Henk, dat is pas een heldquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:27 schreef TheZapster het volgende:
Tijd voor Voetbal International met Henk Westbroek
Volgens mij zit Gerard gewoon in de studio?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:27 schreef TheZapster het volgende:
Tijd voor Voetbal International met Henk Westbroek
Jezus, wat een tyfusmuziek maakt dat wijf![]()
Dat vind ik dus niet. Of je haar een goede artiest of een lekker wijf vind is een andere discussie: die liedjes (of je ze nou goed of slecht vindt) zitten stuk voor stuk gewoon goed in elkaar.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:29 schreef Captain_Slow het volgende:
En inderdaad, de muziek van Lady Gagga is erg slecht.. Hopelijk horen we nooit meer iets van haar![]()
Niets aan toe te voegenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Of je haar een goede artiest of een lekker wijf vind is een andere discussie: die liedjes (of je ze nou goed of slecht vindt) zitten stuk voor stuk gewoon goed in elkaar.
Joa. Ik ga nu naar me neef @ Apeldoorn Station. Zijn volgens mij NL'se (quote:
Het is strak geproduceerd, maar dat was 2 Unlimited ook.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Of je haar een goede artiest of een lekker wijf vind is een andere discussie: die liedjes (of je ze nou goed of slecht vindt) zitten stuk voor stuk gewoon goed in elkaar.
Leuk ! Veel plezier dan maarquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joa. Ik ga nu naar me neef @ Apeldoorn Station. Zijn volgens mij NL'se () artiesten, maar ik ga voor het bier
Fijne avond mensen
Lijkt me wel dan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Ekdom is er dus NIET vannacht. Wie dan wel? Roos?
2 unlimited met lady gaga vergelijkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het is strak geproduceerd, maar dat was 2 Unlimited ook.
Wederom niets aan toe te voegen. Gewoon even stil zijn en goed luisteren naar de tekst. Kippenvel werkquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA Sunscreen![]()
![]()
![]()
de beste plaat van de afgelopen 15 jaar
Best tekst for surequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA Sunscreen![]()
![]()
![]()
de beste plaat (of beste tekst) van de afgelopen 15 jaar
quote:Wie A zegt, moet ook NUS zeggen (zeg maar) @gerardekdom #ekstraweekend
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wederom niets aan toe te voegen. Gewoon even stil zijn en goed luisteren naar de tekst. Kippenvel werk
Vandaag nog geen alcohol gehad, maar daar voor heb ik op vakantie wel genoeg gehad om 10 alcholisten een jaar lang mee te plezierenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:36 schreef Bol_Wan het volgende:
nondekneiter wat een tempo mensen, weet iedereen zeker dat ze alleen alcohol ophebben en geen speed
Jup, herkenbaar iddquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]absoluut. Als je een k*t dag hebt zet je deze op en luister je ernaar. Echt opbeurend IMHO
Ik heb vannacht 1 cola bessen, 1 wijntje en 3 Cola Beerenburg uit blik gehad. Die laatste waren FUNESTquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vandaag nog geen alcohol gehad, maar daar voor heb ik op vakantie wel genoeg gehad om 10 alcholisten een jaar lang mee te plezieren![]()
Toch nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze die overgeslagen
10 maar?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vandaag nog geen alcohol gehad, maar daar voor heb ik op vakantie wel genoeg gehad om 10 alcholisten een jaar lang mee te plezieren![]()
Even bier halen. Alvast warmdraaien voor straksquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:39 schreef gerbenp het volgende:
Bedankt voor de waarschuwing Hans, dan kan ik even doen wat ik wil doen.
tja, der zijn gewoon van die platen waar geen fatsoenlijke overgangen uit te halen zijn, dit is er 1, net zoals Karma Police.. irriteer ik me ook altijd aanquote:
Dalet lijkt een beetje in de war te zijnquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:39 schreef gerbenp het volgende:
Bedankt voor de waarschuwing Hans, dan kan ik even doen wat ik wil doen.
Karma Police?! die plaat is briljant johquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tja, der zijn gewoon van die platen waar geen fatsoenlijke overgangen uit te halen zijn, dit is er 1, net zoals Karma Police.. irriteer ik me ook altijd aan
understatementquote:
Nee, de site is iets te inhalig met informatie, al een tijdje.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:42 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dalet lijkt een beetje in de war te zijn
Ja, volgens mij is het beste om na die plaat de reclame in te starten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Karma Police?! die plaat is briljant joh
natuurlijk is die briljant, maar het is gewoon altijd vervelend dat er geen goede plaat aan vast te knopen is, deels omdat het zon verschrikkelijk goeie plaat is (dus al het andere valt tegen) maar ook omdat het uittro(?) zo is dat er geen fatsoenlijke overgang te maken isquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Karma Police?! die plaat is briljant joh
goed idee jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het beste om na die plaat de reclame in te starten.
Eerst een paar seconden stilte en dan de reclamequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
ah, op die manierquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
natuurlijk is die briljant, maar het is gewoon altijd vervelend dat er geen goede plaat aan vast te knopen is, deels omdat het zon verschrikkelijk goeie plaat is (dus al het andere valt tegen) maar ook omdat het uittro(?) zo is dat er geen fatsoenlijke overgang te maken is
UIT! HET! RAAAAAAAM!quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:47 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik vraag me af wat Gerard met die brandblusser van plan is
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |