Zaterdag?quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Oei, ik waag me pas zaterdag weer in de winkels hoor. Mij te druk af nu
Ik ga altijd vroeg in de ochtendquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zaterdag?Nee, ik ga morgen wel even naar de Jumbo
Ik helemaal blij, ik dacht een jaar terug: ik ga in Arnhem wonen, daar heb je van die heerlijke en ook nog eens goedkope turkse pizza's op de Steenstraat.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:34 schreef leonie-89 het volgende:
Inderdaad druk op de Hommelsemarkt. Wel lekker een Turkse pizza gescoord!
Ik ga zaterdag voor de eerste keer naar the move als het goed isquote:
Maar dan is geen 80s partyquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag voor de eerste keer naar the move als het goed is
Ahw. Dan moet ik volgende week vrijdag gaan, 90e jaren. Vengaboys!quote:
Nirvana en Pearl Jamquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahw. Dan moet ik volgende week vrijdag gaan, 90e jaren. Vengaboys!
maar nee, ik organiseer een filmavond vanavond, dus ik sla over. Mss zaterdag? Ik weet het nog niet voor morgen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:42 schreef remlof het volgende:
[..]
De Zie eeities men, mijn halve tienerjaren
Dat hebben ze elke maand hoor, beter oplettenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:22 schreef leonie-89 het volgende:
Cool! Volgende week echt een 90's party in de move??!! I'll be there.
Jouw tienerjaren zijn de zero's schatquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahw. Dan moet ik volgende week vrijdag gaan, 90e jaren. Vengaboys!
Oh god, dat meen je niet, ik ben pas 3 jaar vaste move-gangerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hebben ze elke maand hoor, beter opletten
Ja, of de ene maand een 80s party en de andere een 90s party, dat kan ookquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:56 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Oh god, dat meen je niet, ik ben pas 3 jaar vaste move-ganger
quote:Een 38-jarige vrouw uit Arnhem die zondagochtend zwaargewond raakte bij een vechtpartij in de wijk Klarendal, is vrijdag in het ziekenhuis overleden. Dit meldt de politie. Sectie moet nog uitwijzen wat de exacte doodsoorzaak is geweest.
Twee Arnhemse vrouwen van 18 en 46 jaar zitten nog vast op verdenking van betrokkenheid bij de vechtpartij.
Een derde verdachte, een 21-jarige man uit Arnhem is op vrije voeten gesteld
In je Australianquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nog staan hakken met ze op het podium
Nee dat was in mijn broers periodequote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:45 schreef Adelante het volgende:
Ik had zo een trainingspak (300 gulden ofzo) en LA Gear's.
"Have you ever been mellow....
Ah ben jij er zo'n eentje!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:48 schreef Adelante het volgende:
Heerlijk, pilletje op en tot 6 uur 's ochtends aan de lollies...
Dan mag ik toch hopen dat die vriendin van jou een Zweedse isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:59 schreef Adelante het volgende:
Ik was altijd de hippe buitenlander toen ik weer bij mijn vriendjes in Zweden kwam. Die mochten pas bier toen ze 21 waren
Nee, die is Ernhumse.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan mag ik toch hopen dat die vriendin van jou een Zweedse is
Vorig jaar bedoel je?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel hardcore feestjes ik wel niet af ben gegaan toen ik 16 was.
Hoelang heb je er over gedaan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:27 schreef Bob-B het volgende:
Over een kleine twee weken zit ik al zeven (!!!) jaar op fok!
Al sla je me dood, half uurtje ofzo, opzich valt het wel mee, alleen die tering dijken en bruggen onderwegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |