Z'n gele slip zit nog in de was.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen gast? Kon zelfs die beroepshoer Dries Roelvink niet?
Ekstraquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
EINDELIJK ! Heb extra goed gekeken voor ik 'm verstuurde.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
EINDELIJK ! Heb extra goed gekeken voor ik 'm verstuurde.
geil!quote:
Die heb ik dan waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:44 schreef gerbenp het volgende:
Ik zal vanavond maar weer eens kijken of ik wat youtube's kan gooien, maar heb m'n bandrecorder wel later laten lopen dan gepland.. Dus geen uuropener iig.
Ja, de jouwe loopt 24/7, kan ik niet zo snel zeggen. Heb geen goede PC ter beschikking die dit ook wil..quote:
idd zeker niet invloedrijkquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:51 schreef alors het volgende:
Gaga is een hype en gehypt, meer niet, ook geen trends ofzo gezet.
Hans Hoogendorn kan nog wel even meequote:Op vrijdag 30 april 2010 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt Radio 1 opheffen als De Stem overlijdt.
Ik heb het altijd over Gaydie Lala.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:51 schreef alors het volgende:
Gaga is een hype en gehypt, meer niet, ook geen trends ofzo gezet.
Lijikt me duidelijkquote:
Helaas nog geen playlist.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
DER RUDY!
wel gekkie ik postte em net!quote:
Das al een tijdjequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Heej, op de webcam krijg je gewoon backstagegeluid!
jij staat op het Museumplein ofzoquote:
Ik heb voor de verandering de radio aanstaan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Heej, op de webcam krijg je gewoon backstagegeluid!
Hij zal wel wat Engels horenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij staat op het Museumplein ofzo
Ik ben vandaag ook laat uit bed gekropen.quote:
Vast, maar die zullen wel niet met elkaar verbonden zijn op zo'n manier dat dat mogelijk is.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:05 schreef gerbenp het volgende:
Een webcam schakeling naar Radio 1 is toch mogelijk? Aangezien daar ook cam's zijn..
Ik ben veel te vroeg uit bed gerold naar mn zin... maarja, ze moest ineens weg enzo...quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook laat uit bed gekropen.
's Ochtends naar Middelburg en 's middags naar de Utrechtse vrijmarkt.
Ik wilde vandaag ook weggaan, maar ik was niet voldoende uitgerust.
Ook teveel gegeven op Koninginnenacht?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:08 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ben veel te vroeg uit bed gerold naar mn zin... maarja, ze moest ineens weg enzo...
Held !quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:00 schreef alors het volgende:
[..]
wel gekkie ik postte em net!
22-23
Dio ft The Madd – Baby
The Drums – Let's Go Surfing
Kelis – Acapella
Editors – Eat Raw Meat = Blood Drool
The Cardigans – Lovefool
Moss – The Comfort
De Jeugd Van Tegenwoordig – Watskeburt?!
The Boxer Rebellion – live in de studio
Gramophonedzie – Why Don't You
Beans & Fatback – All I Think About
Maxïmo Park – Books From Boxes
23-00
De Staat – The Fantastic Journey Of The Underground Man
Lucky Fonz III – Ik Heb Een Meisje
Alphabeat – The Spell
The Boxer Rebellion – live in de studio
Jay-Z – 99 Problems
Tim Knol – When I Am King
Junkie XL – Saturday Teenage Kick
Das Pop – Never Get Enought
Rox – My Baby Left Me
Customs – Justine
R.E.M. - Shiny Happy People
00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Earth & Fire – Weekend
The Temper Trap – Fader
Florence & The Machine – Kiss With A Fist
Muse – Undisclosed Desires
Professor Green – Need You Tonight
MGMT – Kids (Soulwax Remix)
The XX – VCR
Ducksauce – Anyway
The Mad Trist – Juvenile
Live Request
Asteroids Galaxy Tour – The Sun Ain't Shining No More
The Killers – Mr Brightside
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:00 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAAAAG
wat een middag gehad i Eindhoven, het hele plein ging los op Yeah Yeah Yeah's - Heads Will Roll (A-Track Remix)![]()
![]()
En terecht! geweldige plaat, wordt te weinig gedraaidquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:00 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAAAAG
wat een middag gehad i Eindhoven, het hele plein ging los op Yeah Yeah Yeah's - Heads Will Roll (A-Track Remix)![]()
![]()
QFT.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En terecht! geweldige plaat, wordt te weinig gedraaid
inderdaad, maar blijkbaar toch behoorlijk populair, iedereen zong et met gemak meequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En terecht! geweldige plaat, wordt te weinig gedraaid
Michiel heeft hem al open staan zo te zienquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:12 schreef Jeroen_L het volgende:
Webcam van Radio 1: http://radioplayer.omroep.nl/radio1-default-video/
Gewoon geluid daarvan uitzetten en die van 3FM erlangs zetten.
Dat is zelf megahit geweestquote:
En ik heb nu een dubbele opname lopen, dus zowel R1 als 3FM.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Michiel heeft hem al open staan zo te zien
De teringquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:16 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is zelf megahit geweestHier kon je de afgelopen echt niet omheen helaas.
ga je dan ook met elkaar monterenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik heb nu een dubbele opname lopen, dus zowel R1 als 3FM.
Nee, laat maar, bij EW is er nooit niveauquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:25 schreef Captain_Slow het volgende:
Is er nu wel niveau nu ze bij Radio 1 zitten?
Echt ongekend niveau nuquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:25 schreef Captain_Slow het volgende:
Is er nu wel niveau nu ze bij Radio 1 zitten?
Straks richting de Vismark / Grote markt. Even flink knallen!quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
WTF, gaat fucking snel hier. Niet iets beters te doen op koninginneavond ?
uitbrakken van gisteravond en vandaagquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
WTF, gaat fucking snel hier. Niet iets beters te doen op koninginneavond ?
Dat idd ookquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
uitbrakken van gisteravond en vandaag
Henk, dat is pas een heldquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:27 schreef TheZapster het volgende:
Tijd voor Voetbal International met Henk Westbroek
Volgens mij zit Gerard gewoon in de studio?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:27 schreef TheZapster het volgende:
Tijd voor Voetbal International met Henk Westbroek
Jezus, wat een tyfusmuziek maakt dat wijf![]()
Dat vind ik dus niet. Of je haar een goede artiest of een lekker wijf vind is een andere discussie: die liedjes (of je ze nou goed of slecht vindt) zitten stuk voor stuk gewoon goed in elkaar.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:29 schreef Captain_Slow het volgende:
En inderdaad, de muziek van Lady Gagga is erg slecht.. Hopelijk horen we nooit meer iets van haar![]()
Niets aan toe te voegenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Of je haar een goede artiest of een lekker wijf vind is een andere discussie: die liedjes (of je ze nou goed of slecht vindt) zitten stuk voor stuk gewoon goed in elkaar.
Joa. Ik ga nu naar me neef @ Apeldoorn Station. Zijn volgens mij NL'se (quote:
Het is strak geproduceerd, maar dat was 2 Unlimited ook.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Of je haar een goede artiest of een lekker wijf vind is een andere discussie: die liedjes (of je ze nou goed of slecht vindt) zitten stuk voor stuk gewoon goed in elkaar.
Leuk ! Veel plezier dan maarquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joa. Ik ga nu naar me neef @ Apeldoorn Station. Zijn volgens mij NL'se () artiesten, maar ik ga voor het bier
Fijne avond mensen
Lijkt me wel dan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Ekdom is er dus NIET vannacht. Wie dan wel? Roos?
2 unlimited met lady gaga vergelijkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het is strak geproduceerd, maar dat was 2 Unlimited ook.
Wederom niets aan toe te voegen. Gewoon even stil zijn en goed luisteren naar de tekst. Kippenvel werkquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA Sunscreen![]()
![]()
![]()
de beste plaat van de afgelopen 15 jaar
Best tekst for surequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA Sunscreen![]()
![]()
![]()
de beste plaat (of beste tekst) van de afgelopen 15 jaar
quote:Wie A zegt, moet ook NUS zeggen (zeg maar) @gerardekdom #ekstraweekend
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wederom niets aan toe te voegen. Gewoon even stil zijn en goed luisteren naar de tekst. Kippenvel werk
Vandaag nog geen alcohol gehad, maar daar voor heb ik op vakantie wel genoeg gehad om 10 alcholisten een jaar lang mee te plezierenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:36 schreef Bol_Wan het volgende:
nondekneiter wat een tempo mensen, weet iedereen zeker dat ze alleen alcohol ophebben en geen speed
Jup, herkenbaar iddquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]absoluut. Als je een k*t dag hebt zet je deze op en luister je ernaar. Echt opbeurend IMHO
Ik heb vannacht 1 cola bessen, 1 wijntje en 3 Cola Beerenburg uit blik gehad. Die laatste waren FUNESTquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vandaag nog geen alcohol gehad, maar daar voor heb ik op vakantie wel genoeg gehad om 10 alcholisten een jaar lang mee te plezieren![]()
Toch nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze die overgeslagen
10 maar?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vandaag nog geen alcohol gehad, maar daar voor heb ik op vakantie wel genoeg gehad om 10 alcholisten een jaar lang mee te plezieren![]()
Even bier halen. Alvast warmdraaien voor straksquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:39 schreef gerbenp het volgende:
Bedankt voor de waarschuwing Hans, dan kan ik even doen wat ik wil doen.
tja, der zijn gewoon van die platen waar geen fatsoenlijke overgangen uit te halen zijn, dit is er 1, net zoals Karma Police.. irriteer ik me ook altijd aanquote:
Dalet lijkt een beetje in de war te zijnquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:39 schreef gerbenp het volgende:
Bedankt voor de waarschuwing Hans, dan kan ik even doen wat ik wil doen.
Karma Police?! die plaat is briljant johquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tja, der zijn gewoon van die platen waar geen fatsoenlijke overgangen uit te halen zijn, dit is er 1, net zoals Karma Police.. irriteer ik me ook altijd aan
understatementquote:
Nee, de site is iets te inhalig met informatie, al een tijdje.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:42 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dalet lijkt een beetje in de war te zijn
Ja, volgens mij is het beste om na die plaat de reclame in te starten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Karma Police?! die plaat is briljant joh
natuurlijk is die briljant, maar het is gewoon altijd vervelend dat er geen goede plaat aan vast te knopen is, deels omdat het zon verschrikkelijk goeie plaat is (dus al het andere valt tegen) maar ook omdat het uittro(?) zo is dat er geen fatsoenlijke overgang te maken isquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Karma Police?! die plaat is briljant joh
goed idee jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het beste om na die plaat de reclame in te starten.
Eerst een paar seconden stilte en dan de reclamequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
ah, op die manierquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
natuurlijk is die briljant, maar het is gewoon altijd vervelend dat er geen goede plaat aan vast te knopen is, deels omdat het zon verschrikkelijk goeie plaat is (dus al het andere valt tegen) maar ook omdat het uittro(?) zo is dat er geen fatsoenlijke overgang te maken is
UIT! HET! RAAAAAAAM!quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:47 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik vraag me af wat Gerard met die brandblusser van plan is
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Waar hoor je datquote:
Nou, idd....quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:02 schreef alors het volgende:
wtf wat een bizar verhaal van die zelfmoord
Inderdaad..quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:02 schreef alors het volgende:
zelfmoord?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:02 schreef alors het volgende:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zelfmoord?
Wat een geniale uitzending van Ekstra weekend. geweldig![]()
en zo zien we dat uitzendingen zonder gasten beter zijn dan die met gasten.
quote:Bizarre zelfmoord van Nederlander
De Argentijnse politie is een bizar misdrijf op het spoor. Een Nederlander zou zelfmoord hebben gepleegd door de piloot van een vliegtuigje waarin hij zat te vermoorden.
De politie denkt aan moord omdat in het gecrashte vliegtuig een bebloed mes is gevonden. Ook zat de contactsleutel niet meer in het slot. Mogelijk is die er tijdens de vlucht uitgetrokken.
Op de hotelkamer van de Nederlander vond de politie een afscheidsbrief aan zijn vrouw. Over de identiteit van het slachtoffer is nog niets bekend.
© ANP
zeg dat, ik had hem nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hmmm...verrassende megahit deze week!
Hebben jullie daar geen invloed op?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hmmm...verrassende megahit deze week!
je kan Rudy toch wel een beetje manipulerenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ben geen DJ he, dus ik heb daar niks mee te maken
Ik zat hier al van: "WTFquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
geen paniek, we zijn ff de webcam aan het heropstarten
Hèhè, eindelijk antwoordquote:
de dilemma's op een vrijdagavond hequote:
Jij begrijpt mequote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:30 schreef gerbenp het volgende:
Ben er weer van door, misschien tot straks nog even!
neuh, zijn nog niet zo bekend.. ben ook niet diep onder de indruk op het momentquote:
jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:41 schreef Waalwijker het volgende:
Vannacht hopelijk wel gewoon de Freaknacht met Giel?
Ja, heeft Michiel via Twitter bevestigd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:41 schreef Waalwijker het volgende:
Vannacht hopelijk wel gewoon de Freaknacht met Giel?
dat is wel lang iddquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, heeft Michiel via Twitter bevestigd.
Maar ik ga pitten, ben al vanaf 3.30 wakker.![]()
Lator
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lator
Heldquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ook vanaf half 4, maar dan gistermiddag![]()
ga dus ook maar eens
Books for Boxes, nog maar even wakker blijven dusquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik kijk al erg uit naar de plaat die zo meteen komt... iets met boeken!
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lator
wtf jongensquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ook vanaf half 4, maar dan gistermiddag![]()
ga dus ook maar eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |