende:
Ik was altijd de hippe buitenlander toen ik weer bij mijn vriendjes in Zweden kwam. Die mochten pas bier toen ze 21 waren
Nee, die is Ernhumse.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan mag ik toch hopen dat die vriendin van jou een Zweedse is
Vorig jaar bedoel je?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel hardcore feestjes ik wel niet af ben gegaan toen ik 16 was.
Hoelang heb je er over gedaan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:27 schreef Bob-B het volgende:
Over een kleine twee weken zit ik al zeven (!!!) jaar op fok!
Al sla je me dood, half uurtje ofzo, opzich valt het wel mee, alleen die tering dijken en bruggen onderwegquote:
In je wattes?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:47 schreef Lyssa het volgende:
Kent iemand een goede piercingshop? Ik wil andere steentjes in mn microdermal en vroeg me af waar ik dan mogelijk terecht kan.
[ afbeelding ]
Dit soort dingen dus.
Waarom bestel je ze niet online? Of kun je microdermals niet zelf vervangen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:47 schreef Lyssa het volgende:
Kent iemand een goede piercingshop? Ik wil andere steentjes in mn microdermal en vroeg me af waar ik dan mogelijk terecht kan.
[ afbeelding ]
Dit soort dingen dus.
Foeiquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:21 schreef tliciouz het volgende:
Ik herinner me trouwens nu dat ik helemaal niet meer gereageerd heb op je sms.
zou in theorie wel kunnen, maar ben er wat huiverig voorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom bestel je ze niet online? Of kun je microdermals niet zelf vervangen?
Loopt er nu een kaboutertje of een mannetjespoes rond in je hoofd?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:04 schreef donroyco het volgende:
Zo, mijn verjaardag heb ik ook weer goed gevierd.
Beide niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Loopt er nu een kaboutertje of een mannetjespoes rond in je hoofd?
Hahahaha, dan had je pech met het een en geluk met het anderquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Beide niet.Zo goed gefeest dat ik daar ook geen last van heb
Alleen de kapsalon was niet te vreten
Ik zag gister hier in de binnenstraat van de flat een blaadje liggen met de plattegrodnquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Glazen water schijnen goed te helpen inderdaad![]()
De nieuwe AH XL is bij deze goedgekeurdAlleen wel lastig, dat ik nu alles weer moet zoeken
What? Bij de kassa? Lekkere plek als je de hele winkel al doorgestruind bentquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, die plattegronden, lagen bij de kassa'sMagoed, voor de volgende keer dan maar
Hij is eindelijk open? Ik kijk maandag wel even zal vandaag wel stervens druk zijn ivm dat concert in het Gelredomequote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Glazen water schijnen goed te helpen inderdaad![]()
De nieuwe AH XL is bij deze goedgekeurdAlleen wel lastig, dat ik nu alles weer moet zoeken
Woensdag 12 mei om 10:00 uur alquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:16 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Hij is eindelijk open? Ik kijk maandag wel even zal vandaag wel stervens druk zijn ivm dat concert in het Gelredome
Ja, hahaha, vonden wij ookquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:02 schreef Sally het volgende:
[..]
What? Bij de kassa? Lekkere plek als je de hele winkel al doorgestruind bent![]()
Faal zeg...
Zie: ik ga alleen voor de aanbiedingen naar de AH. Of als ik iets heel bijzonders moet hebben. Anders gewoon helemaal niet.
Ik heb ook geen probleem met Aldi, sterker nog, ik ben er ook mee opgegroeidquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:09 schreef Sally het volgende:
Ik ben opgegroeid met de Aldi. Woonden in Driel en gingen naar Elst. Later kwam er ook 1 in Arnhem-Zuid. En weer later verhuisden we naar Arnhem-Zuid, en gingen we nog steeds naar de Aldi
En toen kwam de Lidl ook nog eens. Ook goed(koop) boodschappen doen.
Ik vind het helemaal geen probleem dat alles in dozen staat ipv uitgestald op schappen, en dat er een iets beperktere keuze is, scheelt alleen maar beslissen welk merk te nemen
Bovendien komen Aldi- en Lidl-producten vaak als beste uit de bus in consumentenprogramma's.
Ja in de stad en bij ons net voor de brug bij de Huissensestraatquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:21 schreef leonie-89 het volgende:
Zo, vandaag de hele dag gelift voor Nomad! Leuke actie, wel vermoeiend.
Vergoeding was een goede backpack, jack, shirt, reiskosten (10 minuten lopen), lunch en ga zo maar door! Hier nog iemand backpackers gespot met Nomad Store op het bordje?
Ja, het was hetzelfde principe als bij liften, alleen je mocht niet mee met degene die voor jou stopte. Als er iemand stopte kreeg diegene een flyer met korting op het assortiment. Toen het was afgelopen was het wel de bedoeling dat je echt ging liften naar het centrum.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Euh, nee, niet gezien? Wat moest je doen voor die actie dan? Liften?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:59 schreef Bob-B het volgende:
Ah dus daarom zag ik al die mensen voor de frost brug staan en op het elderveld. Dacht al, is het hippiedag ofzo!
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:59 schreef Bob-B het volgende:
Ah dus daarom zag ik al die mensen voor de frost brug staan en op het elderveld. Dacht al, is het hippiedag ofzo!
Zag gisteren wel wat hippies zitten bij het tussenstukje tussen de stoplichten bij de Rabobank en het Willemsplein.quote:
Tijd om mijn hippieval uit te proberen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zag gisteren wel wat hippies zitten bij het tussenstukje tussen de stoplichten bij de Rabobank en het Willemsplein.
Wat ga je er daarna mee doen dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:01 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Tijd om mijn hippieval uit te proberen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:03 schreef Bob-B het volgende:
en de mooie gijzel ik, brainwashen, vervolgens voorzien van het stockholm syndroom en dan een eigen harem creëren.
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:18 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zeker? Ik kan natuurlijk niet alleen blondjes in m'n harem hebben he
Niks hoorquote:
Die horen in Nijmegen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |