abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:25:09 #101
272979 gtalikker
hup hup hup, barbatruc!
pi_81056053

raad eens...
--------------------------ED VETERAAN TROLL!------------------------
pi_81058507
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:27 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

zelfs dat zou ik nog waarderen ja, maar ik zie ook posts als

"ik heb [naam film] gezien!"

WTF moeten we daar nou mee
Bij deze dan..
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:47:03 #103
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_81058901
De gelukkig huisvrouw

Prima film. Ik heb het boek niet gelezen, dus daar kan ik de film niet mee vergelijken, maar de film vindt een goede balans tussen humor en ernst en Carice van Houten is in topvorm .
Minpuntjes zijn er ook wel: ik vond de film wat te netjes. Het was duidelijk een film die met veel deskundigheid is gemaakt, maar nergens is er een echt verrassend camerashot te vinden. Ook wordt elke dramatische scene meteen weer dichtgesmeerd met een melodramatisch muziekje.
Maar als totaal een hele goede film.
8
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:03:20 #104
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_81064838
Gisteren en vandaag gezien:

Kick-Ass
Wie heeft er nou nooit zelf een superheld willen zijn? De nerdy loner Dave Lizewski wil dat ook en voegt de daad bij het woord. Hij schaft zich een "superhelden pak" aan en gaat aan de slag als de nieuwe superheld Kick-Ass. Al snel groeit hij uit tot een nieuw fenomeen maar nog sneller wordt z`n nieuwe bezigheid `m te veel.

Vaak worden we door trailers op het verkeerde been gezet. Gelukkig is dat hier niet `t geval. We krijgen hier precies dat voorgeschoteld wat de trailer ons beloofd: een leuke, originele kijk op het superhelden wereldje. De film neemt zich zelf nooit serieus en neemt (met respect) andere superhelden als Batman en Spider-Man op de hak. Naast dat de film doorspekt is met goede humor ziet het geheel er ook erg mooi uit. De vecht scenes met Hit Girl zijn genieten geblazen, al zijn die scenes wel af te raden voor epileptici. Ook de flashback waarin de geschiedenis van Big Daddy wordt verteld is geweldig gedaan. Het is eigenlijk trouwens sowieso Hit Girl`s film. De pas 13-jarige Chloe Moretz steelt de show in iedere scene waar ze in voor komt. Een geweldige rol.

Een echte aanrader dus voor liefhebbers van zowel superhelden- en actie- als comedies.

IMDB Cijfer: 8,4/10
Mijn Cijfer: 8,5/10

In einem Jahr mit 13 Monden (In A Year With 13 Moons)
Fassbinder`s meest persoonlijke film maakte hij na de zelfmoord van zijn partner. Het is dan ook een nogal trieste en vooral deprimerende film geworden. Ruim twee uur lang wordt er depressiviteit over je heen gegooid. Er zitten zeker een aantal prachtige, aangrijpende scenes maar het geheel deed me raar genoeg niet heel erg veel. Ook kon ik maar moeilijk "in de film komen."
Ik denk dat dit een film is die vaker moet zien om echt te kunnen waarderen. Dat zal ik in de toekomst dan ook vast wel gaan doen. Maar voor nu:

IMDB Cijfer: 7,7/10
Mijn Cijfer: 6,5/10

Sliding Doors
Wat als je vandaag niet de auto maar de bus neemt? Wat als je vijf minuten langer op je werk blijft hangen? Wat als je nét de metro mist? Wat als...?? dat is de vraag waar het in Sliding Doors om gaat. We zien hoe Gwyneth Paltrow wordt ontslagen en op weg naar huis net de metro mist als de deuren voor haar ogen sluiten. Dan wordt de film terug gespoeld en zien we dat ze diezelfde metro wel haalt. Wat volgt is zijn twee verhaallijnen die parralel lopen en wat er in beide gevallen gebeurt. Wat gebeurt er met haar leven doordat ze de metro wel haalt en wat gebeurt als ze `m niet haalt?
Het resultaat is een leuke, frisse en originele film over iets wat we ons allemaal wel eens afvragen. Paltrow is in beide verhaallijnen overtuigend (alhoewel haar accent dat op momenten misschien wat minder is) en in beide verhaallijnen leeft je met haar mee.
Erg goed in elkaar gezet.

IMDB Cijfer: 6,8/10
Mijn Cijfer: 7,2/10
pi_81065199
everybodys fine

Verenigde Staten
Drama
100 minuten

geregisseerd door Kirk Jones
met Robert De Niro, Drew Barrymore en Kate Beckinsale

Een weduwnaar realiseert zich na de dood van zijn vrouw dat zij eigenlijk zijn enige link met zijn kinderen was. Hij neemt het impulsieve besluit een road trip te ondernemen om het contact met zijn inmiddels volwassen kinderen te herstellen.

best een mooie film, een 6.5
  woensdag 5 mei 2010 @ 23:11:57 #106
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_81068192
Local Hero (1983, VK, Bill Forsyth)
Een man wordt naar een dorpje aan de Schotse kust gestuurd om dat hele dorp op te kopen voor het grote oliebedrijf, waar hij voor werkt. Het is een typische buitenstaander belandt in een hechte gemeenschap film. (Maar dan zonder horror element ) Het grappige paradoxale van de film is dat hij als succesvolle zakenman uit Texas al snel gecharmeerd raakt door het simpele plaatselijke leven, terwijl de plaatselijke bevolking dat leven helemaal niet simpel vind en juist wacht op de zakken vol geld die hun verlossen uit hun zware bestaan. De film heeft ook nog een leuk subplotje over een therapeut, die is ingehuurd door de grote baas voor soort van therapie te geven door de hem uit te schelden en daarmee doorgaat nadat hij in ontslagen.De film komt erg traag op gang en blijft te veel momenten hebben. Op het einde wordt de film nog wel wat beter. Maar over het geheel liet de film me met een wat onvoldaan gevoel achter.
cijfer: 6
pi_81068250
Gisteren en eergisteren The Pacific

Is trouwens geen film

Edit: schiet me net te binnen... gisteren Batman Begins voor de zoveelste keer
pi_81069509
Mijn top 10 van april;

April
Films
1. [Rec] (Jaume Balagueró, Paco Plaza, 2007) :: 9.5
2. District 9 (Neill Blomkamp, 2009) :: 9.0
3. The Prestige (Christopher Nolan, 2006) :: 8.5
4. Cirque du Freak: The Vampire's Assistant (Paul Weitz, 2009) :: 8.0
5. The Crazies (Breck Eisner, 2010) :: 8.0
6. Gladiator (Ridley Scott, 2000) :: 8.0
7. Kick-Ass (Matthew Vaughn, 2010) :: 8.0
8. Green Zone (Paul Greengrass, 2010) :: 7.5
9. Samâ wôzu (Mamoru Hosoda, 2009) :: 7.5

Statistieken
Totaal 27 films (maandgemiddelde: 19.5) gekeken:
Totale speelduur: 2830 min.
Aantal films herzien: 2.

Best beoordeeld: [Rec] (9.5, 1ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: The Final (1.0).
pi_81069938
Hard Candy

Hayley Stark (Ellen Page) is 14 jaar en ontmoet na een paar weken chatten de 32 jarige Jeff (Patrick Wilson) Ze belanden thuis bij Jeff waar Hayley hem beschuldigd van pedofilie. Hayley blijkt niet zo onschuldig als ze eruit ziet! Sterke rol van Ellen Page, hoewel ik Hayley soms wel heel wijs voor haar leeftijd vond.

7.5

The Machinist

How do you wake up from a nightmare, when you're not asleep?

Trevor Reznik (Christian Bale) heeft al een jaar niet geslapen en begint zijn verstand te verliezen. Hij ziet mensen die er niet zijn en vindt vreemde post-it briefjes op zijn koelkast. Ontzettend goeie rol van Christian Bale, wat ziet die man er eng uit!!

8
Because simple is bad!
pi_81072302
All About Steve
Vond het echt een leuke comedy.Gelukkig ook niet zo flauw als vele andere Hollywood films.
7,5
  donderdag 6 mei 2010 @ 09:00:32 #111
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_81075961
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 09:44 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

Ben het hier niet echt mee eens. Tegenwoordig krijgt elke nieuwe gehypte film een 8 of 9, volgens mij had zelfs transformers eerst een 9 Bij oudere films is het meestal wel veel accurater.
Mee eens, mee eens, met uitzondering dus van de nieuwe gehypte films, maar dat is logisch ja.
  Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 09:09:38 #112
18653 crew  D.
pi_81076095
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 00:25 schreef Tim86 het volgende:

[..]

ik ben overtuigd, binnenkort ook maar kijken
  donderdag 6 mei 2010 @ 09:51:26 #113
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_81076943
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:13 schreef strontboer het volgende:
Gisteren en eergisteren The Pacific

Is trouwens geen film

Edit: schiet me net te binnen... gisteren Batman Begins voor de zoveelste keer
De serie van Steven Spielberg die momenteel gedraaid wordt of de film?

Lebanon 2009
Libanon, 1982. Een tank en een peleton paramilitairen worden op pad gestuurd naar een vijandige stad die gebombardeerd is door de Israëlische luchtmacht. De missie loopt mis en ze lopen in een hinderlaag. Als de nacht valt zijn ze gedwongen om zich in de ruïnes schuil te houden terwijl ze aangevallen worden door Syrische militairen. We zien het verhaal vanuit het oogpunt van de bemanningsleden van de tank die centraal staat in de film.

Op zich een goede en zeer vermakelijke film. Alleen vond ik het einde wat tegenvallen. Men zit vollenbok in combat met de neushoorn (tank), hier en daar laat men er toch wat flarden van zien. En dan, plots, in no time keert de rust terug en rijdt men in een zonnenbloemenveld. Allemaal net iets wat te raar vond ik. Erg mooi gedaan hoe die scenes door het vizier neergezet werden. Een type film als deze heeft ook altijd wel een goed sounddesign nodig en ook daarop faalt de film niet: schitterend geluid maakt het wanneer de tank in beweging komt.
6.5
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:58:46 #114
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_81093795
Kick-ass

Mij beoordeling staat op fok in het kick-ass topic, hier de directe link
Kick-Ass

Mijn cijfer: 8,8!
<hr>
pi_81110387
Catch Me If You Can
A true story about Frank Abagnale Jr. who, before his 19th birthday, successfully conned millions of dollars worth of checks as a Pan Am pilot, doctor, and legal prosecutor.

Leuke film wel, zo met dat kat en muisspel tussen Leonardo DiCaprio en Tom Hanks. De achtergrondmuziek paste er ook wel leuk bij.

IMDb: 7,8
Mijn cijfer: 7,5
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:42:01 #116
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_81112368
District 9

Voordat ik begon met kijken wist ik eigenlijk niet wat ik moest verwachten van deze film. Ik had er een hoop positieve reacties over gehoord maar verder kwam het op mij over als een random sciencefiction film. Niets was minder waar! Wat een toffe film was dit zeg! De manier waarop de film gemaakt is, is werkelijk waar hetgeen wat deze film voor mij tot een topper maakt.

Cijfer: 8

Shutter Island

Van deze film had ik vrij veel verwacht. Interessante setting, spannend verhaal en een toffe stijl. Als ik de film in zijn geheel bekijk moet ik zeggen dat ik het best een toffe film vond. Ik moet echter wel bekennen dat dit beter uitgewerkt had kunnen worden. Hierbij denk ik aan een film als The Prestige, die naar mijn mening net een stukje beter was uitgewerkt. Bij de plotwending in The Prestige dacht ik: "Maar natuurlijk!". Er flitste beelden van de film door mijn hoofd waaraan ik al lang had kunnen ontdekken wat de plotwending was! Dat maakt The Prestige voor mij dan ook een topper! Bij Shutter Island had ik dit ook graag gehad. Helaas was dit niet zo. De plotwending was wel leuk en maakte de film in principe wel. Toch hadden ze die plotwending veel beter uit kunnen werken, wat verrassender en memorabeler bijvoorbeeld. Kortom: prima film, zeker de moeite waard om een keer te bekijken, maar net geen topper.

Cijfer: 7
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:35:44 #117
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_81127021
Gake no Ue no Ponyo 2008
Op een steile rots boven de zee woont een klein jongetje van vijf jaar, Sosuke, samen met zijn ouders. Op een dag ziet hij in het water een goudvis met een meisjesgezichtje. Het bijzondere visje, dat hij Ponyo noemt, is ontsnapt aan haar vader, een onderwatertovenaar. Ponyo is van plan mens te worden. Door haar sterke magische wil begint ze al te veranderen, maar haar vader is op zoek naar zijn dochter om haar dat te beletten. Ponyo roept de hulp van Sosuke in om uit de buurt van haar vader te kunnen blijven. Dat valt nog niet mee...

Ja, prachtig filmpje weer van Miyazaki hoor. Lief, schattig, vermakelijk en prachtig geanimeerd. Dit zie ik toch liever dan al die strakke computer effecten. Prachtig met de hand getekend dit allemaal.
Het verhaaltje is niet bijzonder en is érg zoetzappig, maar dat brengt z'n charmes ook weer met zich mee in deze Ponyo. Prachtige beelden van het dorpje, de heuvels (en het huisje erop), de zee, de gevaarlijke weg waar Sosuke's moeder overheen scheurt, maar toch vooral het laatste half uurtje waar het hele dorp ondergespoeld is en Sosuke en Ponyo er overheen varen op hun bootje. Geweldig om al die huisjes onder water te zien, prachtig gedaan. Ook de chemie tussen Ponyo en Sosuke was prachtig.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  vrijdag 7 mei 2010 @ 17:34:33 #118
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81141822

Als je de series leuk vindt een aanrader . Anders ver wegblijven . Leek meer alsof ik 2 reguliere afleveringen keek die aan elkaar geplakt waren ipv een film .
Heb mezelf desondanks weer prima vermaakt . Derhalve een dikke 8.0/10

Under the mountain

Soort slappe spinoff van de serie uit de jaren 80 van de vorige eeuw . Gezien het jeugdsentiment had ik er heel war van verwacht . Film viel ronduit tegen . De oorspronkelijke tweeling in de serie was een jaar of 10 en was opeens vervangen door wat puberale kids van ca 15/16 jaar Mr Jones was slecht uitgewerkt als character en ook de verhaallijn week te sterk af van het origineel om echt te boeien . 4.0/10

Leningrad

Wie op een soort Russische Band of Brothers rekent komt bedrogen uit . De oorlogscenes zijn marginaal en niet erg spectaculair uitgevoerd . Desondanks een sterk verhaal dat mij persoonlijk zeer boeide en ondanks dat het een lange zit is heb ik geen spijt van deze film . Sterk acteerwerk van de veelal onbekende acteurs . Een 7.5/10
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 18:09:16 #119
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_81143062
Hadashi no Gen

Het is al weer een aantal dagen geleden dat ik deze film gezien heb, maar hij is dermate blijven hangen dat ik 'm hier toch nog even ga aanbevelen.

Hadashi no Gen is het verhaal over een Japanse familie in Hiroshima die probeert de eindjes aan elkaar te knopen ten tijde van de Tweede Wereldoorlog. Voedsel is schaars en de situatie ziet er redelijk hopeloos uit voor het Japanse volk. Dat is echter nog niks vergeleken met wat er gebeurt als de Amerikanen besluiten een kernbom op Hiroshima te gooien...

Je volgt alles vanuit het oogpunt van de oudste zoon van de familie en de gruwelijkheden zijn uiterst realistisch in beeld gebracht, ook al is het animatie. De beelden van de gevolgen van de kernbom zijn onvergetelijk en de problemen waarmee het gezin te maken krijgt hartverscheurend. Ik ben normaal niet zo'n fan van Japanse animatie, maar deze film stak wat mij betreft, samen met Grave of the Fireflies, boven alle andere animatiefilms uit. Aanrader!

9
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 21:42:30 #120
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_81154829
Net ook Kick-Ass gezien.
Normaal wacht ik op een goede versie (DVD-rip) of ga naar de bios, maar gezien de reacties toch snel gekeken. Zeker niet zo enthousiast als de meeste mensen hier. Het is een kruising tussen X-men, Spy Kids en een aardige actiefilm. Geinig, leuk concept, maar niet je van het. Te nep daarvoor.

IMDB: Veel te hoog.
Zelf: 7.6 ofzo.
pi_81156724
Vorige week Avatar gezien, viel me niet tegen, vooral de specialFX waren leuk omdat ik zelf ook in de 3D zit.

Zondag Tooth Fairy, kinderachtige film, maar voor een zondagmiddag best vermakelijk. Verwacht er alleen gewoon niets van. Zo dom.

Ferris Buellers Day Off (1986), ouderwetse comedy, bij gebrek aan nieuwe films maar weer eens gekeken, had 'm ooit al gezien, maar bleef wel lache, echt dat 80s sfeertje.

Verder komen er de laatste tijd weinig nieuwe films uit die het do*nlo**en waard zijn helaas...
  Redactie Games vrijdag 7 mei 2010 @ 22:21:11 #122
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_81157248
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:45 schreef Hulkio het volgende:
Iron Man 2 (Jon Favreau, 2010)
Ook dit vervolg is weer een zeer vermakelijke mix van aktie en humor, Robert Downey Jr. is weer briljant en ook de rest van de cast levert prima werk af. Wel jammer dat Jon Favrau zelf in de film wou zitten, vrij nutteloze rol. Toch ook zeker de nodige minpuntjes. Ondanks dat de aktiescenes er goed uit zien vond ik ze af en toe wel wat rommelig en verhaaltechnisch de nodige minpuntjes (o.a. niet uitgewerkte verhaallijnen, meer opzetjes). 7.3
Ik vond het verhaal ook wat rommelig overkomen, maar de dialogen des te genialer in vergelijking met deel 1, actie was ook iets minder. Maar als er teveel actie in voorkwam en geen leuke dialogen (juist het wat arrogante, narcistische gedrag van Tony Stark is geniaal door Robert Downey Jr. gespeeld )zou het weer zo'n slechte Fantastic 4 film worden die helemaal niet memorabel blijft.

Overigens wel aan te raden om tijdens de aftiteling te blijven zitten er zit nog een hint/teaser naar de volgende Avenger.

Verder vond ik ook een 7,5 waard. Puur omdat hij wel voor een blockbuster wederom vermakelijk was om in de bioscoop te kijken.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 8 mei 2010 @ 09:05:29 #123
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_81168990
De laatste tijd is het inderdaad maar povertjes wat de dvd releases betreffen
  Redactie Games zaterdag 8 mei 2010 @ 15:38:35 #124
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_81178821
MicMacs à Tire-Larigot (2009)

Genre: Komedie, Misdaad
Regie: Jean Pierre-Jeunet
Acteurs: Dany Boon, Dominique Pinon en André Dussollier
Tijd: 105 min.
IMDb-score: 7,3/10 (met 1671 stemmen)

Jaren geleden overleed de vader van Bazil bij het onschadelijk maken van een bom midden in de Marokkaanse woestijn, zijn moeder raakte totaal gestoord en Bazil werd naar een weeshuis gestuurd. Nu werkt de volwassen Bazil bij een videotheek, als hij door een bizar toeval in zijn hoofd wordt geraakt door een kogel. Hij overleeft het ongeval maar de kogel blijft zitten, met rare bijwerkingen als gevolg. Wanneer Bazil hierdoor zijn baan verliest is de maat vol. Hij heeft het helemaal gehad met de wapenindustrie, waarvan zijn vader en hijzelf het slachtoffer zijn. Samen met zijn nieuwe vrienden bedenkt Bazil een briljant plan om de twee wapenfabrikanten ten gronde te richten.

Volgens mij is dit nog een vrij onbekende film van een vrij bekende regisseur (namelijk ook degene die Amelie Poulain geregisseerd heeft). Hij is net een paar weken in NL uit op DVD en in Amerika nog helemaal niet voor het grote publiek gereleased.

Toch frappant dat er zo weinig aandacht aan deze film is/wordt geschonken. Persoonlijk heeft deze film me erg vermaakt (net zoals de eerdere films van Jean Pierre-Jeunet). Van begin tot einde kun je deze film met een glimlach op je gezicht bekijken. Het verhaal op zich is allemaal niet zo spannend maar de bizarre gebeurtenissen en het plannetje zelf zijn ingenieus met een dosis humor bedacht. De personages zijn ook erg goed gecast, ieder individu heeft weer een aparte tik, vorm, karakteristiek waardoor je eigenlijk al meteen moet glimlachen. Je ziet ook veel technieken terug die in Amelie gebruikt zijn, wat het misschien wat minder origineel maakt, maar niet minder grappig. De regisseur zet zich met zijn cinematografie duidelijk weer af van Hollywood, wat wel eens voor de nodige afwisseling zorgt. (En geen shaky-cam gebruik, waarvoor hulde!)
Verder zijn er maar echt weinig minpunten te noemen voor deze film. Het is geen Amelie, maar degene die deze film al leuk vonden, zullen MicMacs leuk vinden. Voor degenen die Amelie niet leuk vonden, zal deze film waarschijnlijk ook niks zijn.

Jean Pierre-Jeunet, weet wederom weer een leuke film neer te zetten, met zijn excentrieke karakters, decorgebruik, ietwat droge humor en kleurrijke vorm van cinematografie.

Mijn Score: 7,5/10
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:32:52 #125
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_81180475
Alice in Wonderland
Het verhaal van Alice in Wonderland vind ik maf en leuk. Wel heel vreemd, want het heeft nauwelijks structuur, maar als filmmaker kun je je visueel gelukkig flink uitleven. Toch was ik weinig onder de indruk. De filmkijker is denk ik nogal verzadigd door de batterij CGI die telkens weer opengerukt moet worden. Het ziet er perfect uit, maar raken doet het me niet meer.

Maar goed aardig filmpje desalniettemin, want het verveelt gelukkig nooit. Mia Wasikowska doet als Alice best oke. Dissonant van het stuk is Helena Bonham Carter die natuurlijk weer eens mag opdraven van Tim Burton. Die maakt haar Red Queen-rol wel bijzonder irritant en karikaturaal . Cijfer: 6,5

Deathstalker and the Warriors from Hell
Smaakloze sword-and-sorchery-film uit de jaren '80 met een vervelende held en een dubieuze kale slechterik. Het heeft niets om het hemd, af en toe wat rare quotes en matig uitgevoerde actiemomenten en dat is het dan. Cijfer: 4
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')