Bij deze dan..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:27 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
zelfs dat zou ik nog waarderen ja, maar ik zie ook posts als
"ik heb [naam film] gezien!"
WTF moeten we daar nou mee
Mee eens, mee eens, met uitzondering dus van de nieuwe gehypte films, maar dat is logisch ja.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:44 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ben het hier niet echt mee eens. Tegenwoordig krijgt elke nieuwe gehypte film een 8 of 9, volgens mij had zelfs transformers eerst een 9Bij oudere films is het meestal wel veel accurater.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik ben overtuigd, binnenkort ook maar kijken
De serie van Steven Spielberg die momenteel gedraaid wordt of de film?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:13 schreef strontboer het volgende:
Gisteren en eergisteren The Pacific![]()
Is trouwens geen film
Edit: schiet me net te binnen... gisteren Batman Begins voor de zoveelste keer![]()
Ik vond het verhaal ook wat rommelig overkomen, maar de dialogen des te genialer in vergelijking met deel 1, actie was ook iets minder. Maar als er teveel actie in voorkwam en geen leuke dialogen (juist het wat arrogante, narcistische gedrag van Tony Stark is geniaal door Robert Downey Jr. gespeeld )zou het weer zo'n slechte Fantastic 4 film worden die helemaal niet memorabel blijft.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:45 schreef Hulkio het volgende:
Iron Man 2 (Jon Favreau, 2010)
Ook dit vervolg is weer een zeer vermakelijke mix van aktie en humor, Robert Downey Jr. is weer briljant en ook de rest van de cast levert prima werk af. Wel jammer dat Jon Favrau zelf in de film wou zitten, vrij nutteloze rol. Toch ook zeker de nodige minpuntjes. Ondanks dat de aktiescenes er goed uit zien vond ik ze af en toe wel wat rommelig en verhaaltechnisch de nodige minpuntjes (o.a. niet uitgewerkte verhaallijnen, meer opzetjes). 7.3
Ik vond haar super - de enige tekst die zij heeft moeten leren was zo'n beetje "Offer their heads!"quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:32 schreef Falco het volgende:
Alice in Wonderland
Het verhaal van Alice in Wonderland vind ik maf en leuk. Wel heel vreemd, want het heeft nauwelijks structuur, maar als filmmaker kun je je visueel gelukkig flink uitleven. Toch was ik weinig onder de indruk. De filmkijker is denk ik nogal verzadigd door de batterij CGI die telkens weer opengerukt moet worden. Het ziet er perfect uit, maar raken doet het me niet meer.
Maar goed aardig filmpje desalniettemin, want het verveelt gelukkig nooit. Mia Wasikowska doet als Alice best oke. Dissonant van het stuk is Helena Bonham Carter die natuurlijk weer eens mag opdraven van Tim Burton. Die maakt haar Red Queen-rol wel bijzonder irritant en karikaturaal. Cijfer: 6,5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:36 schreef chroestjov het volgende:
Clash of the Titans
wtf?
Cijfer; 1
Tropic Thunder
Humor? Niets van gemerkt.
Verhaal? Niets van gemerkt.
Ben Stiller![]()
Cijfer; 1
Equilibrium
Christian Bale![]()
Sean Bean![]()
Fightscenes? Ja, wel leuk.
Diegene die de fightscenes centraal stellen missen toch wel essentie van waar de film en het verhaal werkelijk over gaan.
Als je van futuristische semi-politieke films houdt vooral kijken![]()
Cijfer; 9
het is "Off with their heads" volgens mijquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:31 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik vond haar super - de enige tekst die zij heeft moeten leren was zo'n beetje "Offer their heads!"
Zegt de jongen die The Road een goede film vondquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:54 schreef casper019 het volgende:
[..]tropic tunder is juist een hele gave film!!
Misschien dan dat je dan Breathing Room ook leuk vindt.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:09 schreef Psychoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Aparte film, maar wel interessant
En Autopsy... ofzo?quote:Op maandag 10 mei 2010 08:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Misschien dan dat je dan Breathing Room ook leuk vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |