Ik heb geen idee hoor, slechts een aanname. Maar gezien de trends van de laatste tijd zou dat me niets verbazen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, zeg dat dan ff. Dan zet ik het niet buitenDat gestaak de hele tijd
Mij ook niet...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoor, slechts een aanname. Maar gezien de trends van de laatste tijd zou dat me niets verbazen.
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:51 schreef Sally het volgende:
[..]
En waarom de troep Ernemse FOK!kers je niet gezien dan?
Een beetje wel ja!quote:
Ik heb het erg gezellig gehad met mensen die ik nog nooit eerder ontmoet hadquote:
Wat vond je van Arnhem? Wilde je nog wel terug naar het uitgestorven Fryske landschap?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:40 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Maar ik was er echt!
[..]
Een beetje wel ja!
Ah: http://www.kermisarnhem.nl/quote:
Wel erg saai zo te zien ten opzichte van Koninginnedagvuurwerk, nu was 't steeds 't zelfde ...quote:Vuurwerkspektakel op zaterdag 8 mei
De hemel zal in vuur en vlam staan als op zaterdagavond 8 mei een prachtig en vooral kleurrijk vuurwerk zal worden ontstoken.
Het zal rond de klok van 22.00 uur zijn als in hoog tempo de allernieuwste pijlen, prachtigste kleurschakeringen en vuurwerkeffecten te zien zijn. Het brengen van een bezoek aan de kermis zal zeker op deze avond de moeite meer dan waard zijn. iedereen is van harte welkom.
Nou, toen ik even bij dat - hoe heet het nou, dat pleintje met al die kroegen en waar wat lui stonden te draaien - stond, verlange ik wel even naar een winderige terp.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat vond je van Arnhem? Wilde je nog wel terug naar het uitgestorven Fryske landschap?
Station...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:51 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nou, toen ik even bij dat - hoe heet het nou, dat pleintje met al die kroegen en waar wat lui stonden te draaien - stond, verlange ik wel even naar een winderige terp.
De stad & omgeving: Een stuk beter dan het station doet vermoeden. Levendig centrum, ziet er leuk uit, veel geschiedenis.
Nah ja, wat ik wilde zeggen is: het Station Arnhem is momenteel kut, waardeloos, klote, vreselijk om te zien, een aanfluiting, moet ik nog doorgaan?quote:
Ik bedoelde juist dat jullie station geen recht doet aan de stad, de stad verdient beter.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Nah ja, wat ik wilde zeggen is: het Station Arnhem is momenteel kut, waardeloos, klote, vreselijk om te zien, een aanfluiting, moet ik nog doorgaan?![]()
Dus als je Arnhem beoordeelt op het station, komen we er errug bekaaid af.
Ik ben zelf ook afhankelijk van het ov hoor, dus ik veroordeel je zeker niet![]()
Yep, het wordt echt gaafquote:
Bedoel je de aanleg van de Berliner Wand (quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, het wordt echt gaaf
Maar wat voor een enorm gebouw zijn ze nu aan de Sonsbeekzijde aan het bouwen?
quote:Aan de zuidzijde van de Zijpse Poort wordt een Berlinerwand gemaakt. Dit is een hulpconstructie om dadelijk de keerwand en het schakelstation te kunnen maken.
Met het werk aan de berlinernwand wordt nu gestart. Deze werkzaamheden zijn in de zomer van 2010 gereed. Daarna starten de werkzaamheden tussen de Jansbeek en de Apeldoornseweg. Hier worden een geluidsscherm en ondergrondse trillingsreducerende constructie gerealiseerd die eind 2010 gereed zijn. De inrichting van de weg vindt aansluitend plaats.
quote:
Enne... Ik weet niet of het nog wel gaat worden zo (zeker niet in de nabije toekomst). De politiek in Ernem is op z'n kop gegooid, er is geen geld meer enz.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Nah ja, wat ik wilde zeggen is: het Station Arnhem is momenteel kut, waardeloos, klote, vreselijk om te zien, een aanfluiting, moet ik nog doorgaan?![]()
Dus als je Arnhem beoordeelt op het station, komen we er errug bekaaid af.
Ik ben zelf ook afhankelijk van het ov hoor, dus ik veroordeel je zeker niet![]()
La Mairesse?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, het wordt echt gaaf
Maar wat voor een enorm gebouw zijn ze nu aan de Sonsbeekzijde aan het bouwen?
Ben wel benieuwd wat er met dat WTC gaat gebeuren als Arcadis en Essent er straks niet meer zijn...quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:43 schreef Sally het volgende:
La Mairesse?
http://www.arnhemcentraal(...)anvraag-la-mairesse/
(kan geen plaatje van die site pakken, helaas).
Dive underquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:44 schreef Adelante het volgende:
Leuk filmpje, met name die dive-inn constructie vind ik vrij briljant bedacht
quote:Heiwerkzaamheden voor de ongelijkvloerse kruising
De vrije kruising – ook wel ‘dive-under’ genoemd – is 735 meter lang en zorgt ervoor dat de treinen vanuit Utrecht en Nijmegen elkaar niet meer hinderen. Door de dive-under kunnen de treinen zonder gebruik te maken van wissels vijf sporen ongelijkvloers kruisen. Deze dive under wordt ongeveer ter hoogte van Bovenover tot aan de Diependalstraat gerealiseerd. Ook vinden er komende periode heiwerkzaamheden plaats voor het vervangen en verplaatsen van een riool.
Daar komen wel nieuwe bedrijven inquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er met dat WTC gaat gebeuren als Arcadis en Essent er straks niet meer zijn...
Gaan die weg dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er met dat WTC gaat gebeuren als Arcadis en Essent er straks niet meer zijn...
Ah, wisk nie. Thnx.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
http://www.arcadis.nl/per(...)ornaarAmsterdam.aspx
http://www.gelderlander.n(...)wijnt-uit-Arnhem.ece
quote:De directie van ARCADIS Nederland die nu nog is gevestigd in Amersfoort, is voornemens te verhuizen naar Arnhem en samen met ondersteunende diensten de vrijgekomen ruimte in de Rijntoren, nabij het centraal station van Arnhem, in gebruik te nemen.
Ongetwijfeld, maar ik ben wel benieuwd of het straks allemaal kleinere bedrijven gaan worden, of dat er weer flinke jongens voor in de plaats gaan komen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar komen wel nieuwe bedrijven inMooie locatie met super uitzicht.
Ik vind dat die torens geel en zwert moeten wordenquote:Op zondag 9 mei 2010 00:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik ben wel benieuwd of het straks allemaal kleinere bedrijven gaan worden, of dat er weer flinke jongens voor in de plaats gaan komen.
En ik meen me te herinneren dat ze de kleuren van het WTC hebben aangepast aan Arcadis en Essent. Zouden ze die ook gaan veranderen?
Van mij mogen ze, ik vind ze spuuglelijk...
Als ze er dan beter van gaan voetballen...quote:Op zondag 9 mei 2010 00:09 schreef remlof het volgende:
Ik vind dat die torens geel en zwert moeten worden
Dan hadden ze die drugsboot wel groen en geel mogen maken, de kleur van ergenis van de gemiddelde Arnhemse belastigbetaler.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:34 schreef Sally het volgende:
Het heten toch de Parktoren en de Rijntoren? Groen en blauw. Isse simpelll.
Arnhem Parkstad en de Rijn spreekt ook voor zich.
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan hadden ze die drugsboot wel groen en geel mogen maken, de kleur van ergenis van de gemiddelde Arnhemse belastigbetaler.
quote:Op maandag 10 mei wordt de nieuwe 24-uursopvang voor drugsverslaafden in gebruik genomen. Die dag verhuizen de cliënten en de medewerkers van IrisZorg, van De Boei naar het voormalige gemeentearchief aan de Remisestraat 2.
De Boei verlaat op dinsdag 18 mei in alle vroegte Arnhem en wordt versleept naar een haven in de buurt van Dordrecht. Daar blijft de boot liggen in afwachting van een koper.
Hoewel De Boei verdwijnt, blijft de succesvolle opvang en zorg voor deze kwetsbare groep Arnhemmers voortbestaan. Vanaf 10 mei vanuit de Remisestraat.
Wie benieuwd is naar de nieuwe opvang, kan op vrijdag 7 mei tussen 12.00 en 13.00 of tussen 19.30 en 20.30 uur een kijkje komen nemen in de Remisestraat 2.
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan hadden ze die drugsboot wel groen en geel mogen maken, de kleur van ergenis van de gemiddelde Arnhemse belastigbetaler.
Thuis... Bijkomen van te vaak te kort slapenquote:Op zondag 9 mei 2010 10:38 schreef leonie-89 het volgende:
Oh, waar was trouwens iedereen gisteravond in de stad? Overal echt super rustig!![]()
Alicia Keys was in het Gelredomemaar dat zou niet echt invloed hebben gehad op het uitgaanspubliek.
quote:
Jim Bakkum en Monique Smit zijn de main actsquote:Op maandag 10 mei 2010 15:52 schreef Italo het volgende:
Aanstaande donderdag Hemelvaart!
http://www.korenmarkt.nu/?page=home&action=more&id=78
ik las net dat het woensdag 20 mei "Hemelvaartnacht" is op, iig, de korenmarkt
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:19 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Jim Bakkum en Monique Smit zijn de main actsIk blijf wel thuis
Skydiven?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:34 schreef remlof het volgende:
Nah dat wordt 'm niet. Ik moet trouwens de hele dag werken op skydiveday
Ik bedoelde hemelvaartdagquote:Op maandag 10 mei 2010 16:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Skydiven?
Jij deed toch nerdigs qua werk?
Blont hè?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Maar waarom moet je dan op hemelvaartsdag werken?
En waarom op een skydivedinges?
Edit: oh wacht.
Kwartje voor vraag twee valt nu.![]()
Ik ga wel dronken wordenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:19 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Yep.quote:
Oh, dat valt wel mee dan.quote:Omdat ik mail moet beantwoorden enzo. Kan wel van huis gelukkig.
Ja lekker, bij 13 graden en regenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Yep.![]()
![]()
[..]
Oh, dat valt wel mee dan.
Lekker met je laptop vanuit Sonsbeekpark ofzo.
Dat was vorig jaarquote:Op maandag 10 mei 2010 16:19 schreef Lyssa het volgende:
[..]
De site is inderdaad van vorig jaar.. er werd gewoon misleidende informatie in het topic gegooidquote:Op maandag 10 mei 2010 23:08 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Dat was vorig jaarvraag niet hoe ik dat weet, ik was er niet bij
![]()
Dit jaar staat o.a. Chris Zegers er. Dat zag ik op spandoeken tijdens Koninginnenacht.
Sinds wanneer kan Chris Zegers eigenlijk zingen?
Ik blijf ook thuis, ga nog liever douwtrappen ofzo
Ik vond het vroeger wel leuk, dan ging ik samen met m'n vader. Heel veel vossen, everzwijnen en reeën gezien op de Veluwe.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Blegh, dauwtrappenIk moest vroeger altijd verplicht met mn ouders mee
Pessimistquote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:30 schreef Lyssa het volgende:
De site is inderdaad van vorig jaar.. er werd gewoon misleidende informatie in het topic gegooid
Nou ja, ik denk dat het niet echt veel beter kan worden
Wtf.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:00 schreef Italo het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)en-op-Korenmarkt.ece
Geen groot podium met Hemelvaart op de Korenmarkt...
Maar genoeg bandjes her en der en iig droog weer
quote:Ook heeft hij een streep gezet door de komst van grote videoschermen tijdens het aanstaande wereldkampioenschap voetbal, activiteiten tijdens Rio aan de Rijn, de ijsbaan in de kerstvakantie en de volgende viering van Koninginnedag.
Kan me wel voorstellen dat de meeste mensen hun bier daar halen waar het 40 ct per glas goedkoper is, en waar je voor je tientje 1 glas meer krijgt. Ik zou dat nl. wel doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou zeg, daar gaat de lol! En dat om een paar centenAlsof ie met Koninginnedag geen omzet draait
Ik vond 2,20 al erg veel, ja. Volgens mij was het vorig jaar goedkoper met Kènnegènnedach.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:44 schreef Bob-B het volgende:
ipv dattie zelf nou eens normale prijzen gaat rekenen. 1,80 bovenop de kostprijs van een biertje leggen is gewoon asociaal.
Weet ik niet nog nooit in Arnhem geweest tijdens ek/wk. En op de tv die ik heb wil ik echt geen voetbal kijkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:47 schreef Bob-B het volgende:
Was hij de enige in heel Arnhem die buiten een scherm ging neerzetten? Wel triest, ben ik Breda wel anders gewend met het laatste EK.
Dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef Guppyfriend het volgende:
en ¤ 2,20 voor een biertje!! In Amsterdam betaalde ik minder met Koninginnedag!!
Ja, serieus 2,20. Bij alle tentjes in de stad. En 5 voor 10,-quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef Guppyfriend het volgende:
voor sally!!
en ¤ 2,20 voor een biertje!! In Amsterdam betaalde ik minder met Koninginnedag!!
serieus! Oké, niet op alle lokaties, maar meestal was t ¤ 2,- . Scheelt niet veel natuurlijk, maar tochquote:
nou, de korenmarkt is al jaren niet meer wat het geweest is hoor...quote:
Ik vind 2.20 voor een biertje een normale prijs, dat betaal je toch op een zaterdagavond in een café of discotheek ook ongeveer?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:44 schreef Bob-B het volgende:
ipv dattie zelf nou eens normale prijzen gaat rekenen. 1,80 bovenop de kostprijs van een biertje leggen is gewoon asociaal.
Tijdens het EK 2008 wel in de binnenstad. Misschien nog wel in een café ofzo. Maar op de Korenmarkt was het wel het grootst. Was wel erg gezellig toen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:47 schreef Bob-B het volgende:
Was hij de enige in heel Arnhem die buiten een scherm ging neerzetten? Wel triest, ben ik Breda wel anders gewend met het laatste EK.
Voor die prijs verwacht ik wel een biertje van formaat Grolsch beugelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Ik vind 2.20 voor een biertje een normale prijs, dat betaal je toch op een zaterdagavond in een café of discotheek ook ongeveer?![]()
[..]
Ojaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:07 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Voor die prijs verwacht ik wel een biertje van formaat Grolsch beugel
Ik ook!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Het kan ook echt niet. Zondag was ik ook de pineut, maar ik heb er dan tenminste niet meer elke dag mee te reizen! Ik ben zo blij dat ik verhuisd ben, maar arme mensen die eraan gebonden zijn
Per december is Syntus toch exit qua treinen uit Arnhem?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Nieuw record voor Syntus: zeven dagen achter elkaar elke dag een sein- en wisselstoring.![]()
De smoes dat de storingen na het onderhoud opgelost zouden zijn gaat niet meer op nu de werkzaamheden klaar zijn en er nog geen dag storingsvrij gereden is.
Provincie zint op maatregelen
Ik sla af...Ga morgen dauwtrappen in Wijchen, of all places (Kastelentocht).quote:
Ja je denkt volledig de verkeerde kant op, denk Apeldoornse weg omhoog, langs Rembrandtquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik sla af...Ga morgen dauwtrappen in Wijchen, of all places (Kastelentocht).
Die zit toch ergens bij Moortgat? Of zit ik de hele verkeerde kant op te denken?
Oh ja, daar!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja je denkt volledig de verkeerde kant op, denk Apeldoornse weg omhoog, langs Rembrandt
Ah, zit (of zat) er bijna naast.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja, daar!
Zat daar niet eerst een tapasrestaurant?
Yep.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Per december is Syntus toch exit qua treinen uit Arnhem?
Sterkte!quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:01 schreef Bob-B het volgende:
Ik zie dat de appie op kronenburg open is, maar eventjes boodschappen gaan doen dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |